Maar goed dat jij er dan voor ze bent, om dat maar al te graag van ze over te nemen hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdienen nog niet eens de kanker die ze er van kunnen krijgen.
Denk maar zo, al die jaren daarvoor kwam je ook prima door zonder te rokenquote:
Jij bent toch ook gestopt?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:43 schreef Myraela het volgende:
Maar, als het puur voor het geld is ga je het niet lang volhouden hoor.
Bwhehehehheheheehehehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehheehehehhehehehehehehehehehehhehehehehehehehehehehehehehehehehehehhehehehehehehehhehehehehhehehe.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:43 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Denk maar zo, al die jaren daarvoor kwam je ook prima door zonder te roken
Klopt, je hebt een flinke dosis motivatie nodig, maar pure discipline wil ook nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:43 schreef Myraela het volgende:
Maar, als het puur voor het geld is ga je het niet lang volhouden hoor.
Wat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehehheheheehehehehehhehehehehhehehehehehhehehehehehehheehehehhehehehehehehehehehehhehehehehehehehehehehehehehehehehehehhehehehehehehehhehehehehhehehe.
Pala.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Maar goed dat jij er dan voor ze bent, om dat maar al te graag van ze over te nemen he
Jawel, maar nooit verslaafd geweest, dus er vast niets te stoppen of te beginnen. Gewoon als ik uit ga soms een sigaretje.quote:
Hoeveel rookte je dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar nooit verslaafd geweest, dus er vast niets te stoppen of te beginnen. Gewoon als ik uit ga soms een sigaretje.
Heeft mij anders al vaker geholpen met dingen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon een totaal nutteloze gedachte. "Ja vroeger kon ik ook zonder."
Toen je na het uitgaan in je eigen bed hebt gezeken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:47 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Heeft mij anders al vaker geholpen met dingen.
Met wat dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:47 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Heeft mij anders al vaker geholpen met dingen.
Ik weet niet wat jij zoal doet na het uitgaan, maar dat is mij nog nooit gebeurd in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Toen je na het uitgaan in je eigen bed hebt gezeken?
Valt wel mee hoor. Ik maakte lange nachten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een heel pakje?? Das best veel, zelfs voor een roker
Echt, dat jullie dat volhouden zo'n hele nacht stappen. Ik kak altijd in na een paar uurtjes, zeker ook als er veel mensen zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik maakte lange nachten.
Maar nu doe ik dat ook niet meer eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |