Dankquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:52 schreef minthy het volgende:
Wolfje, de tofste ben jij!!![]()
En maandag, ik blijf het de tofste dag van de week vinden
Jij bent toch zijn broer en jullie zijn toch niet een en dezelfde?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dank
Ik haat alleen wel de maandag!
Helaas is dit het laatste jaar dat alle duels op het EK leuk zijn.quote:
Nogmaals: iPadserquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:00 schreef wolfrolf het volgende:
Dit topic is geopend vanaf The New iPad
tutut niet zo negatief, hoe meer zielenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Helaas is dit het laatste jaar dat alle duels op het EK leuk zijn.
Vanaf 2016 krijgen we 24 landen op het EK.
Belgie heeft dan weer eens een kansquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
tutut niet zo negatief, hoe meer zielen![]()
Daarom, dat gun ik ze welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Belgie heeft dan weer eens een kans.
Afgezien van de extra vrije dag (welke vrije dagenquote:
Ik vind em wel geinigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:07 schreef CindieY het volgende:
Nou nou, wat een nummer om je 3FM-dag mee te starten
Ik ben weer in zo'n bui dat het me allemaal niks kan schelen. Alles isquote:
Ja, fijn! Eindelijk weer eens 2 dagen aaneengesloten vrij!quote:
En ik heb een kutdag, maar dat kan verder niemand schelen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben weer in zo'n bui dat het me allemaal niks kan schelen. Alles isvandaag.
Moet je nog werken vandaag of zal ik vandaag gewoon de hele dag virtueelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:11 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik heb een kutdag, maar dat kan verder niemand schelen!![]()
Coldplay
Ik mag werken, maar de vrijdag is wel een erg fijne werkdag. Ook wel zin inquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet je nog werken vandaag of zal ik vandaag gewoon de hele dag virtueelvoor je doen?
Ik zag net op een station reclame van dat Apres-ski feest van je. Wat een ellende zegquote:
Lawineboysquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zag net op een station reclame van dat Apres-ski feest van je. Wat een ellende zeg
Gerard Joling
Starkoo
Frans Duijts
Robbie Ronalds![]()
Cooldown Cafe![]()
De Lawine Boys
De Alpenzusjes![]()
Eerlijk is eerlijk, Stenders heeft ook een hoog mannengehalte. Nouja, ik ga nu het eerste half uur even missen, als ie maar niet nu gaat tatoeërenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:00 schreef minthy het volgende:
Stenders![]()
Ik hoop dat ik er vanavond ook zin in heb, afgelopen weken vond ik er geen kloot aan
Normaal gesproken kan ik dat juist wel waarderen, maar op de een of andere manier heb ik dat niet meerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Stenders heeft ook een hoog mannengehalte. Nouja, ik ga nu het eerste half uur even missen, als ie maar niet nu gaat tatoeëren
Uiteraardquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:49 schreef CindieY het volgende:
Is er eigenlijk iets te zien op de webcam?
Of vuurwerk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:57 schreef minthy het volgende:
Katie!
*insert plaatje met slagroomspuitende tetten*
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:57 schreef minthy het volgende:
Katie!
*insert plaatje met slagroomspuitende tetten*
Werk ze!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:04 schreef minthy het volgende:
Ik ga naar m'n werk, misschien tot later, vanavond, ooit of nooit!
Werkse!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:04 schreef minthy het volgende:
Ik ga naar m'n werk, misschien tot later, vanavond, ooit of nooit!
Of gewoon á-la Webcanary op een flipoverbord.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef CindieY het volgende:
Kan ie niet Radionary op dat nephuidje doen ofzo?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:23 schreef CindieY het volgende:
ChagallWat een zeurderige muziek is dat toch.
Wat moet het eigenlijk voorstellen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:30 schreef Piles het volgende:
Wat een afschuwelijke tatoeage trouwensKan Rob weinig aan verpesten
Ik zie er ook nog wel een vage salamander inquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Soort man/vrouwteken, voor z'n broer en zus ofzo
Nouja, je kan wel zeggen dat je een tatoe hebt laten zetten door Rob Stenders himself.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het valt nog mee, hij blijft redelijk op de lijntjes. Alleen trilt hij nogal volgens mij, maar dat zie je pas als alle inkt is weggeveegd
Jelmer
Ben benieuwd waar 3FM mee aan komt zetten.twitter:538top40 twitterde op vrijdag 30-03-2012 om 15:52:34Deze hele week lang de belangrijkste plaat op #Radio538: Is Anybody Out There van K'Naan & Nelly Furtado! #Alarmschijf #Top40 reageer retweet
Kan die vervelende kerel niet even uit beeld?!quote:
Dat zei Stenders net.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:02 schreef CindieY het volgende:
Hoe komen jullie toch bij Sander? Ik hoor gewoon Coen.
Ah, toen had m'n stream er even geen zin meer in. Nouja, de zolderkamerradio van Coen en Domien was ook leuk, zal wel goed komenquote:
Wou ik ook net zeggenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:15 schreef alors het volgende:
hoogtepunt van de show nu al, het telefoongesprek met Sander
vakantiefoto's van je?quote:
nou idd, maarja als ze iets met Lange Frans heeft gedaan dan pusht Giel de boel welquote:
dat dusquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:29 schreef alors het volgende:
[..]
nou idd, maarja als ze iets met Lange Frans heeft gedaan dan pusht Giel de boel wel![]()
klinkt toch best goed enzo hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Nergens blijkbaar, gelukkig. Dit vind ik niet eens kut klinken
quote:
Eens!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Nergens blijkbaar, gelukkig. Dit vind ik niet eens kut klinken
Heb je soms alcohol in je hand?quote:
Nein, ik drink die troep niet. Zou af en toe best eens goed zijn om het wel te doen, juist om me beter te voelenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je soms alcohol in je hand?
http://www.nu.nl/man/2776(...)d-alcoholinname.html
Heb jij niet nodig hoor om je aantrekkelijker te voelen
Dat is de slechtste reden om te drinkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nein, ik drink die troep niet. Zou af en toe best eens goed zijn om het wel te doen, juist om me beter te voelen
Om me iets losser te voelen, danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is de slechtste reden om te drinkenAls je je ellendig voelt, moet je juist niet drinken, zo ontstaan problemen
Anyway, Jon Bakker![]()
Wat een held
![]()
"Die troep lust ik niet"
Ook wel een mooie sample voor Gerard
Das een goede rede jaquote:
Is dit de nieuwe Rebecca Black of hoe-heet-ze-ook-alweer ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Das een goede rede ja
Anyway, prettig weekend allen![]()
![]()
gemistquote:
Ik zat op kantoor, dus kon niet helaas...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:31 schreef Sersjee het volgende:
M'n volume staat normaal op 8, maar net op 23. Ik had het idee dat m'n boxen naar beneden zouden komen als ik 'em nog harder had gezet.
Oh, de muziek is anders prima.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb hem op mute staan eventjes tot EW begint met Domien.
Oh, is er een nummer van die twee? Ik ga 'm even luisteren. Ik ben in een goede bui dus als ik 'm goed vind ga ik hem ook echt goed vinden. Ben over 4 minuten terug.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Meneer Beelen zei dat deze MH geweldig was en unaniem was verkozen. Anouk en Trijntje Oosterhuis...
Ik kan er echt niet bij. Volgens mij krijgen als mensen solliciteren bij 3FM een vragenformulier. Hier staat oa op of je Anouk mooie muziek vind maken. Als dat niet zo is, lig je eruit. Ofzo.
Claudiaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:14 schreef Qunix het volgende:
Domien heeft de hele dag behalve Stenders de ether vervuilt?
Ik meen Anouk er ook doorheen te horen blèren. Maar ik kan 't mis hebben.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:14 schreef alors het volgende:
Het is toch alleen van Trijn? De werken wel samen, maar dat is volgens mij voor het nieuwe album van Anouk...
hier wel, andere tijdzone zeker?quote:
Nope jong, ik ben aan het werk en morgen ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hier wel, andere tijdzone zeker?
ik mag maandag weer, dan zal jij wel vrij zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope jong, ik ben aan het werk en morgen ook
Nee, alleen zondag vrij en dan pas vrijdag weer. Voor het eerst sinds jaren een echte goede vrijdag!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik mag maandag weer, dan zal jij wel vrij zijn
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, alleen zondag vrij en dan pas vrijdag weer. Voor het eerst sinds jaren een echte goede vrijdag!
klinkt niet verkeerd, welke wordt het?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga de oven aanzetten. heb zin in pizza
ik heb keuze uit 2. een dr OEtker Risorante Pollo of een Oetker Risto hete pepperoni/salami enzo. staat pittig op...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
klinkt niet verkeerd, welke wordt het?
en dan zeggen dat je door je haperende verbinding geen afbericht kon versturenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, er is net een upc-monteur voor me ingeplant voor 10(!) april) omdat ik net een paar uur instabiele diensten had. nu werkt de boel weer en ik vraag me af of ik de monteur toch zal laten komen wanneer ik de komende dagen gewoon goed internet heb. gewoon om te pesten
dan zou ik voor de kip gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb keuze uit 2. een dr OEtker Risorante Pollo of een Oetker Risto hete pepperoni/salami enzo. staat pittig op...
Lekker in je vensterbank zetten en laten groeienquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, er is net een upc-monteur voor me ingeplant voor 10(!) april) omdat ik net een paar uur instabiele diensten had. nu werkt de boel weer en ik vraag me af of ik de monteur toch zal laten komen wanneer ik de komende dagen gewoon goed internet heb. gewoon om te pesten
Als het geld kost niet doen. Hij zal je modem uit aan doen en kabels kijken of het goed erin zit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
Mazzelkont!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die heb ik ook
sowieso in april hooguit 4 dagen werken per week
de jongeman heeft gezegd dat de monteur gratis is omdat de modem waarsch brak is. gaf mij als laatste tip nog mee ff de coaxkabel los te draaien. nou, dan doe ik dat. en nu doet ie t weer *afklopt*quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als het geld kost niet doen. Hij zal je modem uit aan doen en kabels kijken of het goed erin zit.
Maar UPC is altijd op pieken moeilijk.
dan hoop ik dat een lekkere montrice is! dan zal ik die overall eens vakkundig afstropen en mijn coaxkabel inbrengen. mwoehahahaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lekker in je vensterbank zetten en laten groeien
Zo'n avond heb ik ook wel eens. Een keertje in de maand.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
en weg was de verbinding weer. lekker avondje zo
hier komt het ook wel eens voor, maar altijd op vrijdag. rukkers.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo'n avond heb ik ook wel eens. Een keertje in de maand.
Laat die monteur maar gewoon komen dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
en weg was de verbinding weer. lekker avondje zo
hellyeah! hij/zij zet er maar een kek modem neer. had die dag toch al vrij, betekent alleen wel dat ik op tijd bij mn ouders wegmoet. bedenk me nu dat de belslet helemaal geen tijdstip heeft genoemd, maar alleen 's middags....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laat die monteur maar gewoon komen dan.
Ik ook wel eens. Eén keer in de 2 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zo'n avond heb ik ook wel eens. Een keertje in de maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
hoe noem je een persoon met t syndroom van Down die lid is van de grootste familie van NL?Hoe noem je een hoop bananen bij elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regelmatig zwarte schermen zeker? Ligt aan het webcamsysteem in de studio, is al een week of 2 naar de palestijnen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, is de http://www.3fm.nl/webcam/popup nou zo brak, of ligt het aan mij?
nee, ook ff wegvallend geluid. beeld staat echt even stil. maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Regelmatig zwarte schermen zeker? Ligt aan het webcamsysteem in de studio, is al een week of 2 naar de palestijnen.
Kan ook door een tekort aan bandbreedte komen, je had het net over 0,1 mbit upload dus dan zal de download wel niet heel veel beter zijn...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ook ff wegvallend geluid. beeld staat echt even stil. maar nu niet meer.
nu pizza eten. heet!
30mbit zou genoeg moeten zijn.....ik zou 60moeten kunnen halen, maar op dit moment ben ik al bij met 5quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan ook door een tekort aan bandbreedte komen, je had het net over 0,1 mbit upload dus dan zal de download wel niet heel veel beter zijn...
dan zal het wel aan mijn kant liggen. kan ondertussen wel gewoon internetttenquote:
Trijntje en Anouk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:01 schreef borisz het volgende:
Tentamens klaar
Ondernemingsrecht moet dat zesje wel te doen zijn.
Bier en slapen.
Wat is de MH?
Thomas de Stoomlocomotiefquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:01 schreef borisz het volgende:
Tentamens klaar
Ondernemingsrecht moet dat zesje wel te doen zijn.
Bier en slapen.
Wat is de MH?
missen is een groot woordquote:
Op een vrijdag, ja? Kun je 't handelen, EW én Stenders missen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
missen is een groot woordgewoon lekker ouwehoeren.
volgende week Xander de Bastognekoek. mooi, ik zit in Praag
ik zit er aan te denken nog ff een laptopje te kopen en me 's avonds op de hotelkamer op te sluiten en me aan te mlden op t netwerk van t hotel....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op een vrijdag, ja? Kun je 't handelen, EW én Stenders missen?
Met name dat laatste....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Op een vrijdag, ja? Kun je 't handelen, EW én Stenders missen?
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit er aan te denken nog ff een laptopje te kopen en me 's avonds op de hotelkamer op te sluiten en me aan te mlden op t netwerk van t hotel....
en ondertussen tsjechische hoeren helemaal platneuken terwijl ik Bagagedrager van Gers draai. mijn ultieme fantasie.quote:
insert plusneger: mmm, ik ben dol op zoutquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:14 schreef CindieY het volgende:
Beetje zout erbij, zegWat een hoop flauwe grappen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
insert plusneger: mmm, ik ben dol op zout
vooral in het weekend!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
insert plusneger: mmm, ik ben dol op zout
en op Fok! begint het weekend al op vrijdag!quote:
www.3fm.nl/knopjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
ze gaan een toostke uitbrengen denk ik
Dat heb je wel eens g............quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
Geer spuit bijna het hele mengpaneel onder!
yup, die keer dat jij met je tampeloeres de Toren van Pisa omtiktequote:
gooi je haar maar los meisje! en celebreer tot de vellen erbij hangen!quote:
Wat is dat nou weer voor uitdrukkingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gooi je haar maar los meisje! en celebreer tot de vellen erbij hangen!
weet ik veel joh, ik ben gewoon in een gekke bui!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor uitdrukking
Join the club! Ik heb al luchtgitaar gespeeld vandaag, rond lopen stuiteren in m'n kamer en nu ben ik heel hard aan het mee brullen (en zo leuk vind ik dit nummer niet eensquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet ik veel joh, ik ben gewoon in een gekke bui!
ja, maar jij hebt een reden! ik niet, ik heb gewoon een kutleven, maar het kan me niet schelen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Join the club! Ik heb al luchtgitaar gespeeld vandaag, rond lopen stuiteren in m'n kamer en nu ben ik heel hard aan het mee brullen (en zo leuk vind ik dit nummer niet eens). En ohja, ik loop de hele dag al met een grijs rond
Ik doe ook wel eens zo op dagen zonder enige reden. Ik ben gewoon een blij ei af en toequote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar jij hebt een reden! ik niet, ik heb gewoon een kutleven, maar het kan me niet schelen!
Roel! je verrast me!quote:
ik lach zo'n beetje de hele dag. meestal neurie ik wat of maak ik slappe grapjesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens zo op dagen zonder enige reden. Ik ben gewoon een blij ei af en toe
klopt, maar Tooske is (imho) wel een lekker wijf.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef CindieY het volgende:
Let's face it, Tooske, SBS is gewoon een kutzender.
Enige commerciële zender die ik nog wel eens aan zet is Comedy Central.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, maar Tooske is (imho) wel een lekker wijf.
ik zit ff te denken wanneer ik voor t laatst naar SBS heb gekeken. en ik weet het echt niet....Net5 wel, voor Het Blok. en Peking Express begint zondag weer
nja, ik hou van Het Blok, Peking Express en Robinson en dat kijk ik ongeacht de zender. verder volg ik nu feuten en ik kijk DWHN en voetbal op zaterdag en zondag en verder kijken ik eigenlijk geen tv. hooguit een film op canvas of ned2quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Enige commerciële zender die ik nog wel eens aan zet is Comedy Central.
Ohja, DWHN! En verder vraag ik me wel eens af waarom ik nog een abo heb voor tvquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik hou van Het Blok, Peking Express en Robinson en dat kijk ik ongeacht de zender. verder volg ik nu feuten en ik kijk DWHN en voetbal op zaterdag en zondag en verder kijken ik eigenlijk geen tv. hooguit een film op canvas of ned2
ja, ik ben een snelkomer....quote:
ach, het zit bij de huur in. als ik het zelf zou moeten betalen zou ik er nog over twijfelen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, DWHN! En verder vraag ik me wel eens af waarom ik nog een abo heb voor tv
met een shotgun....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:46 schreef CindieY het volgende:
Hoe kun je nou iemand missen die net in je leven komt?
iemand wilde nog ff wat dieper op Tooske in......nounou...damn, ik wil haar helemaal insmeren met eiersalade. vind ik lekker op een toastje!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:48 schreef CindieY het volgende:
Goed zo, Domien, lekker over dat programma heen lullen.
Daar kon je wel eens gelijk in hebben.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind dit een plaatje dat Sersj wellicht ook wel kan waarderen
tis toch een beetje Kelly Clarkson toch....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar kon je wel eens gelijk in hebben.
Tjibbe is toch van de herenliefde??quote:
nee, Geer heeft wel bijna het mengpaneel ondergespoten.quote:
Die lult overal in hoog tempo overheenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, ik luisterde een paar minuten, maar Domien deed behoorlijk *fapfap*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |