Dankquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:52 schreef minthy het volgende:
Wolfje, de tofste ben jij!!![]()
En maandag, ik blijf het de tofste dag van de week vinden
Jij bent toch zijn broer en jullie zijn toch niet een en dezelfde?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dank
Ik haat alleen wel de maandag!
Helaas is dit het laatste jaar dat alle duels op het EK leuk zijn.quote:
Nogmaals: iPadserquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:00 schreef wolfrolf het volgende:
Dit topic is geopend vanaf The New iPad
tutut niet zo negatief, hoe meer zielenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Helaas is dit het laatste jaar dat alle duels op het EK leuk zijn.
Vanaf 2016 krijgen we 24 landen op het EK.
Belgie heeft dan weer eens een kansquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
tutut niet zo negatief, hoe meer zielen![]()
Daarom, dat gun ik ze welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Belgie heeft dan weer eens een kans.
Afgezien van de extra vrije dag (welke vrije dagenquote:
Ik vind em wel geinigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:07 schreef CindieY het volgende:
Nou nou, wat een nummer om je 3FM-dag mee te starten
Ik ben weer in zo'n bui dat het me allemaal niks kan schelen. Alles isquote:
Ja, fijn! Eindelijk weer eens 2 dagen aaneengesloten vrij!quote:
En ik heb een kutdag, maar dat kan verder niemand schelen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben weer in zo'n bui dat het me allemaal niks kan schelen. Alles isvandaag.
Moet je nog werken vandaag of zal ik vandaag gewoon de hele dag virtueelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:11 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik heb een kutdag, maar dat kan verder niemand schelen!![]()
Coldplay
Ik mag werken, maar de vrijdag is wel een erg fijne werkdag. Ook wel zin inquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet je nog werken vandaag of zal ik vandaag gewoon de hele dag virtueelvoor je doen?
Ik zag net op een station reclame van dat Apres-ski feest van je. Wat een ellende zegquote:
Lawineboysquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zag net op een station reclame van dat Apres-ski feest van je. Wat een ellende zeg
Gerard Joling
Starkoo
Frans Duijts
Robbie Ronalds![]()
Cooldown Cafe![]()
De Lawine Boys
De Alpenzusjes![]()
Eerlijk is eerlijk, Stenders heeft ook een hoog mannengehalte. Nouja, ik ga nu het eerste half uur even missen, als ie maar niet nu gaat tatoeërenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:00 schreef minthy het volgende:
Stenders![]()
Ik hoop dat ik er vanavond ook zin in heb, afgelopen weken vond ik er geen kloot aan
Normaal gesproken kan ik dat juist wel waarderen, maar op de een of andere manier heb ik dat niet meerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Stenders heeft ook een hoog mannengehalte. Nouja, ik ga nu het eerste half uur even missen, als ie maar niet nu gaat tatoeëren
Uiteraardquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:49 schreef CindieY het volgende:
Is er eigenlijk iets te zien op de webcam?
Of vuurwerk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:57 schreef minthy het volgende:
Katie!
*insert plaatje met slagroomspuitende tetten*
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:57 schreef minthy het volgende:
Katie!
*insert plaatje met slagroomspuitende tetten*
Werk ze!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:04 schreef minthy het volgende:
Ik ga naar m'n werk, misschien tot later, vanavond, ooit of nooit!
Werkse!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:04 schreef minthy het volgende:
Ik ga naar m'n werk, misschien tot later, vanavond, ooit of nooit!
Of gewoon á-la Webcanary op een flipoverbord.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef CindieY het volgende:
Kan ie niet Radionary op dat nephuidje doen ofzo?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:23 schreef CindieY het volgende:
ChagallWat een zeurderige muziek is dat toch.
Wat moet het eigenlijk voorstellen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:30 schreef Piles het volgende:
Wat een afschuwelijke tatoeage trouwensKan Rob weinig aan verpesten
Ik zie er ook nog wel een vage salamander inquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Soort man/vrouwteken, voor z'n broer en zus ofzo
Nouja, je kan wel zeggen dat je een tatoe hebt laten zetten door Rob Stenders himself.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het valt nog mee, hij blijft redelijk op de lijntjes. Alleen trilt hij nogal volgens mij, maar dat zie je pas als alle inkt is weggeveegd
Jelmer
Ben benieuwd waar 3FM mee aan komt zetten.twitter:538top40 twitterde op vrijdag 30-03-2012 om 15:52:34Deze hele week lang de belangrijkste plaat op #Radio538: Is Anybody Out There van K'Naan & Nelly Furtado! #Alarmschijf #Top40 reageer retweet
Kan die vervelende kerel niet even uit beeld?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |