quote:Op donderdag 5 april 2012 14:55 schreef Patje1987 het volgende:
Hoe is het hier nu dan? Zitten er nog mensen op Auchindoun?
Wij ook, hardstikke prima! Alleen idd dat soms iemand een item wint die er weinig is over iemand die elke week diehard meeraid, maar goed, het blijft een lotto, daar moet je dan maar genoegen mee nemen. En mensen in mijn guild zijn over het algemeen niet moeilijk met het item dan toch aan de hardcore raider geven, progress voor gierigheid, das wel nicequote:Op donderdag 5 april 2012 13:40 schreef Silmarwen het volgende:
Wij rollen gewoon altijd. Period. Niets vriendjes politiek. Win one, pass one. Zo simpel.
Ik heb een monk aangemaakt, ben nu al 7 minuten bezig om in het spel te komenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Iemand al ervaring met de Beta ?
Zie net dat ik ook al een beta invite had, maar zit nog op m'n werk helaas... dus kan het niet checken.
Maar Twy is een hommo.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ik en twy komt weer terug wanneer hij een OP trinket krijgtoftewel mop
http://www.openraid.eu/index.php/users/char/1397.67quote:Op donderdag 5 april 2012 14:55 schreef Silmarwen het volgende:
Gebruiken jullie trouwens www.openraid.eu?
Best handig, meta gekregen voor Ulduar 25, hopelijk Firelord vanavond.
Sayel krijgt wel een stijve piemel van jou volgens mijquote:Op donderdag 5 april 2012 16:04 schreef Messina het volgende:
[..]
http://www.openraid.eu/index.php/users/char/1397.67
Das m'n beste vriendquote:Op donderdag 5 april 2012 16:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Sayel krijgt wel een stijve piemel van jou volgens mij
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Sayel krijgt wel een stijve piemel van jou volgens mij
Waar is dat openraid voor dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:55 schreef Silmarwen het volgende:
Gebruiken jullie trouwens www.openraid.eu?
Best handig, meta gekregen voor Ulduar 25, hopelijk Firelord vanavond.
ah, makkelijk! Gelukkig lukt het me tot nu toe om mensen uit het guild mee te krijgen voor achievements.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:48 schreef Silmarwen het volgende:
Om via crossrealm andere achievement whores te vinden of mount farmers, die dan via realID een invite kunnen doen. Zit je niet vast aan je eigen realm.
Niet veel verschil met de live servers dusquote:Op donderdag 5 april 2012 19:00 schreef lipjes het volgende:
godverdomme, zoveel man in de beta die alleen maar lopen te fucken.
quote:Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
Niet veel verschil met de live servers dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |