SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Haters gonna hate. Homefront 2 wordt GOTYquote:
De blaren zitten nog steeds op ze assquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Homefront was toch dat spel wat Rossdale zo geweldig vond? Ja de rest is geschiedenis
Inderdeedsquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:38 schreef Fsmxi het volgende:
Insidious aan het kijken, wat een boutfilm
Ik wrath of the titans. Precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn gekeken, wel tof. Maar ze kun beter een film maken over 1 strip of over vervolg strips. Maar niet 3 strips door elkaar heen gooien, want nu klopt er gewoon geen flikker van
Zo dat werd ook weer tijd hè kutjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 03:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wrath of the titans. Precies hetzelfde.5 mythologische verhalen door elkaar genaaid, en het sloeg nergens op.
Maar die special effects.
Ze was zeker niet goed genoeg voor de bangga lijst.quote:
Ze?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze was zeker niet goed genoeg voor de bangga lijst.
ik moest gewoon mijn bek een dauw gevenquote:
In 3D was dat intro zo nice!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 03:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo dat werd ook weer tijd hè kutje!
Verder is de TinTin film wel mooi gemaakt, maar het verhaal is krom. (als je de strips kent)
Zoals het er nu naar uit ziet, gaat de 2de film wel over 2 strips die elkaar opvolgen (mocht het allemaal waar zijn)
Ik vandaag de 1e van nog een heleboelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:41 schreef dreamzk het volgende:
Yaow b-boys, zo meteen laatste tentamen en ik bne weer bevrijd van mn ketenen.
Ik zit de hele dag nog vast in de zoutmijnenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:41 schreef dreamzk het volgende:
Yaow b-boys, zo meteen laatste tentamen en ik bne weer bevrijd van mn ketenen.
Heb je weer een drankje op?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 03:38 schreef Tauchmeister het volgende:
ga slapen jonge verrekte boxtelse geelkuifkaketeo
Ik heb er alweer een stuk of 20 op zitten, echt gruwelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:44 schreef Michhas het volgende:
Zo, de eerste bloedneus van dit jaar is binnen.
Lang leve hooikoortsMijn hele kop zit vol met snot
Het gewoon een slecht grafisch uitgewerkte BF3. Maar wel tofquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Homefront was toch dat spel wat Rossdale zo geweldig vond? Ja de rest is geschiedenis
Serieus?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb er alweer een stuk of 20 op zitten, echt gruwelijkWakker worden omdat er bloed in je keel loopt. Heer-lijk
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Serieus?Ik haat het echt man, 5 maanden per jaar voel ik me gewoon fucking ziek
Heb de dokter al gebeld, had vorig jaar een behoorlijk agressieve neusspray, en oogdruppels die het ook wel goed deden. Die kan ik hopelijk vanmiddag weer ophalen.
Mijn ogen vallen nog mee. Het zijn sinds gisteren vooral mijn neus, keel en buis van eustachius die screwed zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je bent zo weer beter.
Geen pilletjes? Helpt bij mij altijdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb de dokter al gebeld, had vorig jaar een behoorlijk agressieve neusspray, en oogdruppels die het ook wel goed deden. Die kan ik hopelijk vanmiddag weer ophalen.
Heb ik ook, moet ooit nog eens een allergietest laten doen, medicijnen ofzo heb ik niet. Ik heb gewoon een oldfashioned zakdoek weetjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
ik heb nog ongeveer een half miljoen van die flesjes liggen. Helaas niet gevult.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je bent zo weer beter.
Player.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb nog ongeveer een half miljoen van die flesjes liggen. Helaas niet gevult.
Ik ook, heerlijkquote:
Heb vorig jaar zo'n test gedaan. De uitslag;quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb ik ook, moet ooit nog eens een allergietest laten doen, medicijnen ofzo heb ik niet. Ik heb gewoon een oldfashioned zakdoek weetjeMaargoed zo'n test doen vergeet ik altijd.
Ik heb het meestal in een periode van 2 weken heel extreem en daarna is het weer over. Dat heb ik meestal begin lente en begin herfst.
Heb al 5 verschillende soort pillen gehad, niks hielpquote:
ik ben ook allergisch voor Polenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb vorig jaar zo'n test gedaan. De uitslag;
Michiel is allergisch voor graspollen, en pollen van zo'n beetje alle bomen in Nederland
[..]
Heb al 5 verschillende soort pillen gehad, niks hielp
Dat ziet er ook niet uit. Alleen bij die foto die ik postte viel het nog mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan nog beweren dat haar kont echt is.![]()
http://www.whosay.com/coco/photos/144983
Moet je niet werken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:07 schreef tliciouz het volgende:
Nu ga ik weer op tumblr naar booty's zitten kijken
Al gecheckt?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
the.pauly.d.project.s01e01.pdtv.xvid-fqm
GO GO GO GO!
Staat aanquote:
Duurt maar 20 minuten, verwacht er sowieso niet veel vanquote:
Nee een jankbal, en KK weet ook nog wel iets er over te vertellenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Doopstah? En is ie echt zo stoer?
huh? op een woensdag?quote:
Nee, ik hou me er voortaan buiten, voordat ik levenslang geband en driewerf gekielhaald wordt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee een jankbal, en KK weet ook nog wel iets er over te vertellen
Net alsof je daar een ban voor hebt gekregenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik hou me er voortaan buiten, voordat ik levenslang geband en driewerf gekielhaald wordt.
Welkom terugquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik hou me er voortaan buiten, voordat ik levenslang geband en driewerf gekielhaald wordt.
Alsof ik moeite heb gedaan om weer terug te komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net alsof je daar een ban voor hebt gekregenEn dit zegt een man die een paar weken geleden nog zei :
nee man ben klaar met fok, stel beunhazen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof ik moeite heb gedaan om weer terug te komen.Een mailtje naar Yvonne gestuurd, dat is alles.
Dat noem ik geen moeite, ik moet 3000 mailtjes per dag sturen met al die kut professoren op het hbo.quote:
ja was maar een half jaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Huh je had toch net contractverlenging?
Je had Morgen- toch nog?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:36 schreef tliciouz het volgende:
Zie ik dit nu goed? KK terug? Shit, daar gaat mijn rust.
Ah dat is fucked. Uhm nee sorry, geen micro hier. Is trouwens ook wel erg ver om elke dag op de brommer te doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja was maar een half jaar.
Dus bij jou op het werk geen micro afdeling?
Hey, neuken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:36 schreef tliciouz het volgende:
Zie ik dit nu goed? KK terug? Shit, daar gaat mijn rust.
Sla je in het broekje komen nu meteen over?quote:
meer dan 165km?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah dat is fucked. Uhm nee sorry, geen micro hier. Is trouwens ook wel erg ver om elke dag op de brommer te doen
Alsof titty die aan zou hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sla je in het broekje komen nu meteen over?
jeweetzellufquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dat heb je dus nog onthouden van de meet.
Die ligt daar nog in het wc-hokje zeker?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dat heb je dus nog onthouden van de meet.
Heb je zo'n kleine tank, of zuipt dat ding van jou zo veel?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh dus maar 2keer tanken per dag als ik daar heen ga
Gewoon in zn 2e versnelling, vol gas blijven geven. 12k rpm no problemoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je zo'n kleine tank, of zuipt dat ding van jou zo veel?
En dan na 5 minuten een warmloper. Geen probleem, 10 minuutjes en je kan weer verder. Mijn scooter ging vroeger trouwens standaard ongeveer 12000 rpm, en ik het maar gek vinden dat dat ding vaak kapot ging.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gewoon in zn 2e versnelling, vol gas blijven geven. 12k rpm no problemo
Daarom dus ook de link van telstar-onlinequote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:52 schreef Rossdale het volgende:
'Zelfmoord wegens bangalijst is bullshit'
[ afbeelding ]
Had jij die niet stiekem mee genomen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ligt daar nog in het wc-hokje zeker?
Bij ons thuis hangt nog een witte string over de wc, die houdt de wc bril omhoog.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had jij die niet stiekem mee genomen?
Straks wordt je gearresteerd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:12 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Tamara heeft zojuist de nummer 1 spot op mijn bangalijst veroverd. Hoezee!
True, voor mijn trofeeënkastquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had jij die niet stiekem mee genomen?
dude ik geef geen fuck om die ufc shit hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick je zou die documentaire zelf ook eens moeten checken is echt een indrukwekkend verhaal
Nu ga ik zelfmoord plegen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:12 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Tamara heeft zojuist de nummer 1 spot op mijn bangalijst veroverd. Hoezee!
quote:
4.3"-scherm is groot genoeg, heb liever een snellere en zuinigere dualcore met een nieuwere architectuur dan een quadcore en de One X heeft geen aluminium unibody.quote:
Aiiight brada.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
4.3"-scherm is groot genoeg, heb liever een snellere en zuinigere dualcore met een nieuwere architectuur dan een quadcore en de One X heeft geen aluminium unibody.
Sneller?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
4.3"-scherm is groot genoeg, heb liever een snellere en zuinigere dualcore met een nieuwere architectuur dan een quadcore en de One X heeft geen aluminium unibody.
17l tank en hij rijd 1:17quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je zo'n kleine tank, of zuipt dat ding van jou zo veel?
Heb ik dus met mijn King Tiger Tank, stamt nog uit de WOII dus geen last van bijtelling en geen last van files. Enige nadeel is wel dat het 3:1 rijdt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb zelf gewoon een M1 Abrams tank.
Zuipt wel als een malle, maar dat heb ik er voor over.
Necrofilie, Lekker hoor!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ach ze stribbeld dan iig niet meer tegen
Ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb ik dus met mijn King Tiger Tank, stamt nog uit de WOII dus geen last van bijtelling en geen last van files. Enige nadeel is wel dat het 3:1 rijdt.
Scheelt ook in parkeerbonnen, je kan dat ding neerzetten waar je wilt. Laat ze maar eens een wielklem op een tank proberen te zetten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik voel je pijn.
Er zijn natuurlijk ook grote voordelen, zoals nooit in de file te hoeven staan en genoeg laadruimte.
Inderdaad. En geen winterbanden nodigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Scheelt ook in parkeerbonnen, je kan dat ding neerzetten waar je wilt. Laat ze maar eens een wielklem op een tank proberen te zetten.
What the fuckquote:Pot4toe gaat naar Kittige Katjes: FlinsJones odz: Yabbadabbadoo naar de Katmandu.
Party van 2e jaars corpsstudentes, pussy all around.quote:
Ok!quote:
Hits?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ok!
btw waar blijven de nieuwe hits?
Hitje?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ok!
btw waar blijven de nieuwe hits?
Dude! for real?quote:
O jaaa sheeitt. SoldMayor is nog bezig met zn teksten en zou jou nog benaderen voor een feature.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude! for real?
ik heb het natuurlijk over deze badass :
Ik denk toch echt dat de beat van jou moet afkomenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
O jaaa sheeitt. SoldMayor is nog bezig met zn teksten en zou jou nog benaderen voor een feature.
Beat heeft ie al.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat de beat van jou moet afkomen. Ik kan misschien wel iets regelen met de Moos (
)
quote:
Wel inspiratie opgebouwd van uit dat nummer voor de beat. Komt goed dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Fixen we daar nog wel iets mee.....
Ah nice, kan alleen maar goed komen dusquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wel inspiratie opgebouwd van uit dat nummer voor de beat. Komt goed dus.
Das Michhas.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Justin Bieber eet deze boys op.
Henkszoon 4 maanden geleden 8
Michhas of KK!! koning
Kan ook niet andersquote:
Ik had verwacht dat het windows mobile aandeel juist zou toenemen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm dat gaat wel veranderen, als de One X en Galaxy SIII er zijn denk ik
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Justin Bieber eet deze boys op.
Henkszoon 4 maanden geleden 8
Michhas of KK!! koning
quote:
Gaat ook nog wel gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het windows mobile aandeel juist zou toenemen.
HTC Sensation?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:37 schreef Rossdale het volgende:
Zit ook te denken aan een nieuwe phone, ik wil iig een android device maar nog geen idee welke... Wat is er nog een beetje een nette high end phone naast de nieuwe One X van HTC en de Galaxy S II?
Je kan nog kijken naar de Sony Xperia Squote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:37 schreef Rossdale het volgende:
Zit ook te denken aan een nieuwe phone, ik wil iig een android device maar nog geen idee welke... Wat is er nog een beetje een nette high end phone naast de nieuwe One X van HTC en de Galaxy S II?
Gewoon terecht.quote:
Jij mag alleen maar toekijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon terecht.Ben er 1 keer geweest, die shit is geniaal. Alleen maar gewillige vrouwen zo ver het oog reikt.
Daarnaast al die USC ballen die denken dat ze 1e keus hebben voor gasten uit Delft.Niet hopen.
ga jij nou maar eens uit huis, dan praten we verder.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
ga jij nou maar eens uit huis, dan praten we verder.
Waarom zou ik dat zelf doen, ik doe dat gewoon van belastinggeld wat jij ophoest.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]...
Probeer jij de volgende keer zelf de kapper te betalen
Volgens mij was het je ma die de vorige keer je 60 euro had gegeven en jij een game ging kopenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat zelf doen, ik doe dat gewoon van belastinggeld wat jij ophoest.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij was het je ma die de vorige keer je 60 euro had gegeven en jij een game ging kopen
Ja zal best, maar al dat geld zit bij elkaar in een pot en het grootste deel daarvan wordt door de belastingbetaler opgehoest.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij was het je ma die de vorige keer je 60 euro had gegeven en jij een game ging kopen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:49 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit trouwens volgend jaar misschien in het bestuur van de studentenvakbond. Lijkt me echt zwaar tof.
Ik word alvast geen penningmeester. Al is het maar omdat ik anders heel de dag kutgrappen om m'n oren krijg van jullie.quote:
Daaromquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja zal best, maar al dat geld zit bij elkaar in een pot en het grootste deel daarvan wordt door de belastingbetaler opgehoest.
Dat is wel jammer, ze weten dan wel dat je iig goed met muntjes om kan gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik word alvast geen penningmeester. Al is het maar omdat ik anders heel de dag kutgrappen om m'n oren krijg van jullie.
Bij zo'n functie moet je natuurlijk wel als een baas heel de dag deze gaan eten:quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, ze weten dan wel dat je iig goed met muntjes om kan gaan
Denk eerder dit :quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bij zo'n functie moet je natuurlijk wel als een baas heel de dag deze gaan eten:
[ afbeelding ]
Zeer begrijpelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Oh KK, wat hebben we je posts toch gemist
...
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:58 schreef Michhas het volgende:
Goed dat je er weer bent Maurice
[ afbeelding ]
Ben er ook wel blij om.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:58 schreef Michhas het volgende:
Goed dat je er weer bent Maurice
[ afbeelding ]
What the fuck lul je nou weerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon terecht.Ben er 1 keer geweest, die shit is geniaal. Alleen maar gewillige vrouwen zo ver het oog reikt.
Daarnaast al die USC ballen die denken dat ze 1e keus hebben voor gasten uit Delft.Niet hopen.
dus?quote:
Niks, ik dacht ik post een plaatje.quote:
Zo moeilijk is het niet hoor.quote:
Ja daarom snap ik niet waarom je een quote deedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niks, ik dacht ik post een plaatje.
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:33 schreef Pixell het volgende:
Tentamen afronden, slecht gevoel hebben en dan hoor je klasgenoten er over praten en dan denk je: Ohja! Zo moest dat
Nee, gewoon een neger vs een blanke.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Verschil in recht per staat ofzo
Hoe dan ook ->______
een geld+status vs een nobodyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, gewoon een neger vs een blanke.
Jij studeert toch al 3 jaar ofzo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:49 schreef KneusTeun het volgende:
Nog 14 studiepunten bij elkaar schooieren en dan eindelijk mijn P binnen.... benieuwd welke game er op tijd uitkomt om roet in het eten te gooien XD
al veeeeeeel langer. 8 jaar nu XDquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij studeert toch al 3 jaar ofzo?
Dafuq, en je hebt je P nog niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
al veeeeeeel langer. 8 jaar nu XD
BTW die HTC is glimmend wit! en er staat beats op dat moet wel goed zijn
Bij deze studie nu in 2e jaar..quote:
En in totaal mis ik maar 16 punten over die 2 jaar dus dat vallt wel mee, en alles wel ingeleverd, alleen kleine aanpassingen, kortom niet zo hele grote ramp.quote:
Only in America !quote:
Jij doet het dan ook rustig aan hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
al veeeeeeel langer. 8 jaar nu XD
BTW die HTC is glimmend wit! en er staat beats op dat moet wel goed zijn
Lekker bezig danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En in totaal mis ik maar 16 punten over die 2 jaar dus dat vallt wel mee, en alles wel ingeleverd, alleen kleine aanpassingen, kortom niet zo hele grote ramp.
Hacken kan ook grotere consequenties hebben dan het verkopen van GHB.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Only in America !
Hacken word in NL max 6 jaar, maar GHB verkopen is max 2 maanden
[..]
Jij doet het dan ook rustig aan he
Ja want hacken is ook zo verslavendquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hacken kan ook grotere consequenties hebben dan het verkopen van GHB.
wtf?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:03 schreef Kutstudent het volgende:
BMS is zo chill, ik heb net een geit per ongeluk opgehangen zien worden.![]()
[..]
Lekker bezig dan
Comedy serie over een college football teamquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ken het niet? Maar zo te merken is het ook niks bijzonders
Niet te vergelijken met Nederland, maargoed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh wacht dat is over dat campusleven toch, ja dan snap ik wel dat KK kijkt
Ik heb het niet over het hacken van facebook accounts ofzo. Verdiep je maar eens in wat china doet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja want hacken is ook zo verslavend
Goh, facebook accounts hacken valt ook niet onder hacken, maar onder geluk hebben en de persoon kennenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het hacken van facebook accounts ofzo. Verdiep je maar eens in wat china doet.
Dat kennen ze op zich ook echt niet in Amerika.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:13 schreef Pixell het volgende:
BMS is nog best grappig imo, totaal niks studentencorps-achtig
Dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Comedy serie over een college football team
[..]
Niet te vergelijken met Nederland, maargoed.
Als je de Nederlandse versie wil zien, kijk feuten, al is dat ook helemaal kut en totaal niet representatief.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal
De afleveringen gaan over het dagelijkse campusleven met onderwerpen als: football, vrouwen versieren, bier drinken, feesten en ontgroeningen.
Zonder football dan
Ligt er een beetje aan, bij de rijkere universiteiten daar heb je ook de "elitaire" clubjes met rijkeluiskinderen. Ik zeg niet dat dat nou het corps hier is, maar wel een soort vanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat kennen ze op zich ook echt niet in Amerika.
Dat heb ik toevallig 1x gezien, en vond er niet veel aan. Met hun "neuken voor een deur" verhaalquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je de Nederlandse versie wil zien, kijk feuten, al is dat ook helemaal kut en totaal niet representatief.
goedgekeurdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:20 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
even geen studenten post tussen door
Accepté.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:20 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
2/10, would not bangquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:20 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hacken kan ook grotere consequenties hebben dan het verkopen van GHB.
Mwa. valt ook wel weer meequote:
Nee, ff Undercover in Nederland aan het checkenquote:
Zag dat coolblue ze wel gewoon op voorraad had, maar als vodafone van die achterlijke streken heeft, verleng ik sowieso niet daarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:29 schreef Bozz187 het volgende:
BAM BAM volgende week zaterdag de one binne
had morgen kunnen zijn maar ze kunnen niet garanderen dat ze voor 12 uur bezorgen
is om nieuwe klanten te lokken daarom had typhone ook een deal met 1 jaar abbo met gratis one xquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zag dat coolblue ze wel gewoon op voorraad had, maar als vodafone van die achterlijke streken heeft, verleng ik sowieso niet daar
Ja was ineens afgekapt door vodafone. Maar goed, ben er al meer al 6 jaar klant. Al kijken de grote bedrijven tegenwoordig toch nergens naarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is om nieuwe klanten te lokken daarom had typhone ook een deal met 1 jaar abbo met gratis one x
helaas was ik net te laat daar voor want die was tot vanmiddag 3 uur
hmm oke, naja ik ga nu dus wel bij vodafonequote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja was ineens afgekapt door vodafone. Maar goed, ben er al meer al 6 jaar klant. Al kijken de grote bedrijven tegenwoordig toch nergens naar
Ja dat word een welles/nietes disccusiequote:
Behalve dat het ene een feit is, en het andere kortzichtigheid.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat word een welles/nietes disccusie
Jij dat gekozen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Los toestel en sim-only bij Simyo of Ben is goedkoper en maandelijks opzegbaar
Wat een feit is, is dat het een mening is van jou. Of dat een bekrompen mening is, tja dat word dan weer een andere discussiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Behalve dat het ene een feit is, en het andere kortzichtigheid.
Hij heeft gewoon helemaal gelijk hoor. Met hacken kan je in potentie allerlei kritieke infrastructuur platleggen; van iemand die GHB verkoopt in een achtersteegje ondervindt niemand hinder.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat een feit is, is dat het een mening is van jou. Of dat een bekrompen mening is, tja dat word dan weer een andere discussie
Wacht eens even, daar ging heel de discussie uberhaupt niet over klapjostiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:50 schreef KoningStoma het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stuxnet
Alstu. Het is een feit dat je met GHB niet meer bereikt dan dat. Einde discussie.
Ja, wel bij Simyo, want die zit op het netwerk van KPN en die is beter dan die van T-Mobile (Ben).quote:
Niemand hinder? Ja je zou kunnen zeggen dat die diegene die het koopt achterlijk is, maar misschien moeten ze het bij jou in je drinken gooien?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon helemaal gelijk hoor. Met hacken kan je in potentie allerlei kritieke infrastructuur platleggen; van iemand die GHB verkoopt in een achtersteegje ondervindt niemand hinder.
Wat voor abbonement?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, wel bij Simyo, want die zit op het netwerk van KPN en die is beter dan die van T-Mobile (Ben).
Wat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wacht eens even, daar ging heel de discussie uberhaupt niet over klapjosti
En het is volgens mij nog niet 100% zeker dat Stuxnet uit China zelf komt, leuk dat die centrifuges in Iran van Chinees makkelij zijn. Maar dat zegt nog niks
appels en peren zijn vast wel vergelijkbaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef Pixell het volgende:
Die discussie van jullie over ghb en hacken gaat natuurlijk nergens over.
Appels en peren, etc.
Kromme vergelijking. Met hacken kan je zoals ik al zei in potentie miljoenen mensen treffen. GHB in iemands drankje doen vind ik zeker niet normaal, maar daarmee berokken je veel minder schade. Dan is het toch ook logisch dat de straffen daarvoor lager zijn? Ik denk dat je onderschat hoe afhankelijk we tegenwoordig zijn van digitale infrastructuur.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niemand hinder? Ja je zou kunnen zeggen dat die diegene die het koopt achterlijk is, maar misschien moeten ze het bij jou in je drinken gooien?
kan zijn dat je het normaal vind, dan heb je idd gelijk
Ik zeg toch ook niet dat het uit een Chinese fabriek komtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat?
Niemand weet waar het vandaan komt. Waarschijnlijk uit de USA. En het verspreidt zich via usb sticks. Het is niet iets wat er in een Chinese fabriek is opgezet.
Iedereen met genoeg kennis en een computer zou dat in principe kunnen doen.
Klopt! Het is allebei een fruitsoortquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
appels en peren zijn vast wel vergelijkbaar
Eigenlijk gaat de discussie over of de maximumstraffen van deze twee misdaden met elkaar in verhouding staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef Pixell het volgende:
Die discussie van jullie over ghb en hacken gaat natuurlijk nergens over.
Appels en peren, etc.
Ja en dat vond ik nogal vrij kromquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat de discussie over of de maximumstraffen van deze twee misdaden met elkaar in verhouding staan.
Ja dan hangt er ook nog vanaf, waar de hack vandaan komt. Een groep mensen, of een 17 jarig jongetje die op zolder ze eigen aan het vervelen is. En dan ook nog de intentie natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:11 schreef Pixell het volgende:
Ja, maar tenzij het om een leider gaat van een drugsbende die indirect verantwoordelijk is voor de verkrachting van 100en meisjes, anders gaat het niet echt op, 1 slachtoffers vs een heel land dat zonder stroom komt te zitten bijv.
De straf van 6 jaar maximaal vanwege hacken is eigenlijk nog steeds te laag (natuurlijk hangt dat er vanaf wat voor hack en de intentie er achter)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:15 schreef KoningStoma het volgende:
Als iemand bijvoorbeeld de kerncentrale in Putten "hackt" en een meltdown laat hebben, dan is een straf van 6 jaar toch passender dan een straf van 2 maanden?
Daar tegenover lijkt mij een straf van 2 maanden beter passen dan een straf van 6 jaar, als iemand betrapt wordt op het verkopen van GHB.
We hebben het hier ook over de maximum straf. Toch?
Vanaf je 16e kan je in principe via volwassen strafrecht worden berecht, dacht ik..die 17-jarige weet dondersgoed waar die mee bezig isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dan hangt er ook nog vanaf, waar de hack vandaan komt. Een groep mensen, of een 17 jarig jongetje die op zolder ze eigen aan het vervelen is. En dan ook nog de intentie natuurlijk
Haha ik denk idd wel dat ie weet wat ie doetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
Vanaf je 16e kan je in principe via volwassen strafrecht worden berecht, dacht ik..die 17-jarige weet dondersgoed waar die mee bezig is
Nietes, je mist nog een stukje softwarequote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:35 schreef PierreTT het volgende:
Hihaho, vandaag mijn nieuwe pc in elkaar gezetKan ik eindelijk weer wat meer meelezen hier
Maar dan is de click vervangen door fapfap.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
michhas doet dit ook op het werk
Klopt, maar vanaf morgen weerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nietes, je mist nog een stukje software
Die hack tools kan je toch ook zelf downloadenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt, maar vanaf morgen weerMet dank aan mijn Nielsjepielsje
![]()
Sowieso software kun je zelf downloadenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
Die hack tools kan je toch ook zelf downloaden
Maar Windhoos niet als je geen pc in de buurt hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sowieso software kun je zelf downloaden
Hoe kun je nu meelezen dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar Windhoos niet als je geen pc in de buurt hebt
Echt wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
niet waar, wetenschap kan niet met magie
WEL!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |