*proest*quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef beverstraat het volgende:
hey,
Onze welgekende wielerploegheeft vandaag de nieuwe auto's gekregen,waarvan één dat ik heel het wielerjaar mag gebruiken.En Kia Picanto 5deurs, een 1200cc met 85pk wel het basisniveau ,zonder radio
, maar wel met centrale vergrendeling, een een servo-stuur.
ABS, EBD, BAS en ESS,
Verstelbaar stuurwiel in hoogte
6 airbags (voor- zij- en gordijn airbags),
Centrale portiervergrendeling
Stuurbekrachtiging
Hoedenplank
Bumpers in carrosseriekleur
Metallic afwerking op dashboard en stuurwiel
Dagrijverlichting Hoofdsteunen achter
Ruitenwisser achter
Speakers vóór
Getint glas 14” velgen met sierdeksels
Dit zijn de optie'sHeb er vandaag voor het eerst mee gereden, het ging vrij goed.
Wat vinden jullie van onze nieuwe aanwinst?
grt
Rij je zo wild dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:15 schreef beverstraat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 29 maart 2012 20:14 schreef H-D het volgende:
Ik vind 'm zelf niet zo omdat het gewoon niet mijn soort auto's zijn. Maar als je 'm gewoon krijgt, tja why not dan
Zelf zou ik hem niet kopen,trouwens op het einde van het seizoen is die volledig kapot gereden..
Dat moet in de koers hé, in straatjes van 3m breed tegen de 60 de bochten in vliegen,en geen schrik van een kassiequote:
Ah op die manier.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:18 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Dat moet in de koers hé, in straatjes van 3m breed tegen de 60 de bochten in vliegen,en geen schrik van een kassie, plus als er iemand lek rijdt, dan rijden we 60-65 in 2de
Toch bij afbraakwagens als kia...quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:20 schreef Deskjet het volgende:
Opties:
Hoedenplank
Wat een humor. Is dat een optie tegenwoordig?
Kia sponsort bijna heel de wielerwereld dus ja...quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:40 schreef Fer het volgende:
Zet zoiets voor het gemak naast een Golf 1 van dezelfde prijs. En kijk hoeveel meer luxe, prestaties en ruimte je ervoor krijgt.
hahah, in de wielerwereld zijn er een paar soortvolwagens: skoda octavia is de populairste,ook de mercedes e-klasse doet niet onder,en de kia's..quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:43 schreef Fer het volgende:
Wel opletten dat je niet per ongeluk nog een Skoda volgt dan.
Rock Racing had pas leuke volgwagens:quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:46 schreef beverstraat het volgende:
[..]
hahah, in de wielerwereld zijn er een paar soortvolwagens: skoda octavia is de populairste,ook de mercedes e-klasse doet niet onder,en de kia's..
wel ff de kleine letters lezen, dealer onderhouden, boekjes afgetekend en facturen bewaren zijn oa een eis voor de 7 jaar garantie als meede eerste eigenaarquote:
Je hebt niks aan een hoedenplank want speakers hoef je er niet in te hebben want er zit geen radio in.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:20 schreef Deskjet het volgende:
Opties:
Hoedenplank
Wat een humor. Is dat een optie tegenwoordig?
En je hoeden petjes dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je hebt niks aan een hoedenplank want speakers hoef je er niet in te hebben want er zit geen radio in.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:52 schreef beverstraat het volgende:
Hij moet maar een jaar mee,na 1 jaar heeft ie al 60 000 km op de teller en dan.is hij helemaal kaopt gereden , hij gaat volgende week naar het stof van roubix..
enkel voor het werk maar ik ben 75% van men leven bezig met de koers dus .Hij staat wel aan het huis van ons team dus voor en gewone boodschap kan ik hem niet gebruiken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:08 schreef Dromer het volgende:
Is ie alleen voor het werk of ga je er ook privé mee rijden?
Eerlijk gezegd zou ik niet weten of ik voor zo'n ding bijtelling wil betalen.
[..]
En je hoeden petjes dan?
Goh laat ik nou dezelfde instelling hebben inzake dit model.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:14 schreef H-D het volgende:
Ik vind 'm zelf niet zo omdat het gewoon niet mijn soort auto's zijn. Maar als je 'm gewoon krijgt, tja why not dan
lekker veilig ook voor de wielrenners...quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Rock Racing had pas leuke volgwagens:
[ afbeelding ]
Kun je eens gauw stoppen met je dagboekje hier te schrijven? Team bestaat helemaal niet en als het team wel zou bestaan dan zou het een dikke-buiken-club zijn. Hoeveel fietsen zullen er op het dak passen? Hoeveel achterwielen op de achterbank? Als je echt verstand van zaken zou hebben zou je weten dat Skoda een grote sponsor rol speelt en kia maar een minimale rol.quote:
stoppen met schrijven? Al deze onzin is juist geniaal. Beverstaart hoort nu al bij de pareltjes van FOK met zijn waanideeen over het opzetten van een wielerploegquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Kun je eens gauw stoppen met je dagboekje hier te schrijven? Team bestaat helemaal niet en als het team wel zou bestaan dan zou het een dikke-buiken-club zijn. Hoeveel fietsen zullen er op het dak passen? Hoeveel achterwielen op de achterbank? Als je echt verstand van zaken zou hebben zou je weten dat Skoda een grote sponsor rol speelt en kia maar een minimale rol.
pareltjrs?..quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:59 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
stoppen met schrijven? Al deze onzin is juist geniaal. Beverstaart hoort nu al bij de pareltjes van FOK met zijn waanideeen over het opzetten van een wielerploeg
Alsjeblieft niet. Ben zeer benieuwd hoe het Kia-Shimano team het doet in de ronde van vlaanderen,giro,tour de france,wk,nk,olympische spelen enz..quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Kun je eens gauw stoppen met je dagboekje hier te schrijven? Team bestaat helemaal niet en als het team wel zou bestaan dan zou het een dikke-buiken-club zijn. Hoeveel fietsen zullen er op het dak passen? Hoeveel achterwielen op de achterbank? Als je echt verstand van zaken zou hebben zou je weten dat Skoda een grote sponsor rol speelt en kia maar een minimale rol.
Ja, jouw manier van het oprichten van een wielerteam is een pareltje. Van het regelen van sponsers tot het regelen van ploeggenoten, je pakt alles op een geheel eigen manier aan wat ook nog eens veel originaliteit bevat. Het out-of-the-box denken heb je goed onder de kniequote:
dit is van de ploeg...mag hem enkel bij wedstrijden gebruiken en staat bovendien 60km van men woonplaatsquote:Op donderdag 10 mei 2012 05:57 schreef H-D het volgende:
Hee maar je wilde toch een nieuwe sedangaan kopen? Waaromz
als je dit al hebt?
Ow ok. Watvoor niveau fiets je eigenlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:22 schreef beverstraat het volgende:
[..]
dit is van de ploeg...mag hem enkel bij wedstrijden gebruiken en staat bovendien 60km van men woonplaats
Hoog niveauquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:34 schreef H-D het volgende:
[..]
Ow ok. Watvoor niveau fiets je eigenlijk?
Raak je soms niet helemaal verdwaald in je droomwereldje?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:46 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Hoog niveau, het is toch men Job
Is daar een halve droge boterham mee te verdienen als je geen ekte ekte prof bent dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:46 schreef beverstraat het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook afquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is daar een halve droge boterham mee te verdienen als je geen ekte ekte prof bent dan?
Een echte men job?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:46 schreef beverstraat het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |