Gitaar word veel vergeleken met een Gibson, volgens aardig wat kenners heeft Gibson juist die rechtzaak aangespannen vanwege èn de headstock, èn omdat ze kwalitatief niet onder deden voor Gibsons uit die zelfde periode(Dat kan ik beamen, hij is èxact hetzelfde als de Gibson LP Custom uit `71 waar ik op speelde)quote:
Logo op de headstock hoort zo, 1974er Ibanez Les Paul.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:56 schreef xSouL het volgende:
Hoort die logo op die headstock zo?
Anyway, mooie gitaarAlleen voor mij iets te duur als beginnende gitaar.
Is nooit een rechtzaak geweest. alleen een dreiging vanuit gibson. waarna de Japanse fabrieken met name fuij gen (waar ibanez werd ingekocht) en matsumoko hun kopieen moesten aan passen. De legendarische pre-lawsuit modellen zijn de set Necks. Met de tokai reborns als absolute top. Maar zeker ook ibanez heeft in hun top segment erg goede kopieën gemaakt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gitaar word veel vergeleken met een Gibson, volgens aardig wat kenners heeft Gibson juist die rechtzaak aangespannen vanwege èn de headstock, èn omdat ze kwalitatief niet onder deden voor Gibsons uit die zelfde periode(Dat kan ik beamen, hij is èxact hetzelfde als de Gibson LP Custom uit `71 waar ik op speelde)
Geduld heb ik nu al even, helaas, kan het geld wel beter gebruiken eigenlijkquote:Op maandag 16 april 2012 11:02 schreef Partingglass het volgende:
Crème de la crème zijn de set-neck lp custom uit die jaren wat betreft ibanez. Neemt niet weg dat dit een heel goede gitaar kan zijn. Gewelfde top kunnen je zijn als je een pup raampjeosschroeft en omhoog tilt.
Gewoon geduld hebben en een lange adem. Prijs is niet slecht de markt ligt alleen op zijn gat.
Thanks!, gaat (hopelijk) wel lukken!quote:Op maandag 16 april 2012 11:07 schreef Partingglass het volgende:
Maxon higain zijn erg lekker idd, die super 70's idd ook.
Ik ken het wil mijn collectie flink uitdunnen maar zelfs voor,eigenlijk lage prijzen geen kopers.
Ideale tijd om te jopen maar slechte tijd om te verkopen.
Succes!
Zijn volgens mij gewoon normale *beschadigingen* hoor, gitaar is bijna 40 jaar oud, heeft wel wat dingen meegemaakt volgens mij.quote:Op maandag 23 april 2012 03:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik vind hem toch wel erg afgeragd uitzien, die headstock is daarmee een kuil geschept ofzo? allemaal deuken, krassen en lak eraf, en de pickups lijken helemaal geoxideerd, en dan ook nog die dikke kras op de nek. Wel erg veel beschadigingen voor een gitaar in "hele goede staat" Werkt alle elektronica wel nog goed?
Helaas, maar de markt voor gitaren staat volgens mij redelijk stil helaas.quote:Op maandag 23 april 2012 15:20 schreef UltraSven het volgende:
Als ik het geld kon besteden had ik hem van je overgenomen
Word wel wat lastig, aangezien ik geen geld heb voor het OV, en geen OV chipkaart heb.quote:Op maandag 23 april 2012 17:32 schreef m0ridin het volgende:
Hier interesse en ook het geld wel, heh. Maar moet even bedenken of ik nog een gitaar wil kopen (wel n mooie vervanging van mn vintage v100 eventueel) en hoe ik dat thuis weer ga brengen
Is btw afspreken op Utrecht CS bijvoorbeeld ook een optie?
Dagretour 1e klasse is minder dan 13 euro!!!quote:Op maandag 23 april 2012 18:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Word wel wat lastig, aangezien ik geen geld heb voor het OV, en geen OV chipkaart heb.
Dat is zo!quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:45 schreef Dorst het volgende:
[..]
Dagretour 1e klasse is minder dan 13 euro!!!
2de klasse is minder dan 8 euro dagretour!!!!
hilversum <-> utrecht
en het is 18 minuten heen en 18 minuten terug!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |