Het stukje 'no they will not let me go' vond ik wel heel typerendquote:
Duly notedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe een paar tientjes per jaar, ineens op 15 jaar een verschil van 6 jaar kan uitmaken. Volgens mij heeft iemand een rekenfoutje gemaakt...
Even snel:
Schuld 15.000, te betalen in 15 jaar. Logische rekensom: 1.000,- per jaar aan aflossing, en rente per jaar ongeveer 2,5% -> maandlasten ongeveer 90,-.
Indien je als student dan 8 tientjes (een paar) per jaar extra aflost, dan scheelt dat globaal anderhalf jaar op de eindstreep.
Ik denk dat ze "een paar tientjes per maand" bedoeldenwant dan gaat de rekensom inderdaad echt op
Het komt denk ik door dat nare grote huis waardoor het eng is, al die kamertjes. En dan een jongen die er ineens is. Beetje spooky welquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh, goeie tip. Ik heb het boek ook vaak gelezen. Die sfeer is zo bijzonder, dat is het enige wat ik nog van het boek weet...en dat ik het eng/ creepy vond?
Als het goed is heb je daar een bewijs van waarin staat wanneer het precies verstuurt isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb mijn aangifte ruim een maand geleden al gedaan. Maar nu begin ik te twijfelen of ik hem ook ingediend heb, maar waarom zou ik dat in vredesnaam níet gedaan hebben?Stom is dat.
Ik word dement
Ik denk dat ik ook maar eens wat extra ga aflossen, paar tientjes per maand of zoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:20 schreef Etcetera het volgende:
Het stukje 'no they will not let me go' vond ik wel heel typerend![]()
Duly noted
Have a nice dayquote:En nu snel naar het gemeentehuis voor een papiertje, nog naar de hema, de bank (checken of afspraak gecanceld is en pinnen), en boodschappen halen.
Vraagje voor je: weet jij hoe Alzheimer van z'n voornaam heet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb mijn aangifte ruim een maand geleden al gedaan. Maar nu begin ik te twijfelen of ik hem ook ingediend heb, maar waarom zou ik dat in vredesnaam níet gedaan hebben?Stom is dat.
Ik word dement
Ja, maar ik zit op mijn werkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het goed is heb je daar een bewijs van waarin staat wanneer het precies verstuurt is
Ik heb de aangifte ook al een maand geleden gedaan, kan nooit wachten met aangifte doen en tel echt af tot 1 maart
Niet zonder Wikipedia.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vraagje voor je: weet jij hoe Alzheimer van z'n voornaam heet?
Zie je, daar begint het alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zie je, daar begint het alWat nou, ik heb nooit geleerd over Alzheimer dus ik weet niet hoe die man heet. Erger was geweest als ik niet had geweten wat het is, want dat heb ik wel geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vanmorgen je collega wel al aan de lijn gehad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
Wat lees ik iarl, krijg ik jou of Tinuviel aan de lijn een dezer dagen?
En: mogge!
Goed om te horenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:49 schreef MadMaster het volgende:
Mogguh!
[..]
Ik heb vanmorgen je collega wel al aan de lijn gehad.
Keurig geholpen!!
Wat wel jammer was was dat ik op de website van de BD het antwoord niet kon vinden en dus wel moest bellen...
Jaaaaahoor, echt? Kan ie dan niet beter oordopjes kopen of zn huis goed laten isoleren?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:51 schreef MaJo het volgende:
Ik begin de dag in de rechtbankeen inwoner van wijk heeft een rechtszaak aangespannen tegen alle festivals, wegens overlast. Ben benieuwd
Ik had een tijd terug een vraag over mijn toeslagen, werd ook erg goed geholpen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goed om te horenHoe was de wachttijd? Het is nu bij toeslagen al druk, ik wil niet weten hoe dat bij inkomstenbelasting is
Graag, wat is je rechtstreekse nummer?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:47 schreef LadyBlack het volgende:
Wat lees ik iarl, krijg ik jou of Tinuviel aan de lijn een dezer dagen?
En: mogge!
Heb ik nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Graag, wat is je rechtstreekse nummer?
Had je die link gelegd, als je mijn naam had gehoord?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb ik nietMaar t zou toch stomtoevallig zijn
ik had B. dus ook aan de lijn kunnen hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |