Ik kreeg er de kans niet voor, anders had ik wel een OP gemaakt met wat verborgen spam enzoquote:Op maandag 2 april 2012 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeker welkom. De vorige was vol en flipsen vergat iets.
Falklands/Malvinas.. potato/papa.. De Kelpers hebben zelfrecht en zowel GB als Ar hebben in principe even weinig stemrecht. Als de Kelpers meer naar GB willen luisteren is dat hun recht. Voor de oorlog wilde GB er toch van af.quote:
En ook maar één fotootje gemaakt: http://njvanwelzen.eu/page13.php?view=thumbnailList&category=4quote:Vrijdagavond zijn we naar Santiago gevlogen, zaterdagmorgen verder naar de Falklands. Van het vliegveld naar de haven met een oude engelse bus over grotendeels onverharde weg. Het is een desolaat landschap met hier en daar wat schapen en een enkel huisje. Overal stukken waar schrikdraad en bordjes omheen staan. Daar liggen mijnen die de argentijnen hebben gedropt. Dit komt op veel plekken op de falklands voor en vooral ook op de stranden. Stanley is een klein plaatsje, we hebben er niets van bekeken.
Het ging over de Malvinas/Falklandsquote:
In Peru vonden ze dat ik geen goed woord mocht/kon spreken over het noordelijke deel van Chili (voormalig Peru). Maar wat een wereld van verschil tussen Noord-Chili en Zuid Peru. Ineens zagen de auto's eruit alsof ze in Europa hadden kunnen rondrijden en het percentage Spaans bloed vloog omhoog tov indiaans bloed.quote:
Oh ja, dom van me! Bij deze: stem op Tipica Reizen en maak kans op een retourticket Amsterdam - Buenos Aires met KLM! Bedankt UIOquote:Op maandag 2 april 2012 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeker welkom. De vorige was vol en flipsen vergat iets.
Gestemd!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oh ja, dom van me! Bij deze: stem op Tipica Reizen en maak kans op een retourticket Amsterdam - Buenos Aires met KLM! Bedankt UIO
Geen meerwaarde? Zie het als een laagdrempelige interactieve versie van je website, goed om een relatie op te bouwen met (potentiele) klantenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:44 schreef flipsen het volgende:
Mja, heb er natuurlijk wel over gedacht, maar Twitter vind ik sowieso flauwekul en een facebookpagina heeft volgens mij ook geen echte meerwaarde. Daarnaast ben ik nu nog veel te druk met de grote upgrade van de website (www.tipica-reizen.nl/index-2012.html)
sorry, ik zat aan jouw kant van de wereld!quote:Op maandag 9 april 2012 17:18 schreef flipsen het volgende:
Wel schandalig dat ik de enige ben die eraan gedacht heeft
Op de normale tijd naar bed gaan. Dat werk bij mij altijd binnen een dag.quote:Op maandag 9 april 2012 18:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Nu eens ontjetlaggen. Iemand nog briljante tips?
Bizar genoeg kon ik daar niks mee vinden. "Oekraine" gaf alleen deel 2 en "Oekraïne" gaf niks? Vaag...quote:Op maandag 9 april 2012 23:12 schreef Individual het volgende:
Best wel handig die zoekfunctie. helemaal bovenin rechts
Oekraïne Deel 6
Schandalig dat zijn verjaardag wel herinnerd werd.quote:Op maandag 9 april 2012 17:18 schreef flipsen het volgende:
Nieuwe ronden nieuwe kansen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Schandalig dat zijn verjaardag wel herinnerd werd.
In de Hennie Kuipers greppel? Of is dat op de Carrefour?quote:Op maandag 9 april 2012 17:36 schreef ultra_ivo het volgende:
Erg druk neem ik aan. Ik was er dit jaar niet bij, organiseerde een tocht. Als ik ga sta ik meestal op de sector direct na de carrefour. Dan kun je mooi het slagveld zien en is het gewoon gezellig druk, niet stervensdruk.
Iberia toevallig? Afgelopen jaar met hun naar Latijns-Amerika gevlogen en geen enkele entertainment en zelfs geen eigen controle over het leeslampje.quote:Op maandag 9 april 2012 18:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat een horror trouwens, 10 uur lange vluchten zonder een persoonlijke TV.
Lufthansa! Iberia doe ik mezelf niet aan op lange vluchten, geloof ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:31 schreef Individual het volgende:
[..]
Iberia toevallig? Afgelopen jaar met hun naar Latijns-Amerika gevlogen en geen enkele entertainment en zelfs geen eigen controle over het leeslampje.Ik wist dat ze slecht waren, maar ze overtreffen zichzelf elke keer weer. Met KLM teruggevlogen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat Indi zei! En Indi natuurlijk ook nog gefeliciteerd!
Ik sluit me aan bij Fogelquote:
Die is nog een eind later. Al bijna in Roubaix.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In de Hennie Kuipers greppel? Of is dat op de Carrefour?
Op een kilometer of 6 voor het einde ja. Ik dacht dat dat de Carrefour was, maar die is vlak na Vallers inderdaad.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Die is nog een eind later. Al bijna in Roubaix.
Sinds ik dat zag als 7 jarige, ben ik verknocht aan het wielrennen.quote:
Sorry, ik zat aan het strand. Heerlijk heel erg bijgeslapen :-)quote:Op maandag 9 april 2012 17:18 schreef flipsen het volgende:
Zweden! Ik heb nog een leuk appartementje waar je kunt wonen, helemaal alleen. Van mid juni tot mid juli!quote:Op maandag 16 april 2012 14:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tof! Ik meende me al te herinneren dat jij er was geweest Indi!![]()
Ik ga me er eens in verdiepen iig. Wil met hemelvaart een lang weekend weg (van donderdag tot maandag ofzo en mijn voornaamste eis is dat het ticket goedkoop is.![]()
En dat ik me er een paar dagen kan vermaken.
Dat laatste is niet zo moeilijk, maar dat eerste is wel moeilijk. Alles richting Oost Europa wat ik zo snel kon vinden, kost meer dan 200 euro en daar heb ik geen zin in.
hemelvaart? Ja, dan ben ik thuis, maar dan speel ik helaas al voor bed and breakfast! En dat is voor 4 personen, dan ben ik wel uitverkocht.quote:Op maandag 16 april 2012 14:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nog beter, als ik maandagochtend vroeg terugvlieg, dan kan het voor 60 euro!
Ben jij thuis dan Jagär?
quote:Op maandag 16 april 2012 23:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en ik ga naar een concert in Brussel, in juli. Hoe erg is Brussel?
quote:
Maar DT was altijd al een beetje een buitenbeentje!quote:
Het is ook Ierland. Northern en niet Republic of, maar nog steeds Ierland.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Opmerkelijk overigens dat de info over Belfast op de site van Lonely Planet, onder Ierland staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |