quote:Innerlijke rust, chaos, confrontatie of geld?
Vanaf donderdag 15 maart verruilen tien babes hun luxe leven voor een avontuurlijke reis door Nepal vol ontberingen. De tien 'Echte Meisjes' die de tocht aandurven zijn Britt Dekker, Jenna, Britt, Roos, Bibi, Renée, Tessa, Daniëlla, Priscilla en Maria.
In ‘Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf’ maken zij, onder leiding van Ad Visser, kennis met de wereld van mystiek en spiritualiteit. Een confronterende road movie waarin de emoties hoog oplopen maar hilariteit de boventoon voert. Ad Visser probeert de dames in het gareel te houden en hen de weg naar innerlijke rust te wijzen. Maar daar staat lang niet iedereen voor open.
Iedere aflevering moeten de twee teams knokken voor luxe en comfort. Het team dat deze luxe opdracht verliest moet, overnachten in niet al te frisse omstandigheden, terwijl de winnaars er een stuk beter bij liggen. Niet onbelangrijk, want daarmee wordt ook bepaald welk team uitgerust aan de wekelijkse geldproef begint, waarin telkens 5000 euro te verdienen valt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Pheno het volgende:
Roos ziet haar imago dood gaan. Einde 'carriere'
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef tliciouz het volgende:
''Ik was vroeger heel dik'' Roos dat ben je nu nog steeds.
Ach, 'heel'quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef Meloewa het volgende:
jeeh
ik ga ook nu opzetten
rtl 5 jongens?
Dat al dik noemen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef tliciouz het volgende:
Jeez, neem niet alles zo serieus. Check mijn PI. Ze is niet dik, gewoon gezet. Maar het mag wel wat strakker.quote:
Haha, ze heeft volgens mij wel aanleg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef tliciouz het volgende:
Het is bijna vreemd dat zij voor niet echt wordt aangezien. En die Maria vind ik ook helemaal niet nep. Lijken me juist de 'normaalste' types.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt he.
Maar zij vinden vooral tokkies die alles gelijk uitspreken echt.
Maria is gewoon de zondebok in de groep, dus die zit automatisch aan de negatieve kant van het karmaklassement ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is bijna vreemd dat zij voor niet echt wordt aangezien. En die Maria vind ik ook helemaal niet nep. Lijken me juist de 'normaalste' types.
Ja, want er was niemand anders in het pretpark!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:17 schreef roos85 het volgende:
Die Jenna is werkelijk echt dom heomdat Roos en haar vriend er waren, is zij maar degene die de Prive heeft gebeld
twitter:brittdavids twitterde op donderdag 29-03-2012 om 21:08:45Ik vind het nog steeds sneu voor Roos, dat #KarmaKlassement.. #EchteMeisjes reageer retweet
Wat romantisch dat Sterretje bijna het hele pretpark heeft afgehuurd voor een date!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want er was niemand anders in het pretpark!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |