WTF, da's BIZAR manquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja gedverrrrr![]()
![]()
Trouwens: http://www.godvine.com/Ba(...)arming-Way-1304.html aaawwwwwww
Jongeuh... nu ik nen keer nen lapo wou pakken; pik jem alsnog af..... Je mag blij zijn dat je mijn held bent vandaag zodat ik je niet ga uitmaken voor kutpuberquote:
Hoe TOF is dat !! I feel all warm and fuzzy inside phihihiiquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe TOF is dat !! I feel all warm and fuzzy inside phihihii![]()
Link naar penguin cam!1!11!!!quote:
Die is leuk he.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
omg er kijkt er een in de camersa:D:DD::D
Even ter info:quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Twee pinguins doen alsof ze dood zijn
quote:If a penguin hasn't moved for a while, just sit back, relax and watch it sleep. It'll be up again in no time.
Dat had ik ook.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Even ter info:
[..]![]()
Ik zie het al helemaal voor me hoe mensen paniekerig gaan bellen
Ja dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom hebben ze tie wraps om de vleugels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:40 schreef princess-a het volgende:
Kijk dit!![]()
bwhehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef ze gelijk
Kijk dit!![]()
bwhehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik dacht eerst dat kan niet echt zijn! Maar volgens mij is het dat wel, ze hebben inderdaad groot gelijkquote:
Lijkt me wel echtquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat kan niet echt zijn! Maar volgens mij is het dat wel, ze hebben inderdaad groot gelijk
Helemaal nu het via Social Media lekker rond gaatquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lijkt me wel echtHahaha. Lekkere reclame voor JB
GMTAquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zie niets zwemmen want er staat een dikzak voor
Andere camera.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zie niets zwemmen want er staat een dikzak voor
quote:
Hahahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Helemaal nu het via Social Media lekker rond gaat
Daar is het ook lekker stil.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stomme dikzak
[..]
Ja dat dacht ik ook opeensThanks
quote:
quote:Also, SeaWorld is constantly monitoring the penguins' health and safety. If a penguin hasn't moved for a while, just sit back, relax and watch it sleep. It'll be up again in no time.
Ga zeker even checkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HahahaWedden dat die site morgen weer online staat omdat JB 200 euro overmaakt?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:52 schreef RenRen- het volgende:
Glijdt er eentje door het beeldLike a boss
Oh naja wel beter dat je gelijk naar de kaakchirurg mag danquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:57 schreef RenRen- het volgende:
OHJA
over dat gapende gat in mijn tand
Die moet worden getrokken, sowieso, omdat verstandskies
en omdat de tandarts nog heel goed weet wat voor fijne ervaring dat was en hoeveel verdoving dat hem heeft gekost de vorige keer, mag ik direct met het ziekenhuis spreken.
Jouw tandarts onthoudt het iig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:57 schreef RenRen- het volgende:
OHJA
over dat gapende gat in mijn tand
Die moet worden getrokken, sowieso, omdat verstandskies
en omdat de tandarts nog heel goed weet wat voor fijne ervaring dat was en hoeveel verdoving dat hem heeft gekost de vorige keer, mag ik direct met het ziekenhuis spreken.
Ja, dat wel, en misschien als het vergoed wordt krijg ik wel een roesje of iets. Mijn moeder gaat het in ieder geval regelenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh naja wel beter dat je gelijk naar de kaakchirurg mag dan
Die van jou vergeet het?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jouw tandarts onthoudt het iig.
Je moeder gaat het regelen? Hoezo, werkt die bij een verzekeringmaatschappij/ziekenhuis?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat wel, en misschien als het vergoed wordt krijg ik wel een roesje of iets. Mijn moeder gaat het in ieder geval regelen
[..]
Die van jou vergeet het?Het was ook wel heel intiem en 4 uur lang omdat de verdoving maar niet werkte, heb er 5 gehad omdat ik maar bleef voelen
Hebben ze bij de Hemaquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:04 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet ook een hondjesverzekering zoeken
Nee, met het ziekenhuis. Ik zeg dan "Ik ben een beetje bangquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je moeder gaat het regelen? Hoezo, werkt die bij een verzekeringmaatschappij/ziekenhuis?
Moedersquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, met het ziekenhuis. Ik zeg dan "Ik ben een beetje bang" en dan zegt het ziekenhuis, komt goed, we hebben goed personeel, komt goed. En dan zeg ik "Oke
"
En mijn moeder gaat hele lulverhalen houden en de waarheid vertellen over de vorige keer en alles. Zij is daar veel beter in, ik ben namelijk heel bang maar kan het niet goed uiten
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, met het ziekenhuis. Ik zeg dan "Ik ben een beetje bang" en dan zegt het ziekenhuis, komt goed, we hebben goed personeel, komt goed. En dan zeg ik "Oke
"
En mijn moeder gaat hele lulverhalen houden en de waarheid vertellen over de vorige keer en alles. Zij is daar veel beter in, ik ben namelijk heel bang maar kan het niet goed uiten
Kijk dit!![]()
bwhehehe
Briljant trouwens ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral die heerlijke sneer op het laatst erbij
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Mijn moeder en ik zijn ook wel heel close, mijn moeder kent me beter dan ik mijzelf ken, denk ik. We zijn al 20 jaar met z'n 2.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ik heb nooit zulke ouders gehad dus ik dacht geloof ik wat te praktisch![]()
Maar dat klinkt wel fijn
Ik geef twee voorbeelden:quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat wel, en misschien als het vergoed wordt krijg ik wel een roesje of iets. Mijn moeder gaat het in ieder geval regelen
[..]
Die van jou vergeet het?Het was ook wel heel intiem en 4 uur lang omdat de verdoving maar niet werkte, heb er 5 gehad omdat ik maar bleef voelen
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik geef twee voorbeelden:
Ik had een heeeel groot gat, dat werd gevuld, toen moest er een wortelkanaalbehandeling. Ik had zo'n 2 ŕ 3 spuitjes nodig voordat het geen pijn meer deed, dus zat elke keer weer in de wachtkamer. Tijdens de tweede afspraak zegt hij tegen de assistente "ja weet je nog, dit was die kies die zo.." assistente onderbreekt: "moeilijk te verdoven was?" "neee, die zo hard bloedde."
Bij de volgende wortelkanaalbehandeling zeg ik dus: het schijnt dat ik moeilijk te verdoven ben. "nou, dat zal vast wel meevallen, vooral op die plek". 2 spuitjes laten "oh, je bent wel moeilijk te verdoven he".![]()
![]()
Ennn, toen ik dat grote gat van m'n tweede wortkelkanaalbehandeling had, had ik ook een klein gaatje. Dus die grote (links) had hij al gevuld toen ik kwam voor de kleine (rechts). Spuit hij de verdoving links. Dus ik zeg: het gat zat toch rechts? "ja maar links zit een veel groter gat" die hebt u al gevuld "oh...". Had hij niet in de computer gezet en was hij dus alweer vergeten. En toen was ik dus aan twee kanten verdoofd.
Zat ik wel ja, maar de praktijk is nu overgenomen door andere tandartsen. Dus geen idee wat voor tandarts ik nu heb.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed van leren RenRen, je moet het eens toch wel zelf gaan kunnen als moeders niet voor handen is en het is fijn als je dat nu goed van haar leert
Masteren die tricks
Gewoon leren van de beste, da's fijn
Bambi, wat een lampenlul... ben je nog bij die tandarts?
Ik blijf het proberen! En soms lukt het nog wel. Maar met zoiets, mijn angst is echt grootquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed van leren RenRen, je moet het eens toch wel zelf gaan kunnen als moeders niet voor handen is en het is fijn als je dat nu goed van haar leert
Masteren die tricks
Gewoon leren van de beste, da's fijn
Bambi, wat een lampenlul... ben je nog bij die tandarts?
Ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]!!!!! Dat is echt wel heel erg.
! Wat een enorme sukkel dan zeg.
Mijn tandarts is echt wel heel aardig en die assistente ook. En geduldig. Het enige wat ik kon doen was huilen en huilen en die prikken ondergaan en hij bleef heel rustig en verloor zijn geduld ook echt niet. En daar heb ik respect voor, want huilende mensen zijn een pijn in den gat. En toen deed de verdoving het nog niet en was hij nog steeds geduldig.
Ja, ik zit bij De Vondel, is niet heel ver van het station af, en ik vind hem heel aardig. Ik heb een gevoelig gebit volgens mij en bij het tandsteen weghalen zit ik altijd aan die stoel genageld van dat gevoel, en dan houdt hij daar rekening mee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Is het verder een fijne tandarts RenRen? Ik heb namelijk ene rampengebit en zoek nog een goeie tandarts hier in de buurt, jij woont in R'dam toch?
ik heb ook een bloedhekel en inmiddels ook angst voor de tandarts hoor, begrijp wat je bedoelt helaasquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik blijf het proberen! En soms lukt het nog wel. Maar met zoiets, mijn angst is echt groot
Vroegah was ik op mijn bek gevallen, 2 tanden terug in mijn harses geschoten en die groeiden terug Maar heel scheef. En die waren helemaal ontstoken en heel eng en vies, en ik kom bij die tandarts.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb ook een bloedhekel en inmiddels ook angst voor de tandarts hoor, begrijp wat je bedoelt helaas![]()
Ik heb echt een paar beunhazen gehad en regelrechte prutsende geldwolven, bah. Vroeger als kind was ik nooit bang voor de tandarts
hmmm, even over nadenken (niet súperhandig bereikbaar voor mij), maar thanks voor het adres, heb het even gegoogled waar dat ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, ik zit bij De Vondel, is niet heel ver van het station af, en ik vind hem heel aardig. Ik heb een gevoelig gebit volgens mij en bij het tandsteen weghalen zit ik altijd aan die stoel genageld van dat gevoel, en dan houdt hij daar rekening mee.
En dus heel geduldig, ondanks dat ik daar natuurlijk weinig kom kent hij me wel
Nee maar voor als je niets anders kunt vindenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hmmm, even over nadenken (niet súperhandig bereikbaar voor mij), maar thanks voor het adres, heb het even gegoogled waar dat ik
en zit die er nog?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Onze tandarts in Maassluis was geweldig.
precies, gracias dus daarvoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee maar voor als je niets anders kunt vinden
Was net aan het googlen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en zit die er nog?
Ik kan het wel aan mijn gluurburen vragen bij wie zij komen, maar die hebben allebei een half verrotte paardenbek met tanden die 45 graden de verkeerde kant op staan e.d. en ze weigeren een kunstgebit ofzo
laat me even weten hoor, zou echt relaxed zijnquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik was vroegah altijd op maandag ochtend om 09:00 uur aan de beurt. Alleen was die lul er nooit eerder dan half 10zit je met z'n zessen te wachten op die harry....
Tandsteen verwijderen was altijd leuk. M'n hele tandvlees was rondom mn tanden gewoon een paar milimeter kleiner geworden. Opgelost slotje.
dan deed hij je zoveel pijn dat je je mond wel dicht moest doen. Zegt ie: OPEN HOUDEN OPEN HOUDEN.quote:
Die riviergeeft ook interessante visualsquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Decolleté wat eruit ziet als de Grand Canyon![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En ben je ook al 10 jaar niet meer geweestquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan deed hij je zoveel pijn dat je je mond wel dicht moest doen. Zegt ie: OPEN HOUDEN OPEN HOUDEN.
gek genoeg werkt hij nu niet meer als tandarts
Maar als kampbeul in Syrië?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan deed hij je zoveel pijn dat je je mond wel dicht moest doen. Zegt ie: OPEN HOUDEN OPEN HOUDEN.
gek genoeg werkt hij nu niet meer als tandarts
dat ie een gaatje vult prima. Tandje trekken. Prima. 5 keer met een stuk ijzerdraad als spuit in je kaak prikken om te verdoven = not prima.quote:
neee, minder lang.. wat was het... 4 jaar of zoquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En ben je ook al 10 jaar niet meer geweest
slagerquote:
die lippen van dat mens zien eruit alsof ze al een paar maanden ligt weg te rotten in 30 graden in een natte rivierbedding jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die riviergeeft ook interessante visuals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die lippen van dat mens zien eruit alsof ze al een paar maanden ligt weg te rotten in 30 graden in een natte rivierbedding ja![]()
Ned 1, allemaal kijkenValt dat terug te kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Pauw & Witteman nu, misschien kun je haar nog eventjes zien als je nu zapt.quote:
Ik zit niet bij een tv in de buurt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pauw & Witteman nu, misschien kun je haar nog eventjes zien als je nu zapt.
Ook langquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
neee, minder lang.. wat was het... 4 jaar of zo
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die lippen van dat mens zien eruit alsof ze al een paar maanden ligt weg te rotten in 30 graden in een natte rivierbedding ja![]()
Ned 1, allemaal kijkenIk durf niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga even proberen een foto voor je te maken van het beeldschermquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit niet bij een tv in de buurt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ga even proberen een foto voor je te maken van het beeldscherm
Even uppenquote:
die poetel raakt bijna zijn pen0r aanquote:
Je bent geweldigquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kip, volgensmij was het deze. Maar ik heb m'n moeder nog even gesmst om het na te vragen.
Die tandarts is geweldig.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Daar is het monster dan![]()
[ afbeelding ]
Alle redenen om geen zonnebanken meer aan te raken
En die liverlips, huuuuuuuuu
Huuuuuu.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
als ik uitsluitsel heb van jouw moeder ga ik eens een afspraak maken. Ik ben ook alweer té lang niet geweest en er moet nogal wat gerestaureerd worden. Misschien kan ik wel monumentensubsidie aanvragenquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die tandarts is geweldig.
Toen vond ik het als kind bijna leuk om naar de tandarts te gaan. Zo'n aardige man!
Ik zie alleen haar oogquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Maar bobje staat je leukquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:45 schreef RenRen- het volgende:
Mijn haar wordt lang jongeh. Ik moet snel naar de kapper, misschien laat ik het deze keer recht knippen in plaats van in een bob
Ik laat het horen als ik antwoord heb.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als ik uitsluitsel heb van jouw moeder ga ik eens een afspraak maken. Ik ben ook alweer té lang niet geweest en er moet nogal wat gerestaureerd worden. Misschien kan ik wel monumentensubsidie aanvragen
Dankjequote:
ik heb top tand verzekering sinds een jaar omdat ik nogal wat kosten verwachtquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik laat het horen als ik antwoord heb.Zij weet het iets beter namelijk, ik was 7 toen we verhuisden.
Mwehe, mijn zus heeft haar aanvullende tandartsverzekering opgehoogd, is daarna naar de tandarts geweest en gaa hem straks weer naar beneden zetten. Is ook een idee.
Mijn gedacht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Een en al HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Denk dat het met jouw krullen makkelijker is om een bob te hebben dan recht hoor. Maar goed, da's mijn idee natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DankjeVind ik stiekem ook wel. Maar ik hou ook wel van iets anders.... En vereist minder onderhoud hoop ik, ik heb nu dat driehoekkapsel volgens mij
Goeden idee!quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb top tand verzekering sinds een jaar omdat ik nogal wat kosten verwacht![]()
Zo moet ik 2 a 3 implantaten door prutswerk van vorige tandartsen (die daar UITERAARD niet meer op aan te spreken zijn, want allemaal met pensioen of onvindbaar) en die dingen zijn beheurlijk prijzig
Misschien heb je wel gelijk jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Denk dat het met jouw krullen makkelijker is om een bob te hebben dan recht hoor. Maar goed, da's mijn idee natuurlijk
Ik ga binnenkort weer voor de ietsjes donkerdere kleurspoeling en dan alleen nog maar spoelingen, geen verf of blondeer meer
Dat is wel een goed idee trouwens voor jou! Knip jje het er ook uit als het een gangbare lengte heeft?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Denk dat het met jouw krullen makkelijker is om een bob te hebben dan recht hoor. Maar goed, da's mijn idee natuurlijk
Ik ga binnenkort weer voor de ietsjes donkerdere kleurspoeling en dan alleen nog maar spoelingen, geen verf of blondeer meer
Ik kon een goeie korting krijgen bij collectieve verzekering van mijn man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goeden idee!
En stomme tandartsen.
je kunt jouw haar toch met clips vastzetten aan de zijkant of met bloemen "opleuken"?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk jaIk ben mijn haar gewoon snel zat.
Of dan laat ik het groeien en scheld ik de hele groei-periode op mijn haar en dan knip ik het af en dan is het een maand leuk en scheld ik weer.
Zal ik gewoon kaal gaan?![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kon een goeie korting krijgen bij collectieve verzekering van mijn man.
Maar was met gezondheidscheck vooraf, ik heb toen echt in de zenuwen gezeten of ik geaccepteerd zou worden met mijn rampenbek![]()
Belde ik op wat die check inhield, bleek dat er geen check nodig was, de verzekeringsmeneer vond dat heel apart want dat was nooit bij collectieve verzekeringen, maar heeft het toen uitgezocht en het was echt zo. Ik heb toen echt even staan dansen door de kamer want ik zou anders echt nooit geaccepteerd worden
En vanaf dit jaar is die check dus wel verplicht als je in stroomt, dus ik ben op het goede moment overgestapt
Nou, dankjewelquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je kunt jouw haar toch met clips vastzetten aan de zijkant of met bloemen "opleuken"?
Ik vind jouw haar geweldig, zou er een moord voor plegen
Met jouw foto heeft meneer ook een bijzonder hoofdquote:
ik moest zo lachenquote:
ogrequote:Op donderdag 29 maart 2012 23:57 schreef RenRen- het volgende:
Fiets vindt dat mijn haar groen moet en groeien
Mijn haar is altijd wel erg droog, breekbaar en broos. Maar sinds ik blondeer (sinds 2 jaar) is het echt té droog. Dus ik wil daarmee kappen, heb nu sinds oktober niet meer geverfd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee trouwens voor jou! Knip jje het er ook uit als het een gangbare lengte heeft?
yep, she sure doesquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ja maar dat wijf heeft huidkanker als gezicht.
de eerste ekte van die kip die leuk isquote:
wel goeden reclame tegen zonnebanken en roken endezoquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ja maar dat wijf heeft huidkanker als gezicht.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn haar is altijd wel erg droog, breekbaar en broos. Maar sinds ik blondeer (sinds 2 jaar) is het echt té droog. Dus ik wil daarmee kappen, heb nu sinds oktober niet meer geverfd.
Maar het breekt nu dus gewoon af als het langer wordt dan dit![]()
Ik wil heeeeeeel graag langer haar, dus wil er nu gewoon wat liever voor zijn. Doe wel qua verzorging nu wat ik kan, maar het blonde stuk is gewoon te dood daarvoor.
Zou heel graag mijn haar weer hebben van toen ik een jaar of 10 was. Lange blonde krullen, maar goed, dat gaat niet meer lukken. Maar dan hopelijk wel weer lange donkerblonde/lichtbruine/grijze krullen
neehee, Grand Canyon is hetquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met jouw foto heeft meneer ook een bijzonder hoofd![]()
Wat een eng mens, haar decolleté ziet er ook een beetje uit als poep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Thanksquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik hoop dat dat gaat lukken! Volgens mij staat dat je prachtig
idd... geweldige combiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel goeden reclame tegen zonnebanken en roken endezo
Ik wil echt jouw haar. Zo mooi die krullenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ren, ik heb juist het gevoel dat mijn haar een driehoek is als ik het recht knip. Heb jij dat niet?
oh ja, JIJ WEER!!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ren, ik heb juist het gevoel dat mijn haar een driehoek is als ik het recht knip. Heb jij dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet ook je haar niet meer stijl maken en lekker je krullers door de lucht geen gooien als je loopt![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik heb het nooit recht gehad volgens mijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wil echt jouw haar. Zo mooi die krullen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, JIJ WEER!!!!!KipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet ook je haar niet meer stijl maken en lekker je krullers door de lucht geen gooien als je loopt![]()
![]()
Ja ik wil het nu ook vaker zo dragen. Helemaal nu ik Big heb gekocht![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Maar dat zie je alleen zelf. Andere mensen zien alleen maar krullen, en ze zien het als het echt heeeel goed is. Maar ze zien het nooit als het slecht zit.quote:
Ahh vandaar. Dat is echt superfijn! Ik heb een thuiskapster, een vriendin van mijn moeder. Die knipt me al sinds jongs af aan. Zo fijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb het nooit recht gehad volgens mijIk heb voor het eerst in jaren een kapper die mijn krullen snapt, en hiervoor was mijn haar altijd een soort u-vorm aan de achterkant, heel rond. En dat werkt niet zo voor mij...
*Probeermodus*
februariquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:09 schreef RenRen- het volgende:
Fiets, wanneer ben ik voor het laatst geknipt? Januari?
Ja maar het gaat mij er voornamelijk om hoe ik het zelf vind zitten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dat zie je alleen zelf. Andere mensen zien alleen maar krullen, en ze zien het als het echt heeeel goed is. Maar ze zien het nooit als het slecht zit.
Ik spreek uit ervaring.
je kreeg er zelfs een wilde bever van onder je kin?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij probeerden ze vaak laagjes te knippen omdat ik zulk dun fijn haar heb, maar da's écht geen succes met krullen![]()
Het lijkt dan nog het meest hierop, maar dan met de krullen zoals Wim de Poetel bovenop i.p.v. stijl![]()
[ afbeelding ]
hoe zit het dan als het "niet zit"?quote:
Laagjes is voor mij ook een no-goquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij probeerden ze vaak laagjes te knippen omdat ik zulk dun fijn haar heb, maar da's écht geen succes met krullen![]()
Het lijkt dan nog het meest hierop, maar dan met de krullen zoals Wim de Poetel bovenop i.p.v. stijl![]()
[ afbeelding ]
Ik zag het op FB ja! Ik heb geowon al 5-7 cm uitgroei joh.quote:
Kappers willen juist bij mij altijd lagen doen want dan komen je krullen beter uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat is fijn ja! Ik had een kapster die me een tijdje knipte die het wel oke deed, maar daar ging ik nooit meer heen... Volgens mij stopte ze ermee, omdat baby. En toen cosmo kappers, die heb ik een hoop nare dingen toegewenst, toen kinki en toen deze kapperquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahh vandaar. Dat is echt superfijn! Ik heb een thuiskapster, een vriendin van mijn moeder. Die knipt me al sinds jongs af aan. Zo fijn
jouw haar is ook geweldigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dat zie je alleen zelf. Andere mensen zien alleen maar krullen, en ze zien het als het echt heeeel goed is. Maar ze zien het nooit als het slecht zit.
Ik spreek uit ervaring.
Ja ik weet niet. Dan zit het in een vreemde 'hoek' ook als ik dan een staartje maak. Meestal gooi ik het dan maar in een rommelige knot. Het is niet eens zo zeer dat het pluizig is, maar het zit gewoon nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe zit het dan als het "niet zit"?
Kun je er dan niet een mini beetje kokosvet in doen, werkt volgens mij goed met jouw haartjes
Echt, jij klinkt gewoon als mij nuquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
vrouwen kunnen altijd zo lekker moeilijk doen over hun haaar.
Het zit werkelijk waar prachtig. Zeggen ze: ZIE JE DIE KLITTEN NIET EN DIE PLUIZEN.
SO true. "JE HAAAR ZIT ZO MOOOI", wtf ben je blind, vandaag pluist mijn haar en is het vettig en raarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring.
die komt omhoog kruipen vanuit mijn slipjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kreeg er zelfs een wilde bever van onder je kin?
Het ging me niet om de uitgroei, meer om hoe veel het al gegroeid is~quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
uitgroei valt niet op bij je door je mooie krullers en de manier van el verfo.
BEN JIJ MIJN VERLOREN ZUS?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Echt, jij klinkt gewoon als mij nu
och jee, tell me moar about itquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die komt omhoog kruipen vanuit mijn slipje
Jij zag de klitten ook wel toen jij hem eruit mocht trekken omdat ik niet zag wat ik deed en het zo'n enorme knoop wasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
vrouwen kunnen altijd zo lekker moeilijk doen over hun haaar.
Het zit werkelijk waar prachtig. Zeggen ze: ZIE JE DIE KLITTEN NIET EN DIE PLUIZEN.
En hoe je keek toen in mijn haar borstelde, alsof een mede-piemeldrager een trap in zijn ballen kreeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij zag de klitten ook wel toen jij hem eruit mocht trekken omdat ik niet zag wat ik deed en het zo'n enorme knoop was
details detailsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het ging me niet om de uitgroei, meer om hoe veel het al gegroeid is~
WIE WEET! We zijn wel op de zelfde dag jarig namelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
BEN JIJ MIJN VERLOREN ZUS?
*visuals, i haz em noaw*quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die komt omhoog kruipen vanuit mijn slipje
voordeel is wel dat je dat bijna niet ziet bij krullenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
SO true. "JE HAAAR ZIT ZO MOOOI", wtf ben je blind, vandaag pluist mijn haar en is het vettig en raarZe zien dan alleen de krullen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jouw haar is ook geweldig
Rooie krullers![]()
Alleen (bruine of viezige donkergroene) eyeliner en oogschaduw opdoen en beetje meer volume in je haar, BAM, you tha vamp
Ja, maar dat is dan een uitzondering!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij zag de klitten ook wel toen jij hem eruit mocht trekken omdat ik niet zag wat ik deed en het zo'n enorme knoop was
no fucking wayyyyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
WIE WEET! We zijn wel op de zelfde dag jarig namelijk![]()
Daar heb ik nog geen grijze haren in zitten zoals in mijn hoofdhaar, maar wel ook lekkere krullenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
och jee, tell me moar about it
Jouw haar is echt supermooiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat volume is het enige nadeel aan m'n haar, dat wil niet zo. Maar ik heb wel altijd laagjes, anders krult het niet maar heb ik slag.
Brother from another motherquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
no fucking wayyyy
WTF!
zus... ben jij het...
Ik zie het als ik het vast zet, en mijn haar doet de laatste tijd nogal stijl als ik het 3 dagen niet wasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voordeel is wel dat je dat bijna niet ziet bij krullen
Ben ik ook altijd wel blij mee hoor. Ik moet er best wel wat aan doen, maar hoef het niet te föhnen enzo, of stijlen, of elke dag wassen enzo.
DRIELINGquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
no fucking wayyyy
WTF!
zus... ben jij het...
klein beetje verstevigende krullencreme erin kneden aan de basis tot halverwege je haar terwijl je je hoofd op zijn kop houdtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat volume is het enige nadeel aan m'n haar, dat wil niet zo. Maar ik heb wel altijd laagjes, anders krult het niet maar heb ik slag.
ja maar jij doet dat ook zo idioot gewelddadig met je haar als je het borstelt. ZO VAN AAAAAAAAAHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En hoe je keek toen in mijn haar borstelde, alsof een mede-piemeldrager een trap in zijn ballen kreeg.
ik ga je nu een verhaal vertellen. Echt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen grijze haren in zitten zoals in mijn hoofdhaar, maar wel ook lekkere krullen![]()
En als ik wil doe ik er vlechten in maken of ook een verfbeurt, rood ofzo, dan vallen de klontjes gedurende de rode klats niet zo op
Handen natmaken en er doorheen kneden of inderdaad met plantenspuitjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zie het als ik het vast zet, en mijn haar doet de laatste tijd nogal stijl als ik het 3 dagen niet wasErg irritant ook. Misschien moet ik het nat maken met een plantenspuit
quote:
Jij hebt ook al zulks mooi haar, en echt 6 meter lang ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:20 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook eindelijk naar de kapper geweest. WEG dooie punten
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik borstel m'n haar ook nooit. Kam het door met m'n handen, en zo eens per maand kam ik het onder de douche terwijl er conditioner in zit.
[..]
Jouw haar is ook echt supermooi!
do tellquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ga je nu een verhaal vertellen. Echt.
jullie allemaal hebben gelijk geen honger meer.
Zo fijn is dat hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:20 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook eindelijk naar de kapper geweest. WEG dooie punten
Aangezien er ongeveer 6 mensen wonen in Maasland, zal hij het wel zijn danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kip, mijn mama denkt dat het wel klopt ("dat zou zomaar kunnen kloppen"). Wij hadden iig een De Groot in Maasland, en hoeveel zullen er daar nou van zijn.
Valt wel mee. Maar ik ben al lang op zoek naar de goeie producten. Ik heb het jarenlang iedere dag gewassen, maar sinds een paar weken was ik het om de dag. En de tweede dag spoel ik het uit en doe ik cremespoeling in de punten. Ik moet het sowieso natmaken om te kunnen kammen, want als je mijn haar droog kamt dan gaat het alleen maar pluizen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij hebt ook al zulks mooi haar, en echt 6 meter lang ofzo
Heeey, 3 familieleden van mij wonen er. En die zijn niet de helft van Maasland, dus er wonen zo al 10 mensen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aangezien er ongeveer 6 mensen wonen in Maasland, zal hij het wel zijn dan
Thanks chica! Ik ben erg blij met zo'n adres
Ga ik doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Handen natmaken en er doorheen kneden of inderdaad met plantenspuitje
En ik doe soms in mijn natte handen een klein beetje anti-pluis krullencreme de 2e en 3e dag na het wassen als het te fuzzy is.
Ik kan het in de douche, maar ik moet het 's ochtends wakkerschudden met een borstel (Ik ben altijd bang dat ik vette handen heb) omdat ik heel duidelijk op één kant van mijn hoofd slaap. Dat is dan ook zo plat als een pannekoekquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik borstel m'n haar ook nooit. Kam het door met m'n handen, en zo eens per maand kam ik het onder de douche terwijl er conditioner in zit.
[..]
Jouw haar is ook echt supermooi!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
do tell
ik weet alles van AD matrassen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
het is ook flink zwaar het jouw lengte natuurlijk, lastig...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar ik ben al lang op zoek naar de goeie producten. Ik heb het jarenlang iedere dag gewassen, maar sinds een paar weken was ik het om de dag. En de tweede dag spoel ik het uit en doe ik cremespoeling in de punten. Ik moet het sowieso natmaken om te kunnen kammen, want als je mijn haar droog kamt dan gaat het alleen maar pluizen.
Meestal laat ik het aan de lucht drogen, en dan zit er een beetje slag in. Ik denk alleen dat er wel meer krullen inkunnen, alleen zakken die ook vrij snel weer uit. Ik moet gewoon de goeie producten nog tegenkomen denk ik.
's Ochtends doe ik het ook met m'n handen. Maar ik was het dan ook om de dag.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ga ik doenBeter dan nu.
[..]
Ik kan het in de douche, maar ik moet het 's ochtends wakkerschudden met een borstel (Ik ben altijd bang dat ik vette handen heb) omdat ik heel duidelijk op één kant van mijn hoofd slaap. Dat is dan ook zo plat als een pannekoek
hap hap hapquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heeey, 3 familieleden van mij wonen er. En die zijn niet de helft van Maasland, dus er wonen zo al 10 mensen.
Ik hoop dat hij nog steeds zo fijn is en dat het de goede is.Geen dank.
stiefpapaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
's Ochtends doe ik het ook met m'n handen. Maar ik was het dan ook om de dag.
Mwehe, ik dus met m'n moeder aan het smsen over die tandarts, zegt ze welterusten. Dus ik zeg 'slaap lekker lieve mama'. Krijg ik terug 'en je stiefvader dan'. Dus toen heb ik hem (fijn eigenwijs) op z'n eigen nummer 'slaap lekker lieve stiefpapa' gesmst.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zat dus op het VMBO. En er zat een meisje in m'n klas. En klasgenote van mij en dus een vriendin haar vertelde ooit eens een ranzig verhaal.
Het viel haar op dat ze soms wel eens van die rode nagels had. En hoe dat nou kwam. En toen zij die klasgenote: "ik schaam me er eigenlijk wel een beetje voor dus je moet het niet verder vertellen. Nou als ik ongesteld ben heb ik altijd hele erge jeuk. En dan krab ik er altijd graag aan. Geeft zo'n lekker gevoel.
En dat was dus serieus.
Ik minder vaak, ik hou echt niet van vet haar, en als ik een keer niet mijn haar kan wassen dan zie je dat gelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwehe, ik dus met m'n moeder aan het smsen over die tandarts, zegt ze welterusten. Dus ik zeg 'slaap lekker lieve mama'. Krijg ik terug 'en je stiefvader dan'. Dus toen heb ik hem (fijn eigenwijs) op z'n eigen nummer 'slaap lekker lieve stiefpapa' gesmst.
Oh? Hoe komt dat dan zo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik weet alles van AD matrassen!
ik grap je niet.quote:
"Hij niet"quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
beheeeeeurlijk ranzig jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zat dus op het VMBO. En er zat een meisje in m'n klas. En klasgenote van mij en dus een vriendin haar vertelde ooit eens een ranzig verhaal.
Het viel haar op dat ze soms wel eens van die rode nagels had. En hoe dat nou kwam. En toen zij die klasgenote: "ik schaam me er eigenlijk wel een beetje voor dus je moet het niet verder vertellen. Nou als ik ongesteld ben heb ik altijd hele erge jeuk. En dan krab ik er altijd graag aan. Geeft zo'n lekker gevoel.
En dat was dus serieus.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dafuuuuuuuuuuuuuuuckquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En dat was dus serieus.
Ja, ik vind stiefvader zo vervelend klinken dat ik er maar stiefpapa van heb gemaakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
stiefpapa![]()
Maar wel lief![]()
Voelt het voor hun (en voor jou?) nou anders, nu ze getrouwd zijn?
Ik werk bij de technische dienst van een grote zorginstelling. Tot ik een ekte baan heb gevonden. En die dingen gaan nog wel eens kapot en als ze nodig zijn bij bewoners mot ik ze bestellen ende zo.quote:
Dit snap ik niet. Minder vaak, maar als je het een keer niet kan wassen zie je dat gelijk?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik minder vaak, ik hou echt niet van vet haar, en als ik een keer niet mijn haar kan wassen dan zie je dat gelijk
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beheeeeeurlijk ranzig ja
maar ik heb nog steeds honger
Tja....quote:
Als ik om de dag zou wassen, en ik was een keer niet dan zie je dat gelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Minder vaak, maar als je het een keer niet kan wassen zie je dat gelijk?
Ik vind vet haar ook heel vervelend hoor. Daarom was ik het ook om de dag.
Komt hij niet bij jullie wonen? Of andersom?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik vind stiefvader zo vervelend klinken dat ik er maar stiefpapa van heb gemaakt.
Neuh, voelt niet echt anders. Maar dat komt misschien nog wel als ze straks terug zijn, want ze zullen waarschijnlijk wel vaker bij elkaar slapen nu.
Mijn moeder d'r vriend zou echt keihard lachen als ik dat zeiquote:
Ik heb gelukkig nooit zulke vreemde mensen op het Vmbo gehadquote:
Als je denkt van, nee, zo dom kan een grap niet zijn.. komt hij met een overtreffende trap.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn moeder d'r vriend zou echt keihard lachen als ik dat zeiMaar hij maakt ook de meest domme grapjes
Ahhhh, ik herinner me nu opeens dat ik dat heeeeeel lang geleden ook al eens aan je gevraagd hebquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik werk bij de technische dienst van een grote zorginstelling. Tot ik een ekte baan heb gevonden. En die dingen gaan nog wel eens kapot en als ze nodig zijn bij bewoners mot ik ze bestellen ende zo.
En dan komt mijn moeder ertussendoor fietsen met haar loopvliegquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je denkt van, nee, zo dom kan een grap niet zijn.. komt hij met een overtreffende trap.
ies spiegiesch denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Minder vaak, maar als je het een keer niet kan wassen zie je dat gelijk?
Ik vind vet haar ook heel vervelend hoor. Daarom was ik het ook om de dag.
Die moet je even uitleggenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dan komt mijn moeder ertussendoor fietsen met haar loopvlieg
Mooiste schooltijd evah. 4 jaar VMBOquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit zulke vreemde mensen op het Vmbo gehad
Ooh op die manier. Ja dat probleem heb ik wel, maarja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als ik om de dag zou wassen, en ik was een keer niet dan zie je dat gelijk
[..]
Komt hij niet bij jullie wonen? Of andersom?
Oh, hij zou er wel om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn moeder d'r vriend zou echt keihard lachen als ik dat zeiMaar hij maakt ook de meest domme grapjes
psychogeriatriequote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ahhhh, ik herinner me nu opeens dat ik dat heeeeeel lang geleden ook al eens aan je gevraagd heb
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:36 schreef RenRen- het volgende:
Je haar 'went' toch aan meer wassen?
[..]
Hoe heet een vlieg zonder vleugels!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:36 schreef RenRen- het volgende:
Je haar 'went' toch aan meer wassen?
[..]
Hoe heet een vlieg zonder vleugels!
Da is het wel te doen, als de dubbele woonlasten nog te doen zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ooh op die manier. Ja dat probleem heb ik wel, maarja.
Nee, want dan moet een van hen 2 keer verhuizen binnen een halfjaar. En dat is kut. Als m'n moeder verhuist moet de kat ook nog meeverhuizen en die is dan helemaaaal in de war want hij woont maar 2 straten verderop. En hij is net naar dit huurhuis verhuisd dus zou dan zelfs 3 keer in korte tijd moeten verhuizen.
Dus omdat ze heel dicht bij elkaar wonen blijven ze in losse huizen wonen.
[..]
Oh, hij zou er wel om kunnen lachen.
Pretty!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil graag zulke krullen:
[ afbeelding ]
In plaats daarvan heb ik nu meer dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Heel niet!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil graag zulke krullen:
[ afbeelding ]
In plaats daarvan heb ik nu meer dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik laaat mijn haar altijd meer wennen in de vakantiesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik wil het eigenlijk ook laten wennen aan minder wassen, maar het is zo futloos die derde dag... Dan raak ik steeds meer krullen kwijt.
Op vakantie was ik het wel altijd minder. Zeewater en krullen.
Jep.quote:
is het ook vettig?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik wil het eigenlijk ook laten wennen aan minder wassen, maar het is zo futloos die derde dag... Dan raak ik steeds meer krullen kwijt.
Op vakantie was ik het wel altijd minder. Zeewater en krullen.
Da's wel een humor afdeling ja, zeker als ze kunstgebitten van elkaar gaan jatten enzoquote:
Jaa, mijn moeder d'r hypotheek is lager dan mijn huur voor m'n kamer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Da is het wel te doen, als de dubbele woonlasten nog te doen zijnEn het is vrij dichtbij.
[..]
Pretty!
En knuffels! en babyborn en knuffels met luiers om!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's wel een humor afdeling ja, zeker als ze kunstgebitten van elkaar gaan jatten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |