Een complete maagd is dan wel weer cool omdat die helemaal niks weet. Zie ook Dangerous Liaisons, de diverse scenes met/over Uma.quote:
Wie?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:10 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik heb nog Martijn van Dam om te proberen versieren![]()
.
Ja, als je zo lui bent is het wel erg makkelijk voor een kerelquote:
quote:
Erg makkelijk om weg te lopen? True, true.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, als je zo lui bent is het wel erg makkelijk voor een kerel
Vandaar de scheiding?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een complete maagd is dan wel weer cool omdat die helemaal niks weet. Zie ook Dangerous Liaisons, de diverse scenes met/over Uma.
Hopeloosquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Erg makkelijk om weg te lopen? True, true.
Het, ik postte net Markiequote:Op donderdag 29 maart 2012 23:14 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat geen enkele partij wel sexy zou zijn.
Hoezo zou ik die krijgen als ik die heb gehad?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hopeloos
Het is een virtuose cirkel. Jij hebt hard een goede beurt nodig, maar die ga je pas krijgen als je een goede beurt hebt gehad.
Ik geef het opquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, daar zou ik het opzich nog wel op kunnen. Maar dan doe ik wel concessies.
Dan ben je een stuk relaxterquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo zou ik die krijgen als ik die heb gehad?
Mark doet zelf ook niets anders dan concessiesquote:Op donderdag 29 maart 2012 23:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja, daar zou ik het opzich nog wel op kunnen. Maar dan doe ik wel concessies.
Is dat heel onplausibel?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh is dat wat me tegenhoudt? Ik wil te graag?
Ik kan het me niet voorstellen.quote:
Zou hij ook hahahahahahaha'end klaarkomen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:16 schreef rubbereend het volgende:
Mark doet zelf ook niets anders dan concessies
Dat kan ook, kluizenaartje van mequote:Op donderdag 29 maart 2012 23:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen.
Ik denk eerder omdat ik niet hard genoeg zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |