Ik -3 maanden.quote:
Ik was 7, net oud genoeg om het bewust mee te maken, maar eigenlijk vooral de finale. Mijn ouders waren geen voetbalfans.quote:
Je hebt me alleen ten strijde laten trekken tegen het onfatsoen..ik miste jequote:Op donderdag 29 maart 2012 20:23 schreef alors het volgende:
Hoe was het? Jullie misten mij natuurlijk al, ik had bezoek
Morgen zal ik weer dapper naast je strijden!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt me alleen ten strijde laten trekken tegen het onfatsoen..ik miste je
Er werden keiharde grappen gemaakt in het topic. Ik miste je harde mooie lach.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:23 schreef alors het volgende:
Hoe was het? Jullie misten mij natuurlijk al, ik had bezoek
Beloof je dat?? En de aflevering was aardig maar ik heb betere gezien, persoonlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:24 schreef alors het volgende:
[..]
Morgen zal ik weer dapper naast je strijden!
Zo waarlijk helpe mij God almachtig!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Beloof je dat?? En de aflevering was aardig maar ik heb betere gezien, persoonlijk.
7 dan maak je het idd wel een beetje bewust mee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was 7, net oud genoeg om het bewust mee te maken, maar eigenlijk vooral de finale. Mijn ouders waren geen voetbalfans.
Ik sinds die ene wedstrijd wel.
Precies, je mag dan nog niet drinken, dus je maakt de uren na de finale ook nog meequote:Op donderdag 29 maart 2012 20:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
7 dan maak je het idd wel een beetje bewust mee.
Waar komt die behoefte vandaan om steeds persoonlijk te worden?quote:
Jij schijnt de behoefte te hebben hele slechte grappen te maken over anderen, maar zodra het zich tegen jou keert is het ineens niet meer leuk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar komt die behoefte vandaan om steeds persoonlijk te worden?
Verwacht je niet van iemand van jouw leeftijd.
Haha er zullen idd mensen van 30 zijn die de finale en de uren daarna minder bewust hebben meegemaakt dan jij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, je mag dan nog niet drinken, dus je maakt de uren na de finale ook nog mee
Uitdelen doe je pas na incasseren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij schijnt de behoefte te hebben hele slechte grappen te maken over anderen, maar zodra het zich tegen jou keert is het ineens niet meer leuk.
Als je uitdeelt, moet je ook kunnen incasseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |