Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
u mad?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:53 schreef zerokil het volgende:
Kut commentators ook bij AZ, Ajax, Feyenoord, Twente of wie dan ook helemaal los gaan maar bij PSV zijn ze juist blij met een tegen doelpunt.
Kut anti PSV commentators ook hier in Nederland, die gasten verdienen een nekshot
Logisch toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:53 schreef zerokil het volgende:
Kut commentators ook bij AZ, Ajax, Feyenoord, Twente of wie dan ook helemaal los gaan maar bij PSV zijn ze juist blij met een tegen doelpunt.
Kut anti PSV commentators ook hier in Nederland, die gasten verdienen een nekshot
hahah dat weet ik nog, tientallen topics achter elkaarquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, I still got it in me!
Eens een lapohunter altijd een lapohunter!
Ronald Waterreus heeft gesproken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:53 schreef zerokil het volgende:
Waterkneusquote:
Eens met Waterreus.quote:
IF Nagatomo!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou hem eigenlijk gewoon uit mijn Serie A team moeten gooien, lekker met Armero ofzo spelen.
har har harquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eens met Waterreus.
De grote man heeft gesproken.
Niks moet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef DutchSL het volgende:
Alleen dan zit ik met nog één Taiwo meer opgescheept die verkocht moet worden.
Jij hebt echt 0 vertrouwen meer he! Maak trouwens gewoon ff een extra clubje aan! Dan kan je in ieder geval weer gewoon spelen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:06 schreef DutchSL het volgende:
Inderdaad, kan hem ook discarden die Taiwo.
Kijk eens naar de prijzen, ze zijn nu gewoon goedkoper dan voordat we begonnen. Our failure is completequote:Op donderdag 29 maart 2012 22:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt echt 0 vertrouwen meer he! Maak trouwens gewoon ff een extra clubje aan! Dan kan je in ieder geval weer gewoon spelen!
banquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Counterattack (bronzen bank)
http://www.futhead.com/12/squad/308241
?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Counterattack (bronzen bank)
http://www.futhead.com/12/squad/308241
Vragen om een ban is.....quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:09 schreef Tobi-wan het volgende:
One does not simply discard Taye Taiwo
Dit zouden we nog kunnen doen??quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kijk eens naar de prijzen, ze zijn nu gewoon goedkoper dan voordat we begonnen. Our failure is complete
Het enige wat kan werken is een nieuwe rush, alle goedkope er in 1x af rukken prijs opdrijven naar 19k en al onze kaarten voor 19k verkopen, maarja geen kapitaal en jullie willen sowieso niet zakken.
geen flauw idee ik google gewoon een memegeneratorquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
haha, is dat frabz.com een chille site?
echt he!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
Het is inmiddels geen price fix meer, maar gewoon een investering.
Train hem om tot spits en zet 'm naast Cacau.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:19 schreef potienza het volgende:
Whaha, net een speler gekocht genaamd "Koffie".
Dudeweiser kocht altijd spelers genaamd dick. Omdat hij ervan hieldquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:19 schreef potienza het volgende:
Whaha, net een speler gekocht genaamd "Koffie".
Nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dudeweiser kocht altijd spelers genaamd dick. Omdat hij ervan hield
Hy kocht zeker daarvoor Suk xd ngangangangaquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dudeweiser kocht altijd spelers genaamd dick. Omdat hij ervan hield
O, dacht ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staan er veel op voor 5k minder.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:26 schreef GuRBuH het volgende:
Volgens mij hebben mensen Taiwo gehamsterd, om vervolgens te wachten tot de prijs flink steeg en nu profiteren ze van onze fix. Misschien is het slim om te doen wat DutchSL zegt, zakken in prijs. Maar niet massaal, 1 of 2 per keer en dan in verschillende formaties. Voor 19-20k. Dan pakken we wel winst.
Jep, maar vannacht komen de Amerikanen en die zijn zo stom als het achtereind van een koe en gaan al ons Taiwo's kopenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er staan er veel op voor 5k minder.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jep, maar vannacht komen de Amerikanen en die zijn zo stom als het achtereind van een koe en gaan al ons Taiwo's kopen
Ga op Kate Hudson fappen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:31 schreef pascal08 het volgende:
Tering hè! Wat een draaikonten zijn sommige hier. Kap nu eens met dat gezeik over die pricefix. Ik heb net ff de laatste 10 pagina's gelezen en dat was alleen maar:
Zullen we verlagen?
Nee! We moeten geduld hebben!
Wat een kut pricefix, niks verkocht!
Oké, laten we verlagen!
Ik had meer geld kunnen verdienen door gewoon te traden.
Ik stop ermee, ik ga alles discarden!
Ik pleeg zelfmoord! Kut pricefix heeft m'n leven kapot gemaakt!
Bla bla bla....
is al 30 topics lang dat gebagger. Niemand cared erom.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:31 schreef pascal08 het volgende:
Tering hè! Wat een draaikonten zijn sommige hier. Kap nu eens met dat gezeik over die pricefix. Ik heb net ff de laatste 10 pagina's gelezen en dat was alleen maar:
Zullen we verlagen?
Oké, laten we verlagen!
Bla bla bla....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Het was zowieso nooit het plan (volgens mij) om echt die 25k als prijs te krijgen. Het is net als bij onderhandelen, altijd te hoog beginnen. Als iedereen nu een paar verkoopt voor 19-20k hebben we weer wat coins en stijgt de gemiddelde prijs.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:31 schreef pascal08 het volgende:
Zullen we verlagen?
Oké, laten we verlagen!
Bla bla bla....
Het is sowieso geen zowieso.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het was zowieso nooit het plan (volgens mij) om echt die 25k als prijs te krijgen. Het is net als bij onderhandelen, altijd te hoog beginnen. Als iedereen nu een paar verkoopt voor 19-20k hebben we weer wat coins en stijgt de gemiddelde prijs.
Nee, precies. Met 5K winst per speler is het ook al de moeite waard!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het was zowieso nooit het plan (volgens mij) om echt die 25k als prijs te krijgen. Het is net als bij onderhandelen, altijd te hoog beginnen. Als iedereen nu een paar verkoopt voor 19-20k hebben we weer wat coins en stijgt de gemiddelde prijs.
Ga op Kate Hudson fappen!quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:37 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn TP weer wat leger, kan vanavond wel weer een Negeriaanse LB bij
Hier moest ik wel ff om lachen. Toch nog 1 leuke post vandaag!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:39 schreef Thorb het volgende:
@rijst Ik denk dat zijn tennisracket is afgepakt door zijn ouders.
Would hit.quote:
Haat maar op die boi, ik draag tenminste wel een steentje bijquote:
Ga VMBO doen ofzo!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:39 schreef Thorb het volgende:
@rijst Ik denk dat zijn tennisracket is afgepakt door zijn ouders.
Would hit, 43 jaarquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:40 schreef Rijst het volgende:
Die Kate Hudson lijkt op Britt
[ afbeelding ]
haha wow hoe triest ben je wel niet danquote:
Nee, vandaag niet.quote:
/care, would hit. 43 jaar.quote:
Eens.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
detennismaster is de nieuwe stoereboii.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
detennismaster is de nieuwe stoereboii.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is je tennisracket echt afgepakt dan?
Ja, vanmiddag hadden we er makkelijk een flink aantal voor 19k kunnen verkopen (wat anderen, slimmeren, nu gedaan hebben), maar we mochten niet onder de prijs zakken en houden nu lekker aan een onverkoopbare 25k vast. Ze verkopen nu nog niet eens voor 15kquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Op zeker dat er tegen die andere paal vaker gepist wordtquote:
Links Stoereboiiii, rechts Tennisboiii.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op zeker dat er tegen die andere paal vaker gepist wordt
sorry sorlljy sorry!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
hahah tennisboii zit me te whatsappen dat ik hem moet helpen
NIET ZO STOM DOEN TEGEN TENNISBOII HIJ IS HARTSTIKKE AARDIG HOOR
Ik begin zo langzamerhand een hekel aan je te krijgen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Links Stoereboiiii, rechts Tennisboiii.
Waarom? Omdat je gepest wordt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik begin zo langzamerhand een hekel aan je te krijgen!
Ja,quote:
Is goed Tennisboiiiquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja,Daar houd ik niet van.
![]()
.
.
.
.
Nee ff serieus laten we het weer ontopic gaan.
ik moest lachen om die futhead comment bij hemquote:
Ik test hem idd wel even. Tnx!quote:
Ik wil wel weer eens iemand hier inmakenquote:
Tegen dat team van jou.... maar oke, voeg mathijs93 maar toe.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik wil wel weer eens iemand hier inmaken![]()
Weet niet of ik je al op mijn friendlist heb maar mijn GT is Flatiso.
Je hebt tijd genoeg om zelf iets te kweken, met je kut teams altijdquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tegen dat team van jou.... maar oke, voeg mathijs93 maar toe.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt tijd genoeg om zelf iets te kweken, met je kut teams altijd
Met zon houding komen en 3-1 achterstaanquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik wil wel weer eens iemand hier inmaken![]()
Weet niet of ik je al op mijn friendlist heb maar mijn GT is Flatiso.
... je speelt ook wel erg voorspelbaar vind ik hoor. Maar het is vast de handicapquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:42 schreef Confetti het volgende:
Als er geen handicap is is mijn moeder een hoer.
De tering, wat een graf spel soms
Geen een keerquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je de paal/lat geraakt?
Welke halve finale?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:48 schreef Toefjes het volgende:
Heracles kunnen we niet meer tegenkomen in de halve finale
En terecht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:56 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nee Toefjes is gewoon optimistisch.
Gefeliciteerd, GJV.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:00 schreef Toefjes het volgende:
2-1 winnen van Valencia is knap hoor, tja, return wordt lastig, maar dat was Udinese ook
Hoezooooo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:31 schreef laucas het volgende:
[..]
Vind het altijd wel leuk om tegen betere teams te spelen.
(behalve Rijst)
kort samengevat : prijzen stijgen licht, maar wellicht dat we komende dagen besluiten de lat iets lager te leggen qua prijzen. Vooralsnog eerst even aankijken hoe de markt zich ontwikkelt.quote:
4 ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:35 schreef Fuszy het volgende:
Oké, wordt er ook al wat verkocht of is het daar te vroeg voor?
Heeft die Salvio gescoord in de 90ste minuut. Begint hij een heel verhaal over de assistent coach!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een baas die man, heerlijk commentaar vind ik dat
Ik snap die laatste zin nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 00:49 schreef Rijst het volgende:
Drake
I just met Drogba and he said he's a fan...nobody can't talk to me for the rest of the day
Ok, negers nemen het nooit zo nauw met can en can't.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is er zo ondersteboven van dat niemand hem meer mag/kan aanspreken
Forlan op CM in 451!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:58 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/309810
Lekker kappen en draaien met suarez en miccoli
De eerste keer dat ze van een Nederlandse club verliezenquote:
Ik zet ze er elk uur op... ff tussendoor op het werk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De eerste keer dat ze van een Nederlandse club verliezenZo, weer alle Taiwo's voor 6 uur er op gegooid.
Als je beter kunt krijgen, gewoon doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:07 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik zet ze er elk uur op... ff tussendoor op het werk.
Wordt gisteren gewoon gebeld door een uitzendbureau, dat ze een leuke functie hebben voor me... Zagen me op nationale vacaturebank staan...
Als je werk heb, komen ze ineens allemaal uit zichzelf! hahaha
Ja, zette gisteravond in. Erg jammer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, overheen gelezen. Ik zie trouwens een dalinkje in de Taiwo grafiek
Gaan we maar een andere pricefixen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, overheen gelezen. Ik zie trouwens een dalinkje in de Taiwo grafiek
Haha, eerst moeten we allemaal van een shitload aan Taiwo's af. Even kijken hoe het zich ontwikkelt de komende 2 dagen, en anders misschien wijs om de winstmarge bij te stellen. In plaats van gemiddeld 25K naar 22K of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:31 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Gaan we maar een andere pricefixen?![]()
![]()
Ik heb nog wel een ideetje hahaha![]()
Wij zijn gisteren privé begonnen met een andere pricefix. Die faalt, zo mogelijk, nog harder.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:31 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Gaan we maar een andere pricefixen?![]()
![]()
Ik heb nog wel een ideetje hahaha![]()
Haha, nou, dan kunnen we ons weer beter bezig gaan houden met andere dingen als deze ook mislukt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wij zijn gisteren privé begonnen met een andere pricefix. Die faalt, zo mogelijk, nog harder.
We hadden een moment de totale markt van een speler in bezit, hebben ze erop gegooid. Een nacht later: niets verkocht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nou, dan kunnen we ons weer beter bezig gaan houden met andere dingen als deze ook mislukt.
Ik ga het toch wel proberenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, nou, dan kunnen we ons weer beter bezig gaan houden met andere dingen als deze ook mislukt.
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:09 schreef Apekoek het volgende:
Lol niet genoeg coins om met jullie fix mee te werken, maar kon gelukkig 1 Taiwo kopen voor 13,5k en heb deze gister avond verkocht voor 24k. Mijn enige blacka-blacka
Opvallend dat het de LWB is. Waarschijnlijk iemand die puur op LWB en formatie heeft gezocht.quote:
Ben niet zo bekend met de serie Aquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:42 schreef Johnbon het volgende:
Weet iemand nog een goede LB uit de Serie A?
Taiwo is beast!!! Wil je er 1? Ik maak er wel een mooi prijsje van!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:42 schreef Johnbon het volgende:
maar 25k.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Taiwo is beast!!! Wil je er een?
Totally worth it!quote:
Als ik jou was zou ik dan een Serie A BPL hybrid maken met die goede linksback van QPR erin.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:42 schreef Johnbon het volgende:
Je bent gewoon slecht!quote:
Dan heb je wel in ieder geval sws profit!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:00 schreef Toefjes het volgende:
En een Taiwo teruggekocht. Voor slechts 11.000
1 meisje van 13 zelfmoord gepleegd omdat ze op zo'n lijstje stond. Kut maatschappij.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:00 schreef Rijst het volgende:
Wat is deze dan? Al dat gehype over die bangalijstjes
Serieus! Dan ben je idd wel goed!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nope, ik heb gewonnen van Tim86 en hij was de baas dus nu ben ik dat.
http://www.powned.tv/nieu(...)door_bangalijst.htmlquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 meisje van 13 zelfmoord gepleegd omdat ze op zo'n lijstje stond. Kut maatschappij.
Ow, nou ja, anders pesten dan. Iets anders, maar het principe blijft het zelfde. Zal je kind maar zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)door_bangalijst.html
Ja zo-wie-zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, nou ja, anders pesten dan. Iets anders, maar het principe blijft het zelfde. Zal je kind maar zijn.
Jij hebt zoon lijst gemaakt?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat bangalijst gehype is nergens voor nodig. Of het iedereen het nou weet of dat het op intenet staat. Ik zou er niet blij mee zijn, maar toch
jij hebt vroeger nooit lijstjes gemaakt wou je zeggen?quote:
Nee ik nooitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
jij hebt vroeger nooit lijstjes gemaakt wou je zeggen?
Niet per se een lijstje met wie de grootste slet is of weet ik veel wat maar neem aan dat iedereen vroeger wel eens lijstjes heeft gemaakt met wie t 'leukst' of 'lekkerst' waren of wat dan ook.
Ik woon overigens in dezelfde gemeente als dat meisje
Tuurlijk niet, ik geef geen neuk om wie er een slet is of nietquote:
FUTquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik geef geen neuk om wie er een slet is of niet
Deze man probeert t gewoon bij iedereen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik geef geen neuk om wie er een slet is of niet
Niet dat ik ze zelf hoef, maar ik hoef het ook niet in een lijst op te sommen voor de buitenwereld. Vorig jaar wilde een meisje met me neuken, dat wijf had 19 vriendjes in 2 jaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Deze man probeert t gewoon bij iedereen.
Goed voor de experience points.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet dat ik ze zelf hoef, maar ik hoef het ook niet in een lijst op te sommen voor de buitenwereld. Vorig jaar wilde een meisje met me neuken, dat wijf had 19 vriendjes in 2 jaar__!
Alsjeblieeehieeftquote:
hahahahaquote:
Happy hour duurt een uur.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:49 schreef Alovenac het volgende:
Misschien vanavond eens wat packs openen, als ik op tijd terug ben van de tennis. Duurt tot 21.00 toch?
quote:
Danny patst even met zijn wijffie hierquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:10 schreef DannyDeko het volgende:
Doet me denken aan zo'n topic hier op FOK! dat gaat over of je een relatie kan hebben met iemand met een laag IQ. Mijn meisje is cum laude afgestudeerd en maakt regelmatig van die blonde opmerkingen waarvan je denkt...KOM OP ?!... wil niet weten hoe het is om met zo'n meisje uit een van die filmpjes iets te hebben. Zou me kapot ergeren denk ik
Btw, Gerrard gaat al richting de 60kBinnenkort even teampje met hem en UP Suarez maken.
Tja over mezelf kan ik niet opscheppen.. ik verzaak al 5 jaar mn bachelor te halenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Danny patst even met zijn wijffie hier![]()
Dat is belachelijk inderdaadHeb er nog een in mijn team van ruim 100k. UP Suarez is wel erg goed
De IF was het in ieder geval
We gaan verder ja, als je twee Taiwo's voor onder de 12k kunt kopen pak je er altijd winst op ook al gaan we zakken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Gaan we echt nog verder met die pricefix?
Als in, moet ik dit weer verder investeren of blijven we kijken hoe de markt blijft ontwikkelen?
Ait, dan haal ik twee nieuwe.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
We gaan verder ja, als je twee Taiwo's voor onder de 12k kunt kopen pak je er altijd winst op ook al gaan we zakken.
Maar alleen als je zelf wilt natuurlijk.
Ik denk dat de conclusie die we kunnen trekken is dat het 's morgens en 's middags beter gaan dan 's avonds. Dan staan de minste op de markt en is de kans groter dat iemand die op een specifieke formatie zoekt niets tegen komt behalve die van ons.
Ik vond hem beter dan Torres, en ik had ze naast elkaar staanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja over mezelf kan ik niet opscheppen.. ik verzaak al 5 jaar mn bachelor te halen
Zit alleen wel te twijfelen wat voor team ik er mee moet maken, want vind t zonde om 'm als ST in mn BPL te zetten omdat Torres..
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:53 schreef Rijst het volgende:
Wie durft http://forum.ea.com/uk/posts/list/1565309.page
Nu geen tijd, doe ik straks wel. Win dat wel....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:53 schreef Rijst het volgende:
Laat maar eens zien dat je zo goed bent knulquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:53 schreef Rijst het volgende:
Hm ja als ik t zo bekijk is die stukken beter dan Torres Ooquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vond hem beter dan Torres, en ik had ze naast elkaar staanProbeer het eens zou ik zeggen
![]()
Kijk de ingame stats isHij is super-compleet. Bij de meeste spitsen zijn wel minpuntjes te vinden
[ afbeelding ]
Zelfde skills en weak foot, 4* 4*
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hm ja als ik t zo bekijk is die stukken beter dan Torres Oo
Ik ga eens even kijken of ik er wat leuks mee kan bouwenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Vooral die schotenFinishing 95, long shots 90, curve 91, shot power 91.
zo jammer dat het xbox is, wel willen proberenquote:
Regel eens een match voor me aub?quote:
Standaard Serie A.quote:
Gewoon aanmaken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Regel eens een match voor me aub?heb geen account daar
Loop ik m wel even ondersteboven met mijn 3421 pro's. Als die me maar niet eruit paceabused
quote:Game 1: Alexandre 0 vs Me 3
Game 2: eskimo 1 vs Me 4
Game 3: Gator Gregg 1 vs Me 3
Game 4: Me 3 vs Julian 0
Game 5: Me 5 vs Karlos 1
Game 6: Spicy 2 vs Me 4
Game 7: Me 2 vs Impactz 2
Game 8: Me 5 vs Impactz 1
Game 9: West 0 vs Me 2
Game 10: Me 5 vs pintomojo 2
Game 11: Kane 1 vs Me 2
Game 12: MUAB 0 vs Me 3
Game 13: BK93 0 vs Me 3
Game 14: Redmond 1 vs Me 3
Game 15: Me 3 vs MozziKiller 1
Game 16: Acquafrescaa 1 vs Me 3
Game 17: Me 7 vs BOL_United 1
Game 18: AndieLfc999 2 vs Me 3
Game 19: Intsu17 0 vs Me 3
Game 20: jaymizzo 0 vs Me 3
Game 21: Me 5 vs geovanni_god 0
Game 22: pqoeiry 2 vs Me 7
Game 23: BnS2008 0 vs Me 3
Game 24: Me 3 vs DerekoAfricano 1
Game 25: Me 1 vs pintomojo 0
Game 26: guyforward 0 vs Me 6
Game 27: NpowerBVB 1 vs Me 4
Game 28: W bad T savF 1 vs Me 4
Game 29: Me 5 vs xxKaka8x 0
Game 30: InArseneWeRust 0 vs Me 5
Game 31: Redmond 1 vs Me 3
Game 32: TRIGGGGABYTE 3 vs Me 3
Game 33: Me 6 vs TRIGGGGABYTE 0
Game 34: Tricky D 2 vs Me 4
Game 35: iBoydie 0 vs Me 2
Game 36: I tF I Ur Mum 0 vs Me 4
Game 37: colonelspuds2 0 vs Me 2
Game 38: Evil jojods 1 vs Me 6
Game 39: Me 2 vs Kaka117 0
Game 40: Ghost Owned 2 vs Me 6
Game 41: XxBATTL3CHI3FxX 1 vs Me 5
Game 42: Bill182 1 vs Me 8
Game 43: easty93 1 vs Me 2
Game 44: RijstBal 0 vs Me 5
Wat was zijn GT?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:19 schreef Rijst het volgende:
Ik geloof hier niks van. NIEMAND kan zoveel winnen achterelkaarDanny of Lau ga eens heel snel tegen hem spelen.
[..]
hoogmoed much?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zou die kurt0411 echt makkelijk ownen als ik een xbox had
Wat dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn gewoon mensen die verzaken in de pricefix, wat is deze
Heb er al 2 gezien voor <20k.quote:
Hoe zie je dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoogmoed much?
En Amersfoort staat tiende in de top 10 van meeste bezoeken van UDBstelletje autisten.
Ow, misschien moeten we dan de prijzen herzien, want als mensen gaan verlagen is dat niet fair t.o.v. de hogere bedragen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb er al 2 gezien voor <20k.
FC Youtube en FC Knudde 9
Huh??? Dat kan niet???quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb er al 2 gezien voor <20k.
FC Youtube en FC Knudde 9
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:56 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Huh??? Dat kan niet???
Dan is dat een foutje...staan er allemaal op 25K
haha, zet ze net weer voor 3 uur weg voor de afgesproken bedragen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Team DSL zet hem er ook op voor 17.5k BIN.
Ik betwijfel de eerlijkheid in sommige mensen
Je broertje?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:59 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik geloof je wel...maar snap ff niet hoe dat kan. Maar die zal ik zo aanpassen dan....
Euh.... ga me niet ergens van beschuldigen voordat je weet hoe ik echt in elkaar zit...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Team DSL zet hem er ook op voor 17.5k BIN.
Ik betwijfel de eerlijkheid in sommige mensen
Ik ook, daarom vind ik het klote om te zien dat mensen gewoon 7k onder de prijs zittenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, zet ze net weer voor 3 uur weg voor de afgesproken bedragen.
Ik zei ik betwijfel, ik beschuldig niemandquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:00 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Euh.... ga me niet ergens van beschuldigen voordat je weet hoe ik echt in elkaar zit...
Als ik een oor zou willen aannaaien zou ik ze allemaal laag pleuren!
Ik kan hier nou niet echt om lachen..quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:04 schreef DutchSL het volgende:
Dit klopt niet echt niet, ik heb niks voor 17.5 k er op gezet, wat is er aan de hand?
Oh was het serieus de bedoeling dat we EXACT dezelfde prijzen gingen hanteren per formatie? Ik heb sommige er voor 1000 meer of minder op staan ja. Zo doe ik het altijd. En heb gecheckt, heb er geen onder de 20k dus die Youtube FC is niet van mij.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hearrenfean FC zit ook op sommige auctions 2k onder de afgesproken prijs
Exacte prijzen inderdaad, anders komt de een veel sneller van z'n spelers af dan de anderenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh was het serieus de bedoeling dat we EXACT dezelfde prijzen gingen hanteren per formatie? Ik heb sommige er voor 1000 meer of minder op staan ja. Zo doe ik het altijd. En heb gecheckt, heb er geen onder de 20k dus die Youtube FC is niet van mij.
Ik kijk alleen naar de hele lage prijzen, daar zag ik dan toevallig wat mensen van hierquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef DutchSL het volgende:
Het klopt, er staat er inderdaad een voor 17.5k.. en 29 voor de afgesproken prijzen, dit heb ik echt niet bewust gedaan.![]()
![]()
![]()
Zal je dit zeggen... Ben er nog geeneen kwijt.... :Squote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Exacte prijzen inderdaad, anders komt de een veel sneller van z'n spelers af dan de anderen
Maar je snapt het principequote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:07 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Zal je dit zeggen... Ben er nog geeneen kwijt.... :S
Ik heb sommige ook hoger denk ik hoor. Ik heb meer dan 40 Taiwo's, ik ga niet voor elke op dat lijstje kijken. Duurdere formaties iets duurder etc... En ik heb nog geen enkele Taiwo verkochtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Exacte prijzen inderdaad, anders komt de een veel sneller van z'n spelers af dan de anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |