quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een leenpartner zit vaak in een hoger niveau, dus die kunnen het vaak al wel
Skrillex faalt. Alleen die ava is wel leuk.quote:
Ik was eerderquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:08 schreef twi het volgende:
[..]
Van een andere relevante post gejat. Een beetje tijd investeren, dan kun je je eigen vent met hoger niveau scoren.
Ja deze keer was je niet snel genoeg.quote:
Als anderen dan met zo'n man dansen, dan dans ik met iemand die het al kan.. en dan lever ik die weer in op het moment dat een andere man weer beter is geworden .. goed?quote:
Ja en zo denken al die vrouwen dus.... oftewel er zijn niet genoeg leenpartnersquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als anderen dan met zo'n man dansen, dan dans ik met iemand die het al kan.. en dan lever ik die weer in op het moment dat een andere man weer beter is geworden .. goed?
Zolang je je dan maar realiseert dat hij elke week met een andere vrouw danst.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Als anderen dan met zo'n man dansen, dan dans ik met iemand die het al kan.. en dan lever ik die weer in op het moment dat een andere man weer beter is geworden .. goed?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang je je dan maar realiseert dat hij elke week met een andere vrouw danst.
Vat je 'm?
Maar als je dan met die baluwe lijn boven die roze lijn uitkomt en dus op de vloer beter staat te shaken dan je meisje.... dan gaat ze dat toch echt niet relaxed vinden toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:08 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van een andere relevante post gejat. Een beetje tijd investeren, dan kun je je eigen vent met hoger niveau scoren.
Afwisseling van partner is niet verkeerdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef twi het volgende:
Zolang je je dan maar realiseert dat hij elke week met een andere vrouw danst.
Vat je 'm?
Als je boven hun uitkomt ben je gewilt door iedereenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Maar als je dan met die baluwe lijn boven die roze lijn uitkomt en dus op de vloer beter staat te shaken dan je meisje.... dan gaat ze dat toch echt niet relaxed vinden toch?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef STING het volgende:
Hehe, als het te lang duurt is het vooral![]()
maar voor de rest idd![]()
Een echte baas begeleidt met beleid.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Maar als je dan met die baluwe lijn boven die roze lijn uitkomt en dus op de vloer beter staat te shaken dan je meisje.... dan gaat ze dat toch echt niet relaxed vinden toch?
Wat voor nieuwe dingen doe jij wel?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:14 schreef heloef het volgende:
Salsa dansen, als ik een ding nooit ga doen.
Iehw, gross.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:14 schreef muhahaha het volgende:
Ik stel voor dat mannen met andere mannen salsa dansen zodat we samen door de hel kunnen gaan en zodra we de skillz hebben regelen we alle chicks![]()
![]()
Ik ben scherp vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |