OHJA DAT HAD JE VERTELD.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaa, mijn moeder d'r hypotheek is lager dan mijn huur voor m'n kamer.Komt omdat m'n vader uitgekocht is. En die dubbele woonlasten zijn er toch, want hij zit vast aan dat huurcontract en zij heeft in het koopcontract vastgelegd dat ze er pas 1 oktober uitgaat.
Thanks, maar het moet echt minder droog, minder breekbaar en langerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heel niet!
Ik vind jouw krullen ook heel mooi.
En, hoe was ze?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En knuffels! en babyborn en knuffels met luiers om!
Een 96-jarige vrouw deed mij ooit een oneerbaar voorstel toen ik op een ladder stond.
Meestal wel. Vooral aan de voorkant waar het ook een beetje op m'n voorhoofd hangt. Heb een vettige huid dus dat gaat dan ook in m'n haar zitten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is het ook vettig?
Zo nee: curl activator spray
En mijn krullen en zeewater is dus dit:
[ afbeelding ]
da's wel een mooie lengtequote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:43 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil altijd deze lengte.
En dan ben ik er bijna en dannnn....
Knip.
Ik kan niet van mijn haar afblijven, zeker niet als het kort is...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meestal wel. Vooral aan de voorkant waar het ook een beetje op m'n voorhoofd hangt. Heb een vettige huid dus dat gaat dan ook in m'n haar zitten.
Het is wel een beetje touw, maar ook zulke ontzettend mooie krullen.*gaat foto opzoeken*
Ik wist zelf geeneens dat ik dat al een keer verteld heb.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OHJA DAT HAD JE VERTELD.
Nou weet ik het weeerr.
Zoiets heb ik al wel gehad. Ben ik nu weer naartoe aan het werken!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:43 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil altijd deze lengte.
En dan ben ik er bijna en dannnn....
Knip.
Ja, dat wel...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's wel een mooie lengte
Ik vind het alleen jammer op die foto dat het zo weinig is bij de punten.
En dat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan niet van mijn haar afblijven, zeker niet als het kort is...
Dat krijg ik ws ook wel een beetje, want laagjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's wel een mooie lengte
Ik vind het alleen jammer op die foto dat het zo weinig is bij de punten.
Jij bent zo cute.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat wel...
[ afbeelding ] Dit was vlak voor kerst - vlak na kerst
Echt, ik zit nu ook steeds aan de haren in mijn nek. Volgens mij doe ik het eigenlijk altijd wel, haren draaien enzo, maar met kort haar veel meerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En dat.
[..]
Dat krijg ik ws ook wel een beetje, want laagjes.
ze was samen met een handlangster. Met hun racewagens.quote:
Ik zit nu én op foodgawker én te googlen op iets wat ik lang geleden in Parijs en dit weekend in Madrid atquote:
Ik vind het zoooo lief als kindjes dat doen terwijl je ze vast hebt. Die kleine vingertjes die kriebelen in je nek.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt, ik zit nu ook steeds aan de haren in mijn nek. Volgens mij doe ik het eigenlijk altijd wel, haren draaien enzo, maar met kort haar veel meer
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze was samen met een handlangster. Met hun racewagens.
Ze sprak de legendarische woorden:
"oooh kom dan poesie poesie. Poesie poesie. OOOHHH kijk nou eens wat een leuke man. OOOOOOH kom je lekker bij me in bed liggen? oooooh.
poeeesie poesieee"
En toen liepen ze lachend verder..
dafuq![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij bent zo cute.Maar langer staat ook heel goed!
Ze waren weer pubersquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze was samen met een handlangster. Met hun racewagens.
Ze sprak de legendarische woorden:
"oooh kom dan poesie poesie. Poesie poesie. OOOHHH kijk nou eens wat een leuke man. OOOOOOH kom je lekker bij me in bed liggen? oooooh.
poeeesie poesieee"
En toen liepen ze lachend verder..
dafuq![]()
![]()
die linker fotoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat wel...
[ afbeelding ] Dit was vlak voor kerst - vlak na kerst
Jaaaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het zoooo lief als kindjes dat doen terwijl je ze vast hebt. Die kleine vingertjes die kriebelen in je nek.
Rij naar de mac, dies tot 1u open, moet je reddenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit nu én op foodgawker én te googlen op iets wat ik lang geleden in Parijs en dit weekend in Madrid at![]()
http://www.google.nl/sear(...)44b&biw=1280&bih=685
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat hebben we in huis............................................................................... niets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit ook heel vaak aan mijn haar, lekker krullers draaien en dan weer uit trekken enzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt, ik zit nu ook steeds aan de haren in mijn nek. Volgens mij doe ik het eigenlijk altijd wel, haren draaien enzo, maar met kort haar veel meer
Ja, echt zo grappig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |