OHJA DAT HAD JE VERTELD.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaa, mijn moeder d'r hypotheek is lager dan mijn huur voor m'n kamer.Komt omdat m'n vader uitgekocht is. En die dubbele woonlasten zijn er toch, want hij zit vast aan dat huurcontract en zij heeft in het koopcontract vastgelegd dat ze er pas 1 oktober uitgaat.
Thanks, maar het moet echt minder droog, minder breekbaar en langerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heel niet!
Ik vind jouw krullen ook heel mooi.
En, hoe was ze?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En knuffels! en babyborn en knuffels met luiers om!
Een 96-jarige vrouw deed mij ooit een oneerbaar voorstel toen ik op een ladder stond.
Meestal wel. Vooral aan de voorkant waar het ook een beetje op m'n voorhoofd hangt. Heb een vettige huid dus dat gaat dan ook in m'n haar zitten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is het ook vettig?
Zo nee: curl activator spray
En mijn krullen en zeewater is dus dit:
[ afbeelding ]
da's wel een mooie lengtequote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:43 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil altijd deze lengte.
En dan ben ik er bijna en dannnn....
Knip.
Ik kan niet van mijn haar afblijven, zeker niet als het kort is...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meestal wel. Vooral aan de voorkant waar het ook een beetje op m'n voorhoofd hangt. Heb een vettige huid dus dat gaat dan ook in m'n haar zitten.
Het is wel een beetje touw, maar ook zulke ontzettend mooie krullen.*gaat foto opzoeken*
Ik wist zelf geeneens dat ik dat al een keer verteld heb.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OHJA DAT HAD JE VERTELD.
Nou weet ik het weeerr.
Zoiets heb ik al wel gehad. Ben ik nu weer naartoe aan het werken!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:43 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil altijd deze lengte.
En dan ben ik er bijna en dannnn....
Knip.
Ja, dat wel...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's wel een mooie lengte
Ik vind het alleen jammer op die foto dat het zo weinig is bij de punten.
En dat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan niet van mijn haar afblijven, zeker niet als het kort is...
Dat krijg ik ws ook wel een beetje, want laagjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's wel een mooie lengte
Ik vind het alleen jammer op die foto dat het zo weinig is bij de punten.
Jij bent zo cute.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat wel...
[ afbeelding ] Dit was vlak voor kerst - vlak na kerst
Echt, ik zit nu ook steeds aan de haren in mijn nek. Volgens mij doe ik het eigenlijk altijd wel, haren draaien enzo, maar met kort haar veel meerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En dat.
[..]
Dat krijg ik ws ook wel een beetje, want laagjes.
ze was samen met een handlangster. Met hun racewagens.quote:
Ik zit nu én op foodgawker én te googlen op iets wat ik lang geleden in Parijs en dit weekend in Madrid atquote:
Ik vind het zoooo lief als kindjes dat doen terwijl je ze vast hebt. Die kleine vingertjes die kriebelen in je nek.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt, ik zit nu ook steeds aan de haren in mijn nek. Volgens mij doe ik het eigenlijk altijd wel, haren draaien enzo, maar met kort haar veel meer
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze was samen met een handlangster. Met hun racewagens.
Ze sprak de legendarische woorden:
"oooh kom dan poesie poesie. Poesie poesie. OOOHHH kijk nou eens wat een leuke man. OOOOOOH kom je lekker bij me in bed liggen? oooooh.
poeeesie poesieee"
En toen liepen ze lachend verder..
dafuq![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij bent zo cute.Maar langer staat ook heel goed!
Ze waren weer pubersquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
"oooh kom dan poesie poesie. Poesie poesie. OOOHHH kijk nou eens wat een leuke man. OOOOOOH kom je lekker bij me in bed liggen? oooooh.
poeeesie poesieee"
dafuq![]()
![]()
die linker fotoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat wel...
[ afbeelding ] Dit was vlak voor kerst - vlak na kerst
Jaaaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het zoooo lief als kindjes dat doen terwijl je ze vast hebt. Die kleine vingertjes die kriebelen in je nek.
Rij naar de mac, dies tot 1u open, moet je reddenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit nu én op foodgawker én te googlen op iets wat ik lang geleden in Parijs en dit weekend in Madrid at![]()
http://www.google.nl/sear(...)44b&biw=1280&bih=685
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat hebben we in huis............................................................................... niets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit ook heel vaak aan mijn haar, lekker krullers draaien en dan weer uit trekken enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt, ik zit nu ook steeds aan de haren in mijn nek. Volgens mij doe ik het eigenlijk altijd wel, haren draaien enzo, maar met kort haar veel meer
Ja, echt zo grappig.quote:
whehehehehehehe, demente bejaarden, gotta love 'mquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
poeeesie poesieee"
dafuq![]()
![]()
Ik was er ook heel blij meequote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die linker foto![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn volle krullen onderin en da's super pretty!
Jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit ook heel vaak aan mijn haar, lekker krullers draaien en dan weer uit trekken enzo
Ik hou niet van Mac, en ik wil tartelettes au chocolatquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Rij naar de mac, dies tot 1u open, moet je redden
WAAR IN PARIJS.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit nu én op foodgawker én te googlen op iets wat ik lang geleden in Parijs en dit weekend in Madrid at![]()
http://www.google.nl/sear(...)44b&biw=1280&bih=685
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat hebben we in huis............................................................................... niets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw, ook prachtige fotoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn strandkrullen, voordat ik ze kort knipte.
Dit is gewoon alweer bijna 3 jaar geleden.
voortaan dan maar advies vragen in het haartopic ipv knippen, want het is écht heel mooiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik was er ook heel blij meeMaar die klitten... Maar ik had een heel gekke haarroutine toen
![]()
DankjeTrouwens.
[..]
Jadat ja!
wat een geile pose joh!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn strandkrullen, voordat ik ze kort knipte.
Dit is gewoon alweer bijna 3 jaar geleden.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voortaan dan maar advies vragen in het haartopic ipv knippen, want het is écht heel mooi
Deze foto is een van de redenen dat ik m'n haar weer laat groeien. Ik wil die krullen terug.quote:
Zit je te eten in de kantine. Komt er een man langs op z'n sloffen. Zegt nooit iets. Kijkt je heel indringend aan met z'n strenge ogen. Loopt altijd een rondje om de tafel heen en gaat dan weer verder. Deze keer had meneer snode plannen. Hij zag namelijk dat er een frikandelbroodje op een bord lag. Hij schuift er op z'n sloffen zo naartoe, pakt het broodje, neemt een hap en loopt weg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehehehehe, demente bejaarden, gotta love 'm
Geen idee, is echt heel lang geleden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
WAAR IN PARIJS.
DO NEED.
Ik ga met mijn moeder dus op jacht naar macarons, dit en Crème Brulée.
Neee, van die kleine kindjes die echt alleen ermee om hun vingers draaien enzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaaaEn dan doen ze GRIJP AUW KUT laat maar los
da's echt fijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ga ik maar doen. Mijn haar is nu ook veel zachter dan het ooit is geweest nu ik geen SLS gebruik. Tijdens het wassen is het touw, en met conditioner is het blij
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:51 schreef Diconnected het volgende:
Schatjons ik ga lezen en naar bed
Slaaplekker![]()
Lees'ze en slaap lekker!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:51 schreef Diconnected het volgende:
Schatjons ik ga lezen en naar bed
Slaaplekker![]()
Groot respect voor die manquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zit je te eten in de kantine. Komt er een man langs op z'n sloffen. Zegt nooit iets. Kijkt je heel indringend aan met z'n strenge ogen. Loopt altijd een rondje om de tafel heen en gaat dan weer verder. Deze keer had meneer snode plannen. Hij zag namelijk dat er een frikandelbroodje op een bord lag. Hij schuift er op z'n sloffen zo naartoe, pakt het broodje, neemt een hap en loopt weg.
dafuq
I want beebee now!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neee, van die kleine kindjes die echt alleen ermee om hun vingers draaien enzo.
Ik heb ze dus nog nooit op, dus ik wil dat in Parijs zelf wel eens ervaren!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen idee, is echt heel lang geleden.
Ik ga ze binnenkort maar eens zelf proberen te maken
En crème brulée vind ik heeeeeeerlijk, maar ik ben geloof ik de enige ter wereld die macarons niet zo boeiend vind
Kaasjes en droge worst uit frankrijk echter![]()
![]()
Dat heb ik nooit zo gehad denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neee, van die kleine kindjes die echt alleen ermee om hun vingers draaien enzo.
Jullie ook!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's echt fijn![]()
En slaap lekker en succes morgen
Bwaha, geweldig!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zit je te eten in de kantine. Komt er een man langs op z'n sloffen. Zegt nooit iets. Kijkt je heel indringend aan met z'n strenge ogen. Loopt altijd een rondje om de tafel heen en gaat dan weer verder. Deze keer had meneer snode plannen. Hij zag namelijk dat er een frikandelbroodje op een bord lag. Hij schuift er op z'n sloffen zo naartoe, pakt het broodje, neemt een hap en loopt weg.
dafuq
Mijn stiefnichtje (quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit zo gehad denk ikMijn zusje stopte alles in haar mond en trok HEEL hard aan mijn haar, mijn broertje ook... Ookal duurde dat bij hem minder lang volgens mij.
ja. kusjequote:
Awwquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn stiefnichtje () deed dat toen ze nog jonger was. Dan had je zo'n hummeltje van anderhalf op je arm en dan ging ze in je nek aan je haar zitten friemelen.
Ik moet eerst een vent.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
BEEBIE NU. Ik ook.Maar nog minstens 5 jaar. Dan misschien
Mwhehe, ook lief.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
AwwMijn zusje ging gewoon bovenop me zitten, zo lief
Heerlijk hoor, er zijn genoeg parken in Parijs waar je heerlijk kunt picknicken enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb ze dus nog nooit op, dus ik wil dat in Parijs zelf wel eens ervaren!
Creme brulée is echt... Zo lekker! Ik ben daar zo dol op! Dus dat vond ik wel leuk.
En picknicken in een parkje met stokbroden en kazen gaan we ook doen
[..]
Dat heb ik nooit zo gehad denk ikMijn zusje stopte alles in haar mond en trok HEEL hard aan mijn haar, mijn broertje ook... Ookal duurde dat bij hem minder lang volgens mij.
[..]
Jullie ook!Bedankt!
goftedommequote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]ohja, en je moet een nieuw deken zoeken want ik heb de jouwe nodig. Kusjedoei!
Neuh, ik ben al dol op cupcakes en vind macarons een matige tweede, en ze zien er gek uitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heerlijk hoor, er zijn genoeg parken in Parijs waar je heerlijk kunt picknicken enzo![]()
Stel je niet ál teveel voor van macarons, dat scheelt misschien
Éclairs zijn wel superlekker vind ik, en natuurlijk chocoladecroissantjes en croque monsieurs
goed plan!quote:
FTFYquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]ohja, en ik heb jou nodig als deken. Kusjedoei!
alleen als ze koude voeten heeft.quote:
ik heb nog nooit cupcakes gezien in Parijs hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neuh, ik ben al dol op cupcakes en vind macarons een matige tweede, en ze zien er gek uitIk sta open, heb geen verwachtingen.
![]()
ik heb er zooo veeel zin in
+1quote:
Ergens rond 2 moet ook nog 'ga trouwen'.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goed plan!
Maak een stappenplan! Ik maak alvast een begin voor je:
1. zoek en vind vent.
2. heb sex
3. schiet raak
4. heb baby
5. .....
Vul zelf maar aan
Uiteraard!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alleen als ze koude voeten heeft.
oh, mag je natuurlijk ook invullenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ergens rond 2 moet ook nog 'ga trouwen'.
Maar voor de rest, puik plan!
En kut, dinner date begint. Het is echt tijd om te gaan slapen.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, mag je natuurlijk ook invullen
* BBQ-kip zapt naar dinnerdate! Dinnerdate =
Neeee, dinnerdate!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik google net op "Paris food" en OMFG, ik houd echt veel teveel van eten![]()
Alles op pagina 1 t/m 7 m.u.v. een soort gekleurde stuiterbal en de macarons vind ik heerlijk![]()
![]()
![]()
Ik ga maar slapen, da's beter voor iedereen denk ik
Ja, ik zit toch stiekem te kijken, echt een te leuk (en soms te grappig) programmaquote:
Maar nu reclame.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, ik zit toch stiekem te kijken, echt een te leuk (en soms te grappig) programma
Xander de Buisonjequote:
Slaap lekker mede-krulmevrouw!quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb echt een briljant en supermakkelijk receptje voor de pinguin-lovers gevonden
[ afbeelding ]
Perky Pinguins
http://sloblogs.thetribun(...)late-mice/#more-1056
Maak je het met kokindjes of iets anders in die vormquote:
Die zijn toch te klein daarvoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maak je het met kokindjes of iets anders in die vorm
of andere grote dropjes, of nog beter, chocoladebonbons ofzo. Dan een dikke stevige botercreme maken en oranje marsepein ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die zijn toch te klein daarvoor.En drop met kruidenboter oid lijkt me ook niet echt smakelijk.
Oehh.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of andere grote dropjes, of nog beter, chocoladebonbons ofzo. Dan een dikke stevige botercreme maken en oranje marsepein ofzo
maar dat heeft hij geschreven toen hij haar nog niet gezien hadquote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja he. Maar dat gedichtje vond ik wel leuk.
Zou best kunnen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar dat heeft hij geschreven toen hij haar nog niet gezien had![]()
Ik ben altijd bang dat dat soort mannen serial killers zijn of stalkers
yep, en weet je waarom?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mensen op Marktplaats zijn echt afzetters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, en weet je waarom?Jaa. Nagelstickertjes die je compleet gratis kon krijgen, proberen te verkopen voor 1,25 + verzendkosten. Pffft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
Ja inderdaadquote:
Ik ook zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok, ik ga slapen, ogen vallen dicht![]()
Slaap lekker voor straks!
ja kudt he!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:15 schreef PriemGirl het volgende:
En waar is de zon ! En waarom moest ik mijn herfstjas weer uithalen
Wat, een enveloppendoos?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:23 schreef PriemGirl het volgende:
Sommige trouwbestelsites zijn echt retesnel. Gisteren om 21u besteld. Om 22u bericht dat het aan postnl is afgeleverd. Vandaag tussen 11u30 en 13u30 wordt het geleverd
En ik voelde zelfs REGEN vanmorgen!!! Dat was heul de deal niet !!!!!quote:
Iets andersquote:
Alle regen die nu valt, valt niet op 28 aprilquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik voelde zelfs REGEN vanmorgen!!! Dat was heul de deal niet !!!!!Zon! Ik wil alleen maar zon tot eind mei
En dan boeit het mij niet zo meer
Iets andersquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De kinky speeltjes voor de nachtelijke dronken dansvloerorgie?
Die zit dan allang te slapen in z'n scootmobielquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iets anders
Jongeuh ik wil mijn 90-jaar ouwe opa geen hartstilstand bezorgen![]()
heul niet ! Opa heeft nen wandelstokquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zit dan allang te slapen in z'n scootmobiel
Oude mannen zijn trouwens viezer dan je denkt
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
Zo vonden wij na het overlijden van mijn 85-jarige oudoom, latex pakjes, zweepjes en een arsenaal aan foto's in zijn kasten
Dat zou ik echt nooit never niet willen weten van mijn opa danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
mijn oudoom was een hele sjieke heer, liep altijd in pak en dronk thee met z'n pinkje omhoog. Daarom was het ook zo'n shock voor iedereen
Idd, dat soort dingen wil je niet wetenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit never niet willen weten van mijn opa danHeel mijn beeld van em zou weg zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Echt he ! Getverquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:20 schreef Dwyn het volgende:
Maar eerst kots ik even mijn vitaminepillen weer uit. Wtf?
Ik denk dat ze niet goed vielen. Wat ik heb nu nergens last meer van.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ziek aan het worden? Of 'vielen' ze niet goed
Gedverquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet goed vielen. Wat ik heb nu nergens last meer van.![]()
Die dingen zien er heerlijk uit trouwens op de terugweg.![]()
fijn is dat hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet goed vielen. Wat ik heb nu nergens last meer van.![]()
Die dingen zien er heerlijk uit trouwens op de terugweg.![]()
Hey Bubsel, bedankt nog voor de nalevering van mijn lakkies! Metamorphosis is mooiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
fijn is dat hezo ben ik afgekicked van mij AD ik korste ze toch uit
![]()
Ik moet ook eigenlijk beter weten dan die dingen 's ochtends proberen in te nemen. Dan ben ik namelijk altijd al een beetje misselijk en dan gooi ik er ook nog een halve liter koud water op en een bende pillen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
fijn is dat hezo ben ik afgekicked van mij AD ik korste ze toch uit
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
FUCKING HELL
ik had hete thee vast bijna aan mijn mond om te drinken en ik ben pretty little liars aan het kijken. Er gebeurde iets en ik schrok, gelukkig gooide ik net geen thee over mijn laptop
Veel plezier er mee, die is echt erg mooi iddquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hey Bubsel, bedankt nog voor de nalevering van mijn lakkies! Metamorphosis is mooi
nakendquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Overigens LOL at piepie zakje![]()
Als je de fles eronder niet goed netjes af snijdt ben je ook nog ineens een lip of je clit kwijt bij hrt plassen![]()
En is echt het belangrijkste daaro, plassen in privacy, terwijl ze al duizenden jaren achter een boom/bosje/hut/koe zeiken![]()
En SQ, kan prima, dat strakke shirtje, tetters FTW! Slobberbroek moet natuurlijk wel uit
joaaaaaaaaaaahhhhhh! En kut, mijn enter-toets op mijn laptop is verrot..... hoerending..... en ik heb er maar eentje hierop zittenquote:
Was het maar kut ! Dan hadde nog wa !!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
joaaaaaaaaaaahhhhhh! En kut, mijn enter-toets op mijn laptop is verrot..... hoerending..... en ik heb er maar eentje hierop zitten
dat roep ik anders ook heel vaak hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was het maar kut ! Dan hadde nog wa !!!!![]()
![]()
Ik hoor dit te vaak in et mannewereldje hier...
I am not surprisedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar ik ben dan ook een halve vent, dus tsja.....
'kan je dr nog wat insteken.... 'quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was het maar kut ! Dan hadde nog wa !!!!![]()
![]()
Ik hoor dit te vaak in et mannewereldje hier...
ah, die ga ik vanmiddag/vanavond eens kijken, klinkt grappigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Ik heb hem afgekeken
(werklust is weer groot op vrijdag)
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:47 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom heeft nailetc de nieuwe zoya collectie nog niet
uit je trouwjurk scheurenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:08 schreef PriemGirl het volgende:
collega is hamburger halen bij friettentZo haal ik die paar kilo's er niet vanaf nee
Flauwvallen omdat ik hele dag adem in moet houdenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uit je trouwjurk scheuren
Wel even aankondigen, dan kan ik het filmen
Dat zien we wel aankomen hoor, als je steeds blauwer wordtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Flauwvallen omdat ik hele dag adem in moet houdenIk zal je waarschuwen
goede matige maaltijdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
Daarentegen bestond mijn eten gisteren uit 3 boterhammen met grillworst en een zakje chips
quote:
Ik besefte pas laat dat ik mijn avondeten vergeten wasquote:
Jahhh !!quote:
Hoe BRILJANT !!!quote:
Ik zit te lolleren om die gast!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe BRILJANT !!!
haaaiiii chickieeee
Trouwens.. Ik was net over titanic in 3d aan het lezen... Lees ik dit; Kate zegt: "Ik was nog niet zo'n goede actrice. Het is vijftien jaar geleden, ik weet nu veel meer dan toen.""
En ik dacht: Ja daahaag dat is zo écht geen 15 jaar geleden... Is die film van 97.. wtf really??In mijn hoofd lijkt het heel zo lang nog niet
[Dieetclub] # 377 Met veel eiwittenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:19 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, waar staan foto's van jou met een taille en een strak shirt??![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[Dieetclub] # 377 Met veel eiwitten
Oh, dat zeker!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je ziet toch ook wel wat een verschil dit al is![]()
Jongeuh... neem gewoon een compliment aanquote:
HET GAAT TE SNEL PANIEK LAS ALLES AFquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
Priem is al bija tegen Cif aan gedanst![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HET GAAT TE SNEL PANIEK LAS ALLES AF
Ja, boobs slinken ook he!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh... neem gewoon een compliment aanJe hebt taille !! Je ziet er echt al goed uit
Ik zeg niet dat je er al bent; maar je ziet er écht goed uit
Trouwens: Zijn je boobs nog geslonken; of valt dat wel weer mee
leuk he, pilzors!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:26 schreef Lindytje het volgende:
Ik word trouwens debiel van mijn dromen 's nachts....
Vannacht werd ik bijvoorbeeld aan mijn bed vastgebonden wakker en door een of ander jaloers wijf dat boos was dat ik al tien jaar metwas en ze begon me open te snijden met een mes....
Nee, lekker...
Strakken plan. Moeten we nog objecten?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HET GAAT TE SNEL PANIEK LAS ALLES AF
Wat priem zegt, neem gewoon een compliment aanquote:
Whutquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:26 schreef Lindytje het volgende:
Vannacht werd ik bijvoorbeeld aan mijn bed vastgebonden wakker en door een of ander jaloers wijf dat boos was dat ik al tien jaar metwas en ze begon me open te snijden met een mes....
Nee, lekker...
Ja, heerlijk.... heel fijn dat ik me overdag beter voel nu en ook al twee weken echt blij endezeau (record van de laatste 5 jaar ofzo, whoohooooquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, boobs slinken ook he!
[..]
leuk he, pilzors!
Nee hoor je móet heul niksquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Strakken plan. Moeten we nog objecten?
Kan ik me voorstellen... Is al laatste nachten zo dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.... heel fijn dat ik me overdag beter voel nu en ook al twee weken echt blij endezeau (record van de laatste 5 jaar ofzo, whoohoooo![]()
), maar die dromen 's nachts...
Ik wil niet elke nacht een pijnlijke dood sterven...
Dafuqquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:26 schreef Lindytje het volgende:
Nee, lekker...
buuuhquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:26 schreef Lindytje het volgende:
Nee, lekker...
Brrr.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:26 schreef Lindytje het volgende:
Nee, lekker...
Jep, de laaste week ofzo.... De week die eigenlijk de depressie-week zou moeten zijn gezien mijn patroon. Nu ben ik overdag wel gewoon happy en alert en vrolijk endezeau, maar 's nachts word ik of gemarteld, of ik ben verdwaald en alleen en ga zo dood, of ik sta op een andere manier doodsangsten uit...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hoor je móet heul niks
[..]
Kan ik me voorstellen... Is al laatste nachten zo dan?
Altijd fijn ja...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Wachten tot je kan beginnen met werken.
Uh... lijkt me behoorlijk frustrerend idd...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep, de laaste week ofzo.... De week die eigenlijk de depressie-week zou moeten zijn gezien mijn patroon. Nu ben ik overdag wel gewoon happy en alert en vrolijk endezeau, maar 's nachts word ik of gemarteld, of ik ben verdwaald en alleen en ga zo dood, of ik sta op een andere manier doodsangsten uit...![]()
Ja, het is kut... maar wel fijn dat ik overdag nu niet de hele tijd op de bank lig endezeau en me gewoon lekker voelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uh... lijkt me behoorlijk frustrerend idd...
Zal ik vannacht naast je komen zitten en liefelijke jungle geluiden maken
BAMquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:36 schreef RenRen- het volgende:
Bewijzenmap AF, als ik nu nog even die docent zou kunnen tacklen...
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:36 schreef RenRen- het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:36 schreef RenRen- het volgende:
Zoals katniss voor Rue zongquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, het is kut... maar wel fijn dat ik overdag nu niet de hele tijd op de bank lig endezeau en me gewoon lekker voel
Zing je dan ook liedjes??
Ahhhhhquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zoals katniss voor Rue zong![]()
![]()
Trouwens.....
[ afbeelding ]Ik voelde me aangesproken
Alle ellende die overdags onderdrukt wordt krijg je 's nachts driedubbel terugquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.... heel fijn dat ik me overdag beter voel nu en ook al twee weken echt blij endezeau (record van de laatste 5 jaar ofzo, whoohoooo![]()
), maar die dromen 's nachts...
Ik wil niet elke nacht een pijnlijke dood sterven...
Nou, lekker danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alle ellende die overdags onderdrukt wordt krijg je 's nachts driedubbel terug
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zoals katniss voor Rue zong![]()
![]()
Trouwens.....
[ afbeelding ]Ik voelde me aangesproken
Maar af en toe wel lekkerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Was alleen niet helemaal volgens plan, mwehe.
Normaal vind ik het ook niet erg. Maar zit nu midden in m'n toetsweek en had het in mijn hoofd iets anders gepland.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Neeeheeeeee
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)neeuw-en-vorst.dhtml
Ai, ja in een toetsweek komt zoiets nooit handig uit! Maar misschien gaat het leren nu wel stukken beter juist omdat je uitgeslapen bent!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Normaal vind ik het ook niet erg. Maar zit nu midden in m'n toetsweek en had het in mijn hoofd iets anders gepland.
Dat dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik had ook m'n wekker niet gezet, denk word wel rond 9u wakker en werd ook kwart voor 12 wakker
Hehe, het is een epidemie!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik had ook m'n wekker niet gezet, denk word wel rond 9u wakker en werd ook kwart voor 12 wakker
Het is schrijven deze keer, niet leren. En ik heb zo geen zin om te beginnen dat ik eigenwijs toch allemaal andere dingen ga zitten doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ai, ja in een toetsweek komt zoiets nooit handig uit! Maar misschien gaat het leren nu wel stukken beter juist omdat je uitgeslapen bent!
Oh, that sucks..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Anders ben je braaf om 12 uur op je werk en blijkt dan dat je geen dagdienst maar een nachtdienst hebt. Kan je weer naar huis voor 3 uurtjes en ipv tot 7 uur werken tot 11 uur de volgende ochtend
De combinatie werk en ik faalt deze week
Ach, gelukkig is het maar 20 km enkele reis, is er natuurlijk helemaal geen ander verkeer op de weg op vrijdag en is de benzine ook gratisquote:
Jij bent goed bezig deze weekquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Anders ben je braaf om 12 uur op je werk en blijkt dan dat je geen dagdienst maar een nachtdienst hebt. Kan je weer naar huis voor 3 uurtjes en ipv tot 7 uur werken tot 11 uur de volgende ochtend
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:ZIN IN RELATIE
Wat je niet zegt, bestaat niet. Wat je uitspreekt, maakt meer mogelijk.
"Ziet hij nu niet dat ik gepoetst heb?"
"Ik zal maar niets zeggen, anders wordt ze boos."
We zeggen niet alles om de lieve vrede te bewaren, of omdat we denken dat de ander ons wel zal aanvoelen. Wat niet wordt uitgesproken, kan echter een eigen leven gaan leiden en je relatie verzuren. Relatie bouw je op door een open en eerlijke communicatie. Zo geef je vertrouwen aan je partner. Wil je een relatie met meer pit, dan heb je niets aan de spreuk "Spreken is zilver, zwijgen is goud."
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Gratisch advies van mijnen goeien matigen kalendert:
[..]
Zaadquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Neeeheeeeee
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)neeuw-en-vorst.dhtml
Zaadquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hahahahaahhaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Misschien heb je dit weekend ook maar even nodig om bij te slapen jij
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
Gratisch advies van mijnen goeien matigen kalendert:
[..]
Ik al heel de dag niet... Hence mijn gelurk in elk topic die ik maar kan vindenquote:
Mannen en hun voetbalquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
cif is in dubio over onze huwelijksreis.. Het is kans dat zijn voetbalteam; een week na onze bruiloft; kampioen gaat worden
En dan zijn we eigenlijk al op reis.. maar.. voetbal.. en kampioen... en.. nu weet ie het niet meer
Ja wat mij betreft schuiven we het op en wat minder lang op vakantie; maar hij wil eigenlijk wel 2 weken weg..
Ik laat hem het maar oplossen... Hij wil zijn voetbal niet missen dus tjah
quote:
quote:
quote:
quote:
SCHOUDERS, GET RID OF LAST.quote:
Ik zou dat toch niet leuk vinden denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
cif is in dubio over onze huwelijksreis.. Het is kans dat zijn voetbalteam; een week na onze bruiloft; kampioen gaat worden
En dan zijn we eigenlijk al op reis.. maar.. voetbal.. en kampioen... en.. nu weet ie het niet meer
Ja wat mij betreft schuiven we het op en wat minder lang op vakantie; maar hij wil eigenlijk wel 2 weken weg..
Ik laat hem het maar oplossen... Hij wil zijn voetbal niet missen dus tjah
+1quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zou dat toch niet leuk vinden denk ik
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zou dat toch niet leuk vinden denk ik
Nopequote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:22 schreef megamandy het volgende:
Maar hebben jullie dan nog niets geboekt?
are you serious?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
Vlg mij ben ik veel te down to earth als het om 'het huwelijk' gaat. Vriendin; die vorig jaar getrouwd is; vertelt wel eens hoe het toch 'anders' is nu ze getrouwd zijn en dat ze echt nog in de roes leeft van het trouwen en en en.. Ja sorry maar dat zie ik dus echt niet.
Volgende dag zijn we nog steeds cif en priem en voelen we ons echt niet anders dan andersOp de dag zelf; door de romantische sfeer; zullen er wat extra kriebels zijn; vast
Maar daarna gaan we gewoon weer verder zoals we altijd deden
Watquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
Vlg mij ben ik veel te down to earth als het om 'het huwelijk' gaat. Vriendin; die vorig jaar getrouwd is; vertelt wel eens hoe het toch 'anders' is nu ze getrouwd zijn en dat ze echt nog in de roes leeft van het trouwen en en en.. Ja sorry maar dat zie ik dus echt niet.
Volgende dag zijn we nog steeds cif en priem en voelen we ons echt niet anders dan andersOp de dag zelf; door de romantische sfeer; zullen er wat extra kriebels zijn; vast
JA EXACTLY !!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
are you serious?![]()
Zeker van die mensen die ook alles perfect moeten hebben op hun trouwdag en een maand bezig zijn om de tafeldecoratie te maken?
Nee dat zeg ik niet, zelf ben ik ook vaker gewoon gaan rijden. Maar met mijn huwelijksreis zou ik veel te perfectionistisch zijn om gewoon ergens heen te gaan. Dan wil ik toch echt naar een bounty-eiland ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NopeMoet dat dan?
We zijn met 2-en. Reis is zo uitgezocht
Wellicht dat het spanje wordt; maar het staat dus nog niet vastEn als het ene al geboekt is... Nog genoeg in de wereld te zien
Zijn vorig jaar juli getrouwdquote:
FTFY.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
AlsWanneer bb en ik gaan trouwen, dan hebben we de volgende dag de kater van de eeuw. De roes zal dus hoogstens twee dagen duren, en dan is de alcohol uitgewerkt en gaan we weer verder met de orde van de dag. Misschien batsen we wel een keer extra die week, who knows.
Ja maar dat zijn wij dus niet... Wij houden absoluut niet van die typische huwelijksreizenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, zelf ben ik ook vaker gewoon gaan rijden. Maar met mijn huwelijksreis zou ik veel te perfectionistisch zijn om gewoon ergens heen te gaan. Dan wil ik toch echt naar een bounty-eiland ofzo
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, nog iets wat verandert: dan gaan we misschien wel zonder condoom batsen!!!
SKJOEBABIES !!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
ohja, nog iets wat verandert: dan gaan we misschien wel zonder condoom batsen!!!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jonge, ik bedoel toch hetzelfde
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:30 schreef BGTes het volgende:
KUT ik heb 3 uur geleden boodschappen gedaan en ik heb het nog niet opgeruimdRIP ijsjes
Dus niet naar een Couples Resort?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn wij dus niet... Wij houden absoluut niet van die typische huwelijksreizenStrandhangen
Nee sorry... het kost veel meer want er staat 'huwelijk' voor en het is niet ons
Geef ons maar een stad waar veel te bekijken is en waar we dan af en toe een keer aan zwembad kunnen liggen
En cif is erg perfectionistisch als het om reizen gaatZoekt álles uit tot in de puntjes
Misschien kun je het na de ceremonie even snel doen? In de bosjes? Heb je dat alvast gehadquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SKJOEBABIES !!!
Ik zei ook dat we móeten batsen op de huwelijksdag.. En toen zei cif: ja als jij al het werk doet; prima; maar volgens mij ga ik al tijdens in slaap vallen
Morantisch jongeuh
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus niet naar een Couples Resort?
http://couples.com/
Ja normaal ben ik ook niet van strandhangen en ik ben bijna bang voor de zon maar toch wil ik hetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn wij dus niet... Wij houden absoluut niet van die typische huwelijksreizenStrandhangen
Nee sorry... het kost veel meer want er staat 'huwelijk' voor en het is niet ons
Geef ons maar een stad waar veel te bekijken is en waar we dan af en toe een keer aan zwembad kunnen liggen
En cif is erg perfectionistisch als het om reizen gaatZoekt álles uit tot in de puntjes
Stiekem in de bus... Onder mijn jurk ziet niemand hetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien kun je het na de ceremonie even snel doen? In de bosjes? Heb je dat alvast gehad
Heeft die bus geen Dixi?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Stiekem in de bus... Onder mijn jurk ziet niemand het![]()
![]()
Nee, je moet iedereen negeren juist!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:32 schreef BGTes het volgende:
[..]Dan kun je andere koppels vinden om gezellig je vakantie mee door te brengen
Roadtrip hebben we naar gekeken; en toen kwamen we daar al heel snel achter dat we de volle 3 weken daar naartoe willen als we dat gaan doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja normaal ben ik ook niet van strandhangen en ik ben bijna bang voor de zon maar toch wil ik hetsowieso grijp ik iedere gelegenheid aan om op vakantie te gaan
En in die landen zijn ook genoeg steden etc.
Oeh of een roadtrip door de usadie mensen trekken mij totaal niet maar ik wil toch wel een keer naar NY en door die prachtige natuur reizen
Hmm, dat heb ik zelf ook echt niet zo ervaren... Ik hoor het om me heen wel eens, maar wij hadden vantevoren ook al bedacht dat er eigenlijk gewoon niks hoeft te veranderen. Alleen mijn naam, dat was ff wennenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
Ruim benedentoiletquote:
kennis van me is pas drie maanden na de trouw op reis gegaan om die reden, kan ook nogquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Roadtrip hebben we naar gekeken; en toen kwamen we daar al heel snel achter dat we de volle 3 weken daar naartoe willen als we dat gaan doenIs een erg intense reis namelijk. En we gaan niet de dag na onze trouw meteen vliegen
Paar dagen rust; minimaal
Dus dat werd al heel snel geschrapt van ons lijstjeKomt er wel! Maar later
Mijn mama is op Tenerife.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Roadtrip hebben we naar gekeken; en toen kwamen we daar al heel snel achter dat we de volle 3 weken daar naartoe willen als we dat gaan doenIs een erg intense reis namelijk. En we gaan niet de dag na onze trouw meteen vliegen
Paar dagen rust; minimaal
Dus dat werd al heel snel geschrapt van ons lijstjeKomt er wel! Maar later
Wij gingen een paar weken later naar center parcs...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kennis van me is pas drie maanden na de trouw op reis gegaan om die reden, kan ook nog
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik zelf ook echt niet zo ervaren... Ik hoor het om me heen wel eens, maar wij hadden vantevoren ook al bedacht dat er eigenlijk gewoon niks hoeft te veranderen. Alleen mijn naam, dat was ff wennen. Maar wij gaan sowieso wel op een wat 'andere' manier om met elkaar dan de meeste koppels in onze omgeving. Die nemen zichzelf allemaal zo serieus
![]()
Zo hadhet er laatst over dat we misschien deze maand iets of wat moesten bezuinigen, omdat het geld er wat harder uitging dan anders (auto moest een beurt etc). En vervolgens zegt ie 'oh, dat heb ik trouwens al gedaan, ik heb jou thuisgelaten van het stappen gister'
GEEN ONDERGOED joh. Onder je jurk moet je er uit zien als een hoertjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ruim benedentoilet![]()
Al helemaal morantisch
Moet ik wel mijn just married string aandoen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik zelf ook echt niet zo ervaren... Ik hoor het om me heen wel eens, maar wij hadden vantevoren ook al bedacht dat er eigenlijk gewoon niks hoeft te veranderen. Alleen mijn naam, dat was ff wennen. Maar wij gaan sowieso wel op een wat 'andere' manier om met elkaar dan de meeste koppels in onze omgeving. Die nemen zichzelf allemaal zo serieus
![]()
Zo hadhet er laatst over dat we misschien deze maand iets of wat moesten bezuinigen, omdat het geld er wat harder uitging dan anders (auto moest een beurt etc). En vervolgens zegt ie 'oh, dat heb ik trouwens al gedaan, ik heb jou thuisgelaten van het stappen gister'
ik nog een week, ripquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die veel zitten gaan sneller dood
HALP IK EHB NOG MAAR 2 WEKEN TE LEVEN
Lekker schrlrk schrlkkkkkkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
GEEN ONDERGOED joh. Onder je jurk moet je er uit zien als een hoertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |