SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
[ Bericht 0% gewijzigd door telefoonmaatschappij op 29-03-2012 18:01:23 ]If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ook
Maar mensen uit mijn klas gingen allemaal van 'dat kan je echt niet maken man'
[ afbeelding ]
Hoezo kan je dat niet maken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ook
Maar mensen uit mijn klas gingen allemaal van 'dat kan je echt niet maken man'
[ afbeelding ]
Die van ontebaar?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanochtend ging ik zo stuk om dat plaatje![]()
Dat was gisterenquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo kan je dat niet maken?
[..]
Die van ontebaar?
Oooh okquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat was gisterenDie van Anne Frank zag ik tijdens mn ochtendhumeur. En hoppa weg.
Ook heur. Hoe komt het dat je nu al weekend hebt?quote:
Ben vrijdag altijd vrijquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook heur. Hoe komt het dat je nu al weekend hebt?
Shit dat is nog eens relaxed! Wat een leven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben vrijdag altijd vrijEn volgende week heb ik nog een normale schoolweek, daarna heb ik vakantie, en daarna is mijn schoolweek di van kwart voor vijf tot half 9 en donderdag van kwart voor negen tot half elf ('s ochtends)
Stiekem baal ik er wel van, vooral met dit weerquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Shit dat is nog eens relaxed! Wat een leven.
Tentamen was pittiger dan ik dacht. Ik heb het wel gehaald, maar die 10 zit er niet in.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:35 schreef bijdehand het volgende:
Yo, goed en met u? En met je tentamens?
Nou, je hebt 'm iig gehaaldquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tentamen was pittiger dan ik dacht. Ik heb het wel gehaald, maar die 10 zit er niet in.
Welke van de 2? Verkeerde antwoord en ik zorg dat het niks wordt met je chickquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:37 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Schijt aan dat kankerboek
hunger gamesquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke van de 2? Verkeerde antwoord en ik zorg dat het niks wordt met je chick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |