Is goed, wanneer schrijven we ons in?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
Mijn zwager porde me toen ik mijn ex aan de kant had gezet, of ik met mijn zus wilde gaan (hij had wss geen zin meer)
Werken.quote:
Phewquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet MET hem te dansen.. gewoon saampjes naar les
Met een andere man was de insteek, overigens ik heb geen naaktpics verzonden dus gruwelen kan ie alleen in zijn gedachtesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan dat gezeik van vrouwen aanhoren dat we niet goed kunnen leiden?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:16 schreef Cue_ het volgende:
Dat leer je toch op de lesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef twi het volgende:
[..]
En dan dat gezeik van vrouwen aanhoren dat we niet goed kunnen leiden?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef twi het volgende:
[..]
Daarom ook mijn plan, dan kun je samen vloeken en een bro band opbouwenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef twi het volgende:
[..]
Wel met de andere man dansen? maar dan leert er eentje als vrouw dansen.. daar heb je niets aanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met een andere man was de insteek, overigens ik heb geen naaktpics verzonden dus gruwelen kan ie alleen in zijn gedachtes
Je kunt dat afwisselen..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel met de andere man dansen? maar dan leert er eentje als vrouw dansen.. daar heb je niets aan
Misschien willen sommige vrouwen wel een slechte partner, zodat ze zich wat minder onzeker voelenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wilt er al geen energie in steken, en gelijk beginnen met een man die al goed kan dansen.
Leiden moet in je zitten hoorquote:
Ik heb het ooit gedaan een paar lessen, maar niet mijn ding.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:19 schreef heloef het volgende:
Maar al dat gelul over salsadansen, wie gaat het ook daadwerkelijk doen?
Ik werd er vooral aan herinnerd dat de ene vrouw de andere niet is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja? Ik vind het altijd juist heel fijn.
Even weer uitleven, even jezelf er aan herinneren dat het niet één lang diep dal is.
Het liefst wel ja. Pik ik het veel sneller van opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:18 schreef twi het volgende:
Jij wilt er al geen energie in steken, en gelijk beginnen met een man die al goed kan dansen.
Ik niet. Burgerlijk gedoe vermomd als iets spannends.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:19 schreef heloef het volgende:
Maar al dat gelul over salsadansen, wie gaat het ook daadwerkelijk doen?
Heb het in Curacao onlangs gezien en gedaan. Vond het erg leukquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:22 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Ik niet. Burgerlijk gedoe vermomd als iets spannends.
Oh dear, m'n vrijdagdyslexie steekt weer de kop opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het liefst wel ja. Pik ik het veel sneller van op![]()
En energie wil ik er best wel in steken. Maar dan moet er wel potentie in zitten .
Dat is waar. Ik sta ook in die grafiek. Als de stippellijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het liefst wel ja. Pik ik het veel sneller van op![]()
En energie wil ik er best wel in steken. Maar dan moet er wel potentie in zitten .
Dan krijg je het vast nog zwaar vandaag. Wacht maar totdat ik de pik op jou krijgquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:23 schreef STING het volgende:
Oh dear, m'n vrijdagdyslexie steekt weer de kop op
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik sta ook in die grafiek. Als de stippellijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |