WTF, da's BIZAR manquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja gedverrrrr![]()
![]()
Trouwens: http://www.godvine.com/Ba(...)arming-Way-1304.html aaawwwwwww
Jongeuh... nu ik nen keer nen lapo wou pakken; pik jem alsnog af..... Je mag blij zijn dat je mijn held bent vandaag zodat ik je niet ga uitmaken voor kutpuberquote:
Hoe TOF is dat !! I feel all warm and fuzzy inside phihihiiquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe TOF is dat !! I feel all warm and fuzzy inside phihihii![]()
Link naar penguin cam!1!11!!!quote:
Die is leuk he.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
omg er kijkt er een in de camersa:D:DD::D
Even ter info:quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Twee pinguins doen alsof ze dood zijn
quote:If a penguin hasn't moved for a while, just sit back, relax and watch it sleep. It'll be up again in no time.
Dat had ik ook.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Even ter info:
[..]![]()
Ik zie het al helemaal voor me hoe mensen paniekerig gaan bellen
Ja dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom hebben ze tie wraps om de vleugels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:40 schreef princess-a het volgende:
Kijk dit!![]()
bwhehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef ze gelijk
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:40 schreef princess-a het volgende:
Kijk dit!![]()
bwhehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik dacht eerst dat kan niet echt zijn! Maar volgens mij is het dat wel, ze hebben inderdaad groot gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |