jamaicaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:33 schreef Geralt het volgende:
Als je als Italiaan geboren bent is dat een geboorterecht bijna.
En als volgende stap zou je eens hier en daar een paardenhoofd in een bed kunnen leggenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:38 schreef fruityloop het volgende:
Ik zou beginnen met gaan dealen, prostitueren of je moeder af te persen voor meer zakgeld..
kijk aan zo'n antwoord heb ik wel wat, waarschijnelijk zal ik gewoon drugs moeten verkopen, en laten zien dat ik echt een mad man benquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:38 schreef einzweipolizei het volgende:
ik denk dat je laag begint, tenzij je goeie connecties hebt of echt iets te bieden hebt..
dus ja ik denk dat het vrij makkelijk kan, maar of je dat wil..
dus ook in de administratie lees: boekhouding lees: creatieve boekhoudingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:39 schreef monkyyy het volgende:
De maffia schijnt overal in te zitten, advocaten, banken, drugs handel, een tijd terug hebben ze Las Vegas gerund, maar daar zijn ze uit getrapt. Kies eerst maar welke richting je op wil gaan.
Ja, overal.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:40 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
dus ook in de administratie lees: boekhouding lees: creatieve boekhouding
mooi, als ik dus klaar ben met de middelbare school, verhuis ik gewoon naar amerika met mn administratie en boekhouding skills, en dan denk ik dat het wel goed komtquote:
Ik denk het ook wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:45 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
mooi, als ik dus klaar ben met de middelbare school, verhuis ik gewoon naar amerika met mn administratie en boekhouding skills, en dan denk ik dat het wel goed komt
Succes.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:45 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
mooi, als ik dus klaar ben met de middelbare school, verhuis ik gewoon naar amerika met mn administratie en boekhouding skills, en dan denk ik dat het wel goed komt
he's gonna be a made guyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel.
Jij gaat het maken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |