Ditquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had me zo bedacht dat je drie gaatjes knipt in je one piece en dat het een soort van glory hole ++ voor hem wordt. Je weet niet van tevoren waar je uitkomt zeg maar.
Je doelt op Freud?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Elke behoefte is een vorm van lust
Toch wel!quote:
I know. Been there, done that. Geloof me.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar dat valt niet mee. Vanaf kinds af aan ben je al beïnvloed hoe je je moet gedragen en at je moet vinden. Dat soort dingen.
Sla hem!quote:
Ze weet niet wat een onepiece is.quote:
Ik ben eigenlijk niet zo bekend met zijn werkquote:
Doorgaans ben ik degene die de klappen uitdeelt.quote:
Een AirwiN als stalkerquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I know. Been there, done that. Geloof me.
Ben jarenlang in therapie geweest, and look what it got me!
Met of zonder hulpstuk?quote:
Ah, oke.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet zo bekend met zijn werk
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doorgaans ben ik degene die de klappen uitdeelt.
Met natuurlijk. Altijd met.quote:
Haha. Ik ben toch al iedereen zijn/haar buurmeisje. Dus iedereen kan me stalken..quote:
De discussie over tieten was stukken aangenamer ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja goed. Ik heb geen zin meer in deze discussie. Wat jij?
Neuh, gaat 'm niet worden.quote:
Gluren als je topless in de tuin ligt te zonnen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha. Ik ben toch al iedereen zijn/haar buurmeisje. Dus iedereen kan me stalken..
Niet dat dat ooit gebeurt..quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gluren als je topless in de tuin ligt te zonnen!
Niet? Ik wel hoor, als de heg eenmaal weer is dichtgegroeidquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet dat dat ooit gebeurt..
Sowieso heb ik zelf geen tuin.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet? Ik wel hoor, als de heg eenmaal weer is dichtgegroeid
Ah niet dat ik nu hele dagen lig te bakken hoor, ik hou op zich wel van mijn roomblanke huidje, maar af en toe is het wel lekker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso heb ik zelf geen tuin.
En ik neem nooit de tijd om te zonnen, laat staan topless![]()
En het heeft geen zin. Engelse huid. Wit -> Rood -> Wit.
Het lijstje met mogelijkheden wordt wel steeds kleiner zo.quote:
Er zitten iig te weinig tieten inquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke.
Nouja goed. Ik heb geen zin meer in deze discussie. Wat jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |