Je bent echt zooooooooooooooo doorzichtig hequote:
Ik waardeer mezelf om wie ik ben. Ik kan oprecht zeggen dat ik van mezelf hou en dat ik van het leven geniet. Alle tegenslagen zie ik als leermomenten.quote:
Vergeet gemakzuchtig niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:34 schreef MissMSX het volgende:
Je bent echt zooooooooooooooo doorzichtig he
Ik ga niet elke karaktertrek noemen natuurlijk hequote:
Jij bent gewoon een vals kreng. Ik kan nog steeds niet hebben dat je de tieten van missb van mij hebt weggepikt en ook gewoon voor jezelf houdt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:36 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga niet elke karaktertrek noemen natuurlijk he
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een vals kreng. Ik kan nog steeds niet hebben dat je de tieten van missb van mij hebt weggepikt en ook gewoon voor jezelf houdt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een vals kreng. Ik kan nog steeds niet hebben dat je de tieten van missb van mij hebt weggepikt en ook gewoon voor jezelf houdt.
Dat komt omdat ik er nog niet uit ben of ik nou meer teleurgesteld ben in jou of in haar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:38 schreef missbehavin het volgende:
Heb je dat nu nog steeds niet los gelaten?
Beide evenveel natuurlijk!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik er nog niet uit ben of ik nou meer teleurgesteld ben in jou of in haar.
Wanneer gaan wij daten?quote:
Moet je Air thuis laten hoorquote:
quote:
Ja, duh!quote:
Mag ik weer op die kutkinderen passen zeker.quote:
Duh.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik weer op die kutkinderen passen zeker.
Jij mag dan wel bij mij langskomen. Heb ik nog wat te doen als die kutkoters op bed liggen.quote:
Heel mooi, maar zover ben ik nog lang niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik waardeer mezelf om wie ik ben. Ik kan oprecht zeggen dat ik van mezelf hou en dat ik van het leven geniet. Alle tegenslagen zie ik als leermomenten.
Natuurlijk voel ik me nog steeds wel eens minder en kan ik gewoon niet geloven dat ik me op vele momenten zo voel als nu. Maar het is er. En iedereen kan het.
Niet zo negatief zijn..
Probeer je jezelf wel te waarderen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel mooi, maar zover ben ik nog lang niet.Ik ben niet alleen maar negatief hoor, maar toch. Geen hoge zelfwaardering.
Ik had het eigenlijk meer over of ik met die andere 2 mee mochtquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij mag dan wel bij mij langskomen. Heb ik nog wat te doen als die kutkoters op bed liggen.
Trainen voor de rollatorrace?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:45 schreef missbehavin het volgende:
Damn zeg, van dat trainen wordt oma wel vroeg moe![]()
Nee man, moet die liefdeskilo's kwijt!quote:
Ow.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had het eigenlijk meer over of ik met die andere 2 mee mocht
Nooit geweten dat jij die hebtquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man, moet die liefdeskilo's kwijt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |