Als vrouwen nou niet als parasieten al onze levenslust en energy uit ons zouden zuigen zou het misschien wel meevallen..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dan hebben ze een jongedame aan de haak geslagen, kunnen ze niet lang doorgaan omdat ze snel uitgeput zijn
Nee dat is lekker
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als vrouwen nou niet als parasieten al onze levenslust en energy uit ons zouden zuigen zou het misschien wel meevallen..
Ik blijf voor altijd fitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en dan hebben ze een jongedame aan de haak geslagen, kunnen ze niet lang doorgaan omdat ze snel uitgeput zijn
Nee dat is lekker
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:24 schreef Murdera het volgende:
"ik ga slapen"
"maar schaaaahaaaat"
"Ok ik bel drommel wel even voor je."
Vragen mag altijdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:27 schreef kree het volgende:
mag ik nog een beetje een serieuze vraag stellen hier
of moet ik toch maar naar het serieuze serieuze topic
(gaat over buurmeisje)
I know, maar ik verwacht dan in ieder geval een beetje een serieus antwoord ookquote:
Het blijft FOK!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:28 schreef kree het volgende:
[..]
I know, maar ik verwacht dan in ieder geval een beetje een serieus antwoord ook
Ok? Wanneer spreken we afquote:
weet 't jah hahaha vertel mij maar wat.quote:
Ik kan ook best serieus zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:28 schreef kree het volgende:
[..]
I know, maar ik verwacht dan in ieder geval een beetje een serieus antwoord ook
Je buuf is vrijgezel?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:35 schreef kree het volgende:
nou kijk, nu heb ik heel gezellig een bakkie gedaan met mn buuf.
dat was twee dagen terug want ik heb gewoon geen tijd meer gehad daarna.
Nu heb ik vanavond niks te doen, maar aan de ene kant heb ik ook geen zin om de hele avond weer te lullen.
Ben gewoon moe haha.
Maaaaaar, hoe zou zij nu denken?
Ik heb haar nummer en zij die van mij.
En was gezellig blaba moeten we vaker doen etc....
Verspil ik nu mijn kans als ik het nog effe een dagje op zn beloop laat.
Zij kan me natuurlijk ook even uitnodigen hahaa
Twijfels alom :S
jaaa ze is vrijgezel,quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je buuf is vrijgezel?
Als ze geintereseerd is in je dan zal het echt niet van 1 dag afhangen.
En anders even lekker onder de douche, even relaxen. Voel je je misschien wat fitter en dan nodig je haar alsnog uit om wat te komen drinken bij je.
Als je geen zin hebt doe je het toch niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
jaaa ze is vrijgezel,
nouja eerst maar koken dan maar heb gewoon niet zo'n zin erin.
Vindt haar wel weer leuk.
Maar ken haar nog niet zo heel goed.
Oja en ik heb geen idee wat ze van mij vindt.
jaaa maar dan denkt ze misschien dat ik haar niks vindtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt doe je het toch niet.
Misschien kan ze zelf wel niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
jaaa maar dan denkt ze misschien dat ik haar niks vindt
ja dat weet ik ook niet, ze is wel thuis (ja lekker gehorig hier)quote:
Als zij niet weet dat jij niets te doen hebt denkt ze eerder: Kree is waarschijnlijk druk met iets ipv dat ze denkt dat jij haar maar niets vind. Ik zou er niet zo zwaar aan tillen. Als je haar 2 weken niet ziet en dan opeens tijdens een bakkie doen weer bijpraat en het is gezellig dan is de stemming meteen prima en boeien die 2 weken stilte meteen niet meer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
Je kan haar toch ook gewoon even bellen? Je hoeft niet gelijk af te spreken vanavond toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
Dus toch maar gewoon effe afwachten denk ik dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als zij niet weet dat jij niets te doen hebt denkt ze eerder: Kree is waarschijnlijk druk met iets ipv dat ze denkt dat jij haar maar niets vind. Ik zou er niet zo zwaar aan tillen. Als je haar 2 weken niet ziet en dan opeens tijdens een bakkie doen weer bijpraat en het is gezellig dan is de stemming meteen prima en boeien die 2 weken stilte meteen niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |