SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Haters gonna hate. Homefront 2 wordt GOTYquote:
De blaren zitten nog steeds op ze assquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Homefront was toch dat spel wat Rossdale zo geweldig vond? Ja de rest is geschiedenis
Inderdeedsquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:38 schreef Fsmxi het volgende:
Insidious aan het kijken, wat een boutfilm
Ik wrath of the titans. Precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn gekeken, wel tof. Maar ze kun beter een film maken over 1 strip of over vervolg strips. Maar niet 3 strips door elkaar heen gooien, want nu klopt er gewoon geen flikker van
Zo dat werd ook weer tijd hè kutjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 03:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wrath of the titans. Precies hetzelfde.5 mythologische verhalen door elkaar genaaid, en het sloeg nergens op.
Maar die special effects.
Ze was zeker niet goed genoeg voor de bangga lijst.quote:
Ze?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze was zeker niet goed genoeg voor de bangga lijst.
ik moest gewoon mijn bek een dauw gevenquote:
In 3D was dat intro zo nice!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 03:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo dat werd ook weer tijd hè kutje!
Verder is de TinTin film wel mooi gemaakt, maar het verhaal is krom. (als je de strips kent)
Zoals het er nu naar uit ziet, gaat de 2de film wel over 2 strips die elkaar opvolgen (mocht het allemaal waar zijn)
Ik vandaag de 1e van nog een heleboelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:41 schreef dreamzk het volgende:
Yaow b-boys, zo meteen laatste tentamen en ik bne weer bevrijd van mn ketenen.
Ik zit de hele dag nog vast in de zoutmijnenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:41 schreef dreamzk het volgende:
Yaow b-boys, zo meteen laatste tentamen en ik bne weer bevrijd van mn ketenen.
Heb je weer een drankje op?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 03:38 schreef Tauchmeister het volgende:
ga slapen jonge verrekte boxtelse geelkuifkaketeo
Ik heb er alweer een stuk of 20 op zitten, echt gruwelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:44 schreef Michhas het volgende:
Zo, de eerste bloedneus van dit jaar is binnen.
Lang leve hooikoortsMijn hele kop zit vol met snot
Het gewoon een slecht grafisch uitgewerkte BF3. Maar wel tofquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Homefront was toch dat spel wat Rossdale zo geweldig vond? Ja de rest is geschiedenis
Serieus?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb er alweer een stuk of 20 op zitten, echt gruwelijkWakker worden omdat er bloed in je keel loopt. Heer-lijk
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Serieus?Ik haat het echt man, 5 maanden per jaar voel ik me gewoon fucking ziek
Heb de dokter al gebeld, had vorig jaar een behoorlijk agressieve neusspray, en oogdruppels die het ook wel goed deden. Die kan ik hopelijk vanmiddag weer ophalen.
Mijn ogen vallen nog mee. Het zijn sinds gisteren vooral mijn neus, keel en buis van eustachius die screwed zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je bent zo weer beter.
Geen pilletjes? Helpt bij mij altijdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb de dokter al gebeld, had vorig jaar een behoorlijk agressieve neusspray, en oogdruppels die het ook wel goed deden. Die kan ik hopelijk vanmiddag weer ophalen.
Heb ik ook, moet ooit nog eens een allergietest laten doen, medicijnen ofzo heb ik niet. Ik heb gewoon een oldfashioned zakdoek weetjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
ik heb nog ongeveer een half miljoen van die flesjes liggen. Helaas niet gevult.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je bent zo weer beter.
Player.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb nog ongeveer een half miljoen van die flesjes liggen. Helaas niet gevult.
Ik ook, heerlijkquote:
Heb vorig jaar zo'n test gedaan. De uitslag;quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb ik ook, moet ooit nog eens een allergietest laten doen, medicijnen ofzo heb ik niet. Ik heb gewoon een oldfashioned zakdoek weetjeMaargoed zo'n test doen vergeet ik altijd.
Ik heb het meestal in een periode van 2 weken heel extreem en daarna is het weer over. Dat heb ik meestal begin lente en begin herfst.
Heb al 5 verschillende soort pillen gehad, niks hielpquote:
ik ben ook allergisch voor Polenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb vorig jaar zo'n test gedaan. De uitslag;
Michiel is allergisch voor graspollen, en pollen van zo'n beetje alle bomen in Nederland
[..]
Heb al 5 verschillende soort pillen gehad, niks hielp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |