Pijlmaal is een afronding van een opdracht of een project. Kan ook worden gezien als een tussenproduct, in vorm van een verslag of een ruw ontwerp.quote:
helaas vandaag ook weer een hysterische,quote:
en dan moet ik door het raam naar binnen klimmen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:49 schreef Etsu het volgende:
ik zou zeggen; enkeltje plaatswaarkabeewoont
misschien dat het jullie relatie helpt
is dat een probleem?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:50 schreef leeell het volgende:
[..]
en dan moet ik door het raam naar binnen klimmen.
neuhquote:
sinds wanneer ben jij hipsterquote:
nimmer, waarom die suggestie ?quote:
the shinsquote:
onwetendequote:
rascistquote:
misschienquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:58 schreef Etsu het volgende:
timmetje, dit jaar gaan we wel slagen he?
bestquote:
die indruk krijg ik ook een beetje,quote:
ik vind dat altijd zo raar, je vind dus niks leuk om regelmatig te doen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:07 schreef Etsu het volgende:
Ik heb ook geen hobbys, ben ik nu ook saai?
wat is regelmatigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:08 schreef leeell het volgende:
[..]
ik vind dat altijd zo raar, je vind dus niks leuk om regelmatig te doen?
3/4 x per week een 2tal uren.quote:
apart is dat.quote:
ik vermaak me prima met vrienden, laptoppen, tv kijken en een goed boek.quote:
Wat versta jij onder uitgaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:04 schreef leeell het volgende:
[..]
die indruk krijg ik ook een beetje,
wat zijn je hobby's?
ga je vaak uit?
die kant lees ik niet van je
dat is standaard, niet echt hobby'squote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vermaak me prima met vrienden, laptoppen, tv kijken en een goed boek.
en af en toe op vakantie gaan.
weggaan en iets doen, naast shoppen.quote:
nja goed toch, geen verplichting ofzo,quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik, daarom zei ik ook dat ik geen hobby's heb en niet nodig heb
maar doe je ook wel spannende dingen ?quote:
Jezus, wat een vragenlijst.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:15 schreef leeell het volgende:
[..]
maar doe je ook wel spannende dingen ?
buiten je comfort zone?
weggaan naar de stad of een uitje doet iedereen wel, maar gewoon, heb je veel routine of doorbreek je vaak de sleur van de week?
als je al zo lang in de SC post en ik feitelijk niks van je weet behalve je woonplaats vind ik dat hoogst opmerkelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:26 schreef Ezell het volgende:
Is dat relevant? Maar ach, het werk is wel vergelijkbaar.
vreemd is dat hquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:26 schreef ThaTim het volgende:
leeell realiseer jij je wel dat 1/17e van je posts ongeveer op 1 dag gemaakt zijn?
Ik ga niet mijn hele leven hier plaatsen. Trouwens, ik weet ook niet veel over jou.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
als je al zo lang in de SC post en ik feitelijk niks van je weet behalve je woonplaats vind ik dat hoogst opmerkelijk.
dus een winkel, mmhmh oke.
je hele leven?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn hele leven hier plaatsen. Trouwens, ik weet ook niet veel over jou.
Bedoelde dat ook niet letterlijk. Er zijn ook FOK!'ers die zulke zaken over mij weten. Dat soort informatie staat alleen niet openbaar voor iedereen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:29 schreef leeell het volgende:
[..]
je hele leven?
beetje studententroep weet ik , meer niet,
en als je genoeg gelezen heb weetje mn naam, mn woonplaats, school en opleiding, werk, hoe ik eruit zie, hobby's etc
genoeg toch.
nee maar je vaste SC matties, kom aan, maar al goed, gewoon nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedoelde dat ook niet letterlijk. Er zijn ook FOK!'ers die zulke zaken over mij weten. Dat soort informatie staat alleen niet openbaar voor iedereen.
Dat zijn vooral 'sc matties' die dat weten hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:35 schreef leeell het volgende:
[..]
nee maar je vaste SC matties, kom aan, maar al goed, gewoon nieuwsgierig.
je ben wel een beetje saai in discussies altijd, confrontaties vermijden enzulks.
homoquote:
maar ik bedoel dat het niet in de sc zelf staat , dus wss mis ik veel over jequote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zijn vooral 'sc matties' die dat weten hoor.
Klopt. 'Zolderjournalist' voor jou dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:37 schreef leeell het volgende:
[..]
maar ik bedoel dat het niet in de sc zelf staat , dus wss mis ik veel over je
al goedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt. 'Zolderjournalist' voor jou dus.
scherpquote:
uhuquote:
te lang verhaal om uit te typenquote:
6:30 ?quote:
quote:
quote:
#kutlevenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die chick woonde ergens bij eindje en studeert in Amsterdamelke dag op en neer, she real mad.
Mag toch nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:02 schreef Etsu het volgende:
mare kabee, weet je nu zeker dat je ergotherapie wil studeren?
Veghelse Vechtertjes van de Jumbo (soort Scholiertjes van Lu)quote:
Hoe zit dat dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:41 schreef Ezell het volgende:
Reiskostenvergoeding kan je naast je ov-kaart krijgen.
Plus: ik ben een mannetje van veertig.
niks mis meequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ze wilde zelf niet op kamersze vindt het te gezellig thuis
Bedoelde eigenlijk JP en jij.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bedankt ik vind jou ook leuker dan pizza.Pizzatrauma hier.
quote:
SPOILER: leuk mopjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen werk hebben in de lokale plus tussen pittige tantesquote:
Genot.quote:
Is dat zo?quote:
Ik was er eerlijk gezegd nog niet van op de hoogte.quote:
Nou.. oke..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was er eerlijk gezegd nog niet van op de hoogte.
Tja, nu ben ik er wel van op de hoogte.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tja, nu ben ik er wel van op de hoogte.
Bijzonder leuk, op het feit na dat ik toch net iets te weinig van je weet.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:05 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ga eens weg met je troll. Compleet onwaar.
Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bijzonder leuk, op het feit na dat ik toch net iets te weinig van je weet.
Vertel eens wat leuks over jezelf.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:09 schreef leeell het volgende:
aliana klinkt als een roemeense zakkenrolster die in een woonwagenkamp woont.
Bedoelde als in Aliana...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beatles is niet meer en durf hem niet terug te vragen bij Yvonne.
[..]
Saus op of naast de patat?quote:
walgelijke vergelijkingquote:
je zei patatquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Saus op of naast de patat?
Ik proefde anders net toch wel wat haat hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Walgelijk omdat aliana wel kan posten en Beatles niet bedoelde ik..geen haat
Zo, bijzonder goed inschattingsvermogen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:09 schreef leeell het volgende:
aliana klinkt als een roemeense zakkenrolster die in een woonwagenkamp woont.
Geen van beide.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Saus op of naast de patat?
Hmm, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:13 schreef Aliana het volgende:
[..]
Zo, bijzonder goed inschattingsvermogen.![]()
[..]
Geen van beide.
Goede inkopper om msn uit te wisselenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Maar naam, hobby's, woonplaats, opleiding, dat soort dingen zijn wel interessant.
Wat je overigens niet in dit topic hoeft te posten, met aasgieren als leeell in de buurt.
watquote:
De haat is vanaf hier te voelen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Walgelijk omdat aliana wel kan posten en Beatles niet bedoelde ik..geen haat
Helemaal super.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Goede inkopper om msn uit te wisselen
Nee, daar pas ik toch voor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:18 schreef leeell het volgende:
[..]
geen werk hebben in de lokale plus tussen pittige tantes
quote:
quote:
schattigggggggquote:Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef leeell het volgende:
[ afbeelding ]
en haartjes strak, we kunnen zo van plek wisselen
Taxi Driverquote:Op zondag 1 april 2012 13:23 schreef Dastan het volgende:
In Noord staat er zo'n nieuw filmmuseum en ze hebben allerlei oude films helemaal gedigitaliseerd naar hoge kwaliteit zoals Mean Streets en Taxi Driver en die draaien ze.![]()
quote:
zo rol ikquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn ouders eindelijk geaccepteerd dat ik ergotherapie ga doen
blokkeren dat nummerquote:Op zondag 1 april 2012 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DASTAN STALKT ME HELP !
Hij belt nu al twee keer .
onterechte adoratiequote:
Dastan leeft nog in de wintertijd..quote:Op zondag 1 april 2012 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
Schandalig jana 22 uur bel je gewoon niet meer
nee.quote:Op zondag 1 april 2012 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent ook al bang om te bellen?
MIsschien kun je morgen ook naar de bank gaan en de automatische incasso laten stopzetten en vragen om een storno-boeking.quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De pabo schrijft steeds geld af, moet ik ze nu bellen?
Kogelbrief sturen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De pabo schrijft steeds geld af, moet ik ze nu bellen?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MIsschien kun je morgen ook naar de bank gaan en de automatische incasso laten stopzetten en vragen om een storno-boeking.
Gast, ga je mond spoelen...quote:
haten op katquote:Op zondag 1 april 2012 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast, ga je mond spoelen...
Ohja, dat is ook een optie.quote:Op zondag 1 april 2012 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MIsschien kun je morgen ook naar de bank gaan en de automatische incasso laten stopzetten en vragen om een storno-boeking.
quote:Op zondag 1 april 2012 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iets boven Ricky plaatsen
Sigur Rs - Takk...quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef leeell het volgende:
[..]
wat is het beste album ooit volgens jou?
(ricky en shit daargelaten)
Ja nou eerst waren ze het er mee eens en toen gingen ze opeens raar doen en zeggen dat ik mondzorgkundebla moest gaan doen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eindelijk? Hoelang hebben ze daar dan over gedaan? Maar wel leuk voor je!
Tokio Hotel - Monsoon.quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef leeell het volgende:
[..]
wat is het beste album ooit volgens jou?
(ricky en shit daargelaten)
Bediening zoals het hoort.quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef Etsu het volgende:
vanavond wezen uiteten met collega´s, heb 2,5 uur moeten wachten op eten.
quote:
Ga naar youtube, tik Sigur Rs in en begin met luisteren.quote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ken geen artiesten met een streepje bovenop een letter D: wat nu ?
ik ga erheen 29/8quote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is inderdaad ook chill. Heel prima album.
Dit jaar komt weer een nieuw album van Sigur Rs, maar dat wist je vast al.
Ik ook niet geloof ik.quote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ken geen artiesten met een streepje bovenop een letter D: wat nu ?
Onterechte reactiequote:Op zondag 1 april 2012 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onterechte PI, terechte smiley.
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
niet gekliktquote:Op zondag 1 april 2012 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou, aangezien jullie toch een stel muziekbarbaren zijn zal ik even dit pareltje met jullie delen, in de hoop jullie wat bij te brengen.
groetjes
ehquote:Op zondag 1 april 2012 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zag het en raakte nieuwsgierig toch.
lafaardquote:
zo werkt de wereld niet hquote:
en en enquote:Op zondag 1 april 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag ook verteld trouwens aan mn ouders..
Was ook een 1 april grap.quote:Op zondag 1 april 2012 22:48 schreef Dastan het volgende:
Ja, zeg, Klinker wilde juist dat ik zou bellen hoor.
Een april kikker in je bil hahahahaaha !!!!quote:
Dat zei je gisteren.quote:Op zondag 1 april 2012 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was ook een 1 april grap.
[..]
Een april kikker in je bil hahahahaaha !!!!
kk grappig, nja dan bel ik ze maar evenquote:Op zondag 1 april 2012 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was ook een 1 april grap.
[..]
Een april kikker in je bil hahahahaaha !!!!
quote:Op zondag 1 april 2012 22:49 schreef leeell het volgende:
[..]
kk grappig, nja dan bel ik ze maar even
werken.quote:Op zondag 1 april 2012 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat gaan jullie doen met Koninginnedag/nacht?
zuipenquote:Op zondag 1 april 2012 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ditquote:
K-Nacht @ Utrecht op een boot feesten en dan door naar Amsterdam en daar rondlopen met koninginnendag en snachts weer uitquote:Op zondag 1 april 2012 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik heb een vermoeden!!1!!quote:Op zondag 1 april 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Saai hoor, behalve R)RR en Jan dan.
Ik weet he tnog niet..
saai?quote:Op zondag 1 april 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Saai hoor, behalve R)RR en Jan dan.
Ik weet he tnog niet..
Wat dannn? Ik moet oppassen toch met mn naar buiten mogen..quote:Op zondag 1 april 2012 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik heb een vermoeden!!1!!
OKE SORRY HOOOR METEEN BOOS.quote:Op zondag 1 april 2012 22:54 schreef leeell het volgende:
[..]
saai?
verantwoordelijkheden en verplichtingen ja, lekker makkelijk ja, niet werken
Ja nja was misschien raar maar wist niet hoe anders te formuleren.quote:Op zondag 1 april 2012 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oppassen met je naar buiten mogen
Lees je nu eigenlijk wel wat je zelf typt?
Hoeft niet op feestdagen rarequote:Op zondag 1 april 2012 22:54 schreef leeell het volgende:
[..]
saai?
verantwoordelijkheden en verplichtingen ja, lekker makkelijk ja, niet werken
ik wel, luiequote:
Kusquote:Op zondag 1 april 2012 22:57 schreef leeell het volgende:
ik heb me voorgenomen niet meer op zulke kwesties te reageren.
quote:
Je snapt niet wat ik bedoelquote:Op zondag 1 april 2012 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja nja was misschien raar maar wist niet hoe anders te formuleren.Ik heb een limiet zegmaar.
Anders gezeik.
Ik heb dat standaard na een bepaalde tijdstip.quote:Op zondag 1 april 2012 22:58 schreef Etsu het volgende:
ik vind het niet erg hoor, 200% dit dat cashen dit dat
toch vind ik het jammer dat alles wat ik zeg wordt weggezet al beledigend en/of trollendquote:
allicht, heb veel rekeningen en kosten, en het saldo moet toch een stijgende lijn vertonenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |