SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Haters gonna hate. Homefront 2 wordt GOTYquote:
De blaren zitten nog steeds op ze assquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Homefront was toch dat spel wat Rossdale zo geweldig vond? Ja de rest is geschiedenis
Inderdeedsquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:38 schreef Fsmxi het volgende:
Insidious aan het kijken, wat een boutfilm
Ik wrath of the titans. Precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 02:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn gekeken, wel tof. Maar ze kun beter een film maken over 1 strip of over vervolg strips. Maar niet 3 strips door elkaar heen gooien, want nu klopt er gewoon geen flikker van
Zo dat werd ook weer tijd hè kutjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 03:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wrath of the titans. Precies hetzelfde.5 mythologische verhalen door elkaar genaaid, en het sloeg nergens op.
Maar die special effects.
Ze was zeker niet goed genoeg voor de bangga lijst.quote:
Ze?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ze was zeker niet goed genoeg voor de bangga lijst.
ik moest gewoon mijn bek een dauw gevenquote:
In 3D was dat intro zo nice!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 03:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo dat werd ook weer tijd hè kutje!
Verder is de TinTin film wel mooi gemaakt, maar het verhaal is krom. (als je de strips kent)
Zoals het er nu naar uit ziet, gaat de 2de film wel over 2 strips die elkaar opvolgen (mocht het allemaal waar zijn)
Ik vandaag de 1e van nog een heleboelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:41 schreef dreamzk het volgende:
Yaow b-boys, zo meteen laatste tentamen en ik bne weer bevrijd van mn ketenen.
Ik zit de hele dag nog vast in de zoutmijnenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:41 schreef dreamzk het volgende:
Yaow b-boys, zo meteen laatste tentamen en ik bne weer bevrijd van mn ketenen.
Heb je weer een drankje op?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 03:38 schreef Tauchmeister het volgende:
ga slapen jonge verrekte boxtelse geelkuifkaketeo
Ik heb er alweer een stuk of 20 op zitten, echt gruwelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:44 schreef Michhas het volgende:
Zo, de eerste bloedneus van dit jaar is binnen.
Lang leve hooikoortsMijn hele kop zit vol met snot
Het gewoon een slecht grafisch uitgewerkte BF3. Maar wel tofquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Homefront was toch dat spel wat Rossdale zo geweldig vond? Ja de rest is geschiedenis
Serieus?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb er alweer een stuk of 20 op zitten, echt gruwelijkWakker worden omdat er bloed in je keel loopt. Heer-lijk
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Serieus?Ik haat het echt man, 5 maanden per jaar voel ik me gewoon fucking ziek
Heb de dokter al gebeld, had vorig jaar een behoorlijk agressieve neusspray, en oogdruppels die het ook wel goed deden. Die kan ik hopelijk vanmiddag weer ophalen.
Mijn ogen vallen nog mee. Het zijn sinds gisteren vooral mijn neus, keel en buis van eustachius die screwed zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je bent zo weer beter.
Geen pilletjes? Helpt bij mij altijdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb de dokter al gebeld, had vorig jaar een behoorlijk agressieve neusspray, en oogdruppels die het ook wel goed deden. Die kan ik hopelijk vanmiddag weer ophalen.
Heb ik ook, moet ooit nog eens een allergietest laten doen, medicijnen ofzo heb ik niet. Ik heb gewoon een oldfashioned zakdoek weetjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
ik heb nog ongeveer een half miljoen van die flesjes liggen. Helaas niet gevult.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je bent zo weer beter.
Player.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb nog ongeveer een half miljoen van die flesjes liggen. Helaas niet gevult.
Ik ook, heerlijkquote:
Heb vorig jaar zo'n test gedaan. De uitslag;quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb ik ook, moet ooit nog eens een allergietest laten doen, medicijnen ofzo heb ik niet. Ik heb gewoon een oldfashioned zakdoek weetjeMaargoed zo'n test doen vergeet ik altijd.
Ik heb het meestal in een periode van 2 weken heel extreem en daarna is het weer over. Dat heb ik meestal begin lente en begin herfst.
Heb al 5 verschillende soort pillen gehad, niks hielpquote:
ik ben ook allergisch voor Polenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb vorig jaar zo'n test gedaan. De uitslag;
Michiel is allergisch voor graspollen, en pollen van zo'n beetje alle bomen in Nederland
[..]
Heb al 5 verschillende soort pillen gehad, niks hielp
Dat ziet er ook niet uit. Alleen bij die foto die ik postte viel het nog mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan nog beweren dat haar kont echt is.![]()
http://www.whosay.com/coco/photos/144983
Moet je niet werken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:07 schreef tliciouz het volgende:
Nu ga ik weer op tumblr naar booty's zitten kijken
Al gecheckt?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
the.pauly.d.project.s01e01.pdtv.xvid-fqm
GO GO GO GO!
Staat aanquote:
Duurt maar 20 minuten, verwacht er sowieso niet veel vanquote:
Nee een jankbal, en KK weet ook nog wel iets er over te vertellenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Doopstah? En is ie echt zo stoer?
huh? op een woensdag?quote:
Nee, ik hou me er voortaan buiten, voordat ik levenslang geband en driewerf gekielhaald wordt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee een jankbal, en KK weet ook nog wel iets er over te vertellen
Net alsof je daar een ban voor hebt gekregenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik hou me er voortaan buiten, voordat ik levenslang geband en driewerf gekielhaald wordt.
Welkom terugquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik hou me er voortaan buiten, voordat ik levenslang geband en driewerf gekielhaald wordt.
Alsof ik moeite heb gedaan om weer terug te komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Net alsof je daar een ban voor hebt gekregenEn dit zegt een man die een paar weken geleden nog zei :
nee man ben klaar met fok, stel beunhazen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof ik moeite heb gedaan om weer terug te komen.Een mailtje naar Yvonne gestuurd, dat is alles.
Dat noem ik geen moeite, ik moet 3000 mailtjes per dag sturen met al die kut professoren op het hbo.quote:
ja was maar een half jaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Huh je had toch net contractverlenging?
Je had Morgen- toch nog?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:36 schreef tliciouz het volgende:
Zie ik dit nu goed? KK terug? Shit, daar gaat mijn rust.
Ah dat is fucked. Uhm nee sorry, geen micro hier. Is trouwens ook wel erg ver om elke dag op de brommer te doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja was maar een half jaar.
Dus bij jou op het werk geen micro afdeling?
Hey, neuken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:36 schreef tliciouz het volgende:
Zie ik dit nu goed? KK terug? Shit, daar gaat mijn rust.
Sla je in het broekje komen nu meteen over?quote:
meer dan 165km?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah dat is fucked. Uhm nee sorry, geen micro hier. Is trouwens ook wel erg ver om elke dag op de brommer te doen
Alsof titty die aan zou hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sla je in het broekje komen nu meteen over?
jeweetzellufquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dat heb je dus nog onthouden van de meet.
Die ligt daar nog in het wc-hokje zeker?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dat heb je dus nog onthouden van de meet.
Heb je zo'n kleine tank, of zuipt dat ding van jou zo veel?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh dus maar 2keer tanken per dag als ik daar heen ga
Gewoon in zn 2e versnelling, vol gas blijven geven. 12k rpm no problemoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je zo'n kleine tank, of zuipt dat ding van jou zo veel?
En dan na 5 minuten een warmloper. Geen probleem, 10 minuutjes en je kan weer verder. Mijn scooter ging vroeger trouwens standaard ongeveer 12000 rpm, en ik het maar gek vinden dat dat ding vaak kapot ging.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gewoon in zn 2e versnelling, vol gas blijven geven. 12k rpm no problemo
Daarom dus ook de link van telstar-onlinequote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:52 schreef Rossdale het volgende:
'Zelfmoord wegens bangalijst is bullshit'
[ afbeelding ]
Had jij die niet stiekem mee genomen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ligt daar nog in het wc-hokje zeker?
Bij ons thuis hangt nog een witte string over de wc, die houdt de wc bril omhoog.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had jij die niet stiekem mee genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |