Maar goed dat jij er dan voor ze bent, om dat maar al te graag van ze over te nemen hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdienen nog niet eens de kanker die ze er van kunnen krijgen.
Denk maar zo, al die jaren daarvoor kwam je ook prima door zonder te rokenquote:
Jij bent toch ook gestopt?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:43 schreef Myraela het volgende:
Maar, als het puur voor het geld is ga je het niet lang volhouden hoor.
Bwhehehehheheheehehehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehheehehehhehehehehehehehehehehhehehehehehehehehehehehehehehehehehehhehehehehehehehhehehehehhehehe.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:43 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Denk maar zo, al die jaren daarvoor kwam je ook prima door zonder te roken
Klopt, je hebt een flinke dosis motivatie nodig, maar pure discipline wil ook nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:43 schreef Myraela het volgende:
Maar, als het puur voor het geld is ga je het niet lang volhouden hoor.
Wat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehehheheheehehehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehheehehehhehehehehehehehehehehhehehehehehehehehehehehehehehehehehehhehehehehehehehhehehehehhehehe.
Pala.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Maar goed dat jij er dan voor ze bent, om dat maar al te graag van ze over te nemen he
Jawel, maar nooit verslaafd geweest, dus er vast niets te stoppen of te beginnen. Gewoon als ik uit ga soms een sigaretje.quote:
Hoeveel rookte je dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar nooit verslaafd geweest, dus er vast niets te stoppen of te beginnen. Gewoon als ik uit ga soms een sigaretje.
Heeft mij anders al vaker geholpen met dingen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon een totaal nutteloze gedachte. "Ja vroeger kon ik ook zonder."
Toen je na het uitgaan in je eigen bed hebt gezeken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:47 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Heeft mij anders al vaker geholpen met dingen.
Met wat dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:47 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Heeft mij anders al vaker geholpen met dingen.
Ik weet niet wat jij zoal doet na het uitgaan, maar dat is mij nog nooit gebeurd in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toen je na het uitgaan in je eigen bed hebt gezeken?
Valt wel mee hoor. Ik maakte lange nachten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een heel pakje?? Das best veel, zelfs voor een roker
Echt, dat jullie dat volhouden zo'n hele nacht stappen. Ik kak altijd in na een paar uurtjes, zeker ook als er veel mensen zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik maakte lange nachten.
Maar nu doe ik dat ook niet meer eigenlijk.
Leeftijd. Vroeger kon ik zonder moeite om 8 uur sochtends nog staan stampen voor de speakers.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, dat jullie dat volhouden zo'n hele nacht stappen. Ik kak altijd in na een paar uurtjes, zeker ook als er veel mensen zijn.
Ik heb een periode gehad dat ik elke avond aan de drank zat om mezelf rustig te krijgen en daarna goed te kunnen slapen. Op een dag was ik het zat en had ik die gedachte dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met wat dan?
Kan het me echt niet voorstellen dat die gedachte ergens bij helpt. Zeker niet als we het hebben over een periode van meerdere jaren.
Ik merk dat in een jaar steeds beter tegen drank kan, maar het fysiek minder goed vol kan houden...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leeftijd. Vroeger kon ik zonder moeite om 8 uur sochtends nog staan stampen voor de speakers.
Nu trek ik dat echt niet.
Dat lijkt me een goed plan Bob. Ik ben ook vrijwel helemaal gestopt met alkohol mede omdat ik er aan begon te wennen en ik zoiets had van "'t heeft toch geen zin meer alkohol te halen, want ik moet steeds meer drinken voor hetzelfde effect". Zoietsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik merk dat in een jaar steeds beter tegen drank kan, maar het fysiek minder goed vol kan houden...
Tijd om te minderen dus...
Ik ga niet helemaal stoppen. Ik ga minderen. Ik hoef niet elke keer aangeschoten te worden en zo. Van een beetje bier word ik wat losser en dat is op zich wel prima. Daarnaast houd ik van bier en ook wel van sterk. Maar wil gewoon redelijk nuchter thuis komenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan Bob. Ik ben ook vrijwel helemaal gestopt met alkohol mede omdat ik er aan begon te wennen en ik zoiets had van "'t heeft toch geen zin meer alkohol te halen, want ik moet steeds meer drinken voor hetzelfde effect". Zoiets
Ik vind de roes van alkohol gewoon lekker. Ik hoef eigenlijk niet dronken te worden, daar vind ik niet zoveel aan eigenlijk. Alleen die roes kwam steeds iets later, dus daarom ben ik ermee gestopt om alkohol geregeld te drinken en nu drink ik alleen nog maar af en toe (zeg maar 1 a 2 keer in de week) en merk dat ik weer wat minder gewend ben aan alkohol. Gisteren had ik een verjaardag, hebben we met z'n 3en een paar glaasjes prosecco gedronken en na 2 1/2 glas vond ik het wel welletjesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal stoppen. Ik ga minderen. Ik hoef niet elke keer aangeschoten te worden en zo. Van een beetje bier word ik wat losser en dat is op zich wel prima. Daarnaast houd ik van bier en ook wel van sterk. Maar wil gewoon redelijk nuchter thuis komen
Ik drink niet thuis, alleen met hoge uitzondering. Dat is wel beter. Maar ook wel eens 10 dagen achter elkaar bier gehadquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind de roes van alkohol gewoon lekker. Ik hoef eigenlijk niet dronken te worden, daar vind ik niet zoveel aan eigenlijk. Alleen die roes kwam steeds iets later, dus daarom ben ik ermee gestopt om alkohol geregeld te drinken en nu drink ik alleen nog maar af en toe (zeg maar 1 a 2 keer in de week) en merk dat ik weer wat minder gewend ben aan alkohol. Gisteren had ik een verjaardag, hebben we met z'n 3en een paar glaasjes prosecco gedronken en na 2 1/2 glas vond ik het wel welletjes
Ik dronk wel thuis en moet eerlijk zeggen dat ik daar geen principele bezwaren tegen heb. Alleen vond ik van mezelf dat ik wat veel op een alkoholist begon te lijken dus maar mee gestopt. Dit speelde trouwens wel alweer een jaar of 8 a 10 geleden hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik drink niet thuis, alleen met hoge uitzondering. Dat is wel beter. Maar ook wel eens 10 dagen achter elkaar bier gehad
Ik had gister maar 3 glazen rode wijn op, en het tolde al. Ligt er ook wel aan hoeveel ik gegeten heb. En ben niet echt dik, telt ook mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik merk dat in een jaar steeds beter tegen drank kan, maar het fysiek minder goed vol kan houden...
Tijd om te minderen dus...
Leeftijd is onzin... Ik kan het nog steedsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Leeftijd. Vroeger kon ik zonder moeite om 8 uur sochtends nog staan stampen voor de speakers.
Nu trek ik dat echt niet.
Ik ook nog steeds hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Leeftijd is onzin... Ik kan het nog steeds
Zonder drugs enzo...quote:
Ik ook zonder drugs.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zonder drugs enzo...
Maar wel met drank
Ow en ik word lastig gevallen via DM door een Turk ofzoOmdat ik een mening heb over die achterlijke hoofddoekjes in gtst
Dus het komt door de drugs?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zonder drugs enzo...
Maar wel met drank
Ow en ik word lastig gevallen via DM door een Turk ofzoOmdat ik een mening heb over die achterlijke hoofddoekjes in gtst
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook zonder drugs.
Ja logisch dat je lastig gevallen word.
Jij hoort helemaal geen mening te hebben.
En wil je even je UI aanpassen, veel te bloot.
Ow turkie gaat over op de versiertoerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet lachen maar luisteren.
Als ik mijn riem los moet maken is het te laat he
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:01 schreef Gulmez het volgende:
Als je is in holly komt krijg je een drankje oke?
Aha.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mannen worden gelukkig wel knapper als ze ouder worden.
Ja en dan hebben ze een jongedame aan de haak geslagen, kunnen ze niet lang doorgaan omdat ze snel uitgeput zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mannen worden gelukkig wel knapper als ze ouder worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |