Maar dat is dan ook het enige voordeel van een rustige server. Ik ben enorm blij dat ik van een bijna uitgestorven server getransfered was naar een volle. Al maakt het nu weer minder uit, nu alles samengevoegd wordt.quote:Op zondag 8 april 2012 10:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Voordeel van rustiger server!
135 / 500!
Ik zag dat je op Bloodfeather speelt tegenwoordig doen ze free migrates weg van Bloodfeather.quote:Op zondag 8 april 2012 13:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Mjah, kwil ook wel graag naar wat drukkers. Maar goed, voorlopig even lekker rustig aan doen.
Ik hop lekker rond in Azure Watch. Nog ongeveer 380/500!
Had trouwens al paar jaar geleden me Spring Bunny Companion Pet, maar heb er zojuist in korte tijd na elkaar 4 extra geloot!Die ga ik bewaren om te verkopen!
Niet iedereen heeft dat (er voor over) hoorquote:Op zondag 8 april 2012 14:58 schreef PussPuss het volgende:
Het is maar 20 euries voor migrate kan je niet voor sukellen !
Nee hoor, ze bedoelt de normal version.quote:Op zondag 8 april 2012 17:03 schreef Bienelientjee het volgende:
Misschien bedoeld ze de heroic versie?
Ik wacht wel ff een paar dagenquote:Op zondag 8 april 2012 18:08 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hmm, gevechten leer je snel en met coordinatie lukt dat wel, maja.
Ik ben ook eitjes aan het verzamelen. Op 1 plek staan in goldshire :'0
Moet daar nog disarmed en Yog killen. Maar niet echt zin in :c Die van 25 man ik heb ik wel, maar dan vlieg ik toch liever op mijn green.quote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef cherrycoke het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)chievement#168:a2957
Glory of the Ulduar Raider (10 player) gehaald
Reins of the Rusted Proto-Drake
Sindragosa is nog steeds moeilijk als niemand weet wat hij/zij moet doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:40 schreef SuperKaasNacho het volgende:
GOEVEDOEME, ga ik ICC heroic doen omdat ik nog blood council en sindra op heroic moet.
Gaat iedereen weg bij Sindra, FML
Er zat een disc priest bij die niet wist wat hij met een gear token moest doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sindragosa is nog steeds moeilijk als niemand weet wat hij/zij moet doen
Waarschijnlijk denkt iedereen dat ICC nu faceroll is
op normal is het dat welquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sindragosa is nog steeds moeilijk als niemand weet wat hij/zij moet doen
Waarschijnlijk denkt iedereen dat ICC nu faceroll is
Mijn laatste keer was vorig jaar en 25 man hc, dus geen idee wat jij hebt gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:04 schreef Silmarwen het volgende:
Joh tegen de tijd dat ze die eerste set iceblocks cast, heb je haar al down man. Is echt een eitje op heroic. We hebben 1 iceblock gehad, zat ze op 19%. Iceblocks down (twee te vroeg) en toen was sindragosa down.
Gisteren Deathwing op 6%, ging eigenlijk heel soepel, alleen gebruikte we 1 tank (ik) en komen die laatste twee adds harder aan dan ik verwacht had. Dus cooldown mismanagement, ik viel om van de slaap, dus we hebben toen gecalled. Donderdag tot Spine clearen, dinsdag Deathwing down. Daarna eindelijk eens naar heroic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |