RTL XL - Alle afleveringen van Gepest!quote:Gepest!
In het programma Gepest! vertellen slachtoffers van pesterijen èn pestkoppen hun aangrijpende verhaal. Peter van der Vorst kijkt in iedere aflevering van Gepest! met een andere hoofdpersoon terug op de schoolperiode. Wanneer begon het pesten? Wat gebeurde er precies? Hoe bepalend was de ellende voor de rest van het leven van het slachtoffer? Of: wat bewoog pestkoppen er toe anderen het leven zuur te maken?
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 21.30 uur.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:11 schreef marco_sire het volgende:
Chocki heet nu Jolanda......ik dat een geweldig plot vinden
nee iddquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Is dit dé middelbare school? Die wilde hier dan vast ook niet aan meewerken?
Ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:20 schreef MissJ het volgende:
ik vind dat zwangere wijf echt onwijs naar
Nog steeds zo'n arrogante kut kopquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:20 schreef MissJ het volgende:
ik vind dat zwangere wijf echt onwijs naar
Valt ook op dat zijn vader zegt dat Sjookie geen slechte jongen is of wasquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:20 schreef MissJ het volgende:
ik zeg het weer, die Chaouki zit in de bak.
Best lekker ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Dat langere meisje is volgens mij ook wel heel lief en serieus
met andere woorden, hij is het dus juist wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Valt ook op dat zijn vader zegt dat Sjookie geen slechte jongen is of was
Zit dus in de familie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Valt ook op dat zijn vader zegt dat Sjookie geen slechte jongen is of was
Vindt het wel geen type voor een rechtenstudiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |