quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan een zaag en een stel stoelpoten.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is mijn wingman, maar dan anders.
Als lust je doel is, en interesse je middel, is je interesse alsnog niet oprecht. Want onder oprechte interesse versta ik niet dat je op lust uitbent, maar oprechte interesse in de persoon binnenin dit omhulselquote:
Neen! Alleen dingen waar ik geen geld voor heb. Maar het kan hem echt aan zijn reet roesten, hij negeert het liefst het hele feit. Dus ik terg enkel mezelfquote:
Ah, dan noem ik geen vallen, dat noem ik doelbewust in de mand springen.quote:
Wat maakt het dat je alsnog niet van jezelf kan houden?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik heb het wel geaccepteerd
Ik tolereer mezelfquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat maakt het dat je alsnog niet van jezelf kan houden?
Als je in een relatie zit, zal die ander ook zijn mindere kanten hebben, maar toch hou je van hem/haar. Waarom zou je niet van jezelf kunnen houden, inclusief die mindere kanten?
Dan is nooit iemand oprecht geinteresseerdquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als lust je doel is, en interesse je middel, is je interesse alsnog niet oprecht. Want onder oprechte interesse versta ik niet dat je op lust uitbent, maar oprechte interesse in de persoon binnenin dit omhulsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Als ik geen interesse zou hebben in de inhoud van het omhulsel dan zouden we dit gesprek niet hebben gehad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als lust je doel is, en interesse je middel, is je interesse alsnog niet oprecht. Want onder oprechte interesse versta ik niet dat je op lust uitbent, maar oprechte interesse in de persoon binnenin dit omhulsel
Laat ik het zo zeggen; het zou je niet uit moeten maken. Natuurlijk speelt het mee, maar het zou geen invloed moeten hebben op wie jij bent en hoe jij bent. En zeker niet op hoe jij je voelt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor mij maakt dat uit.Niet van iedereen, maar wel sommige.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik geen interesse zou hebben in de inhoud van het omhulsel dan zouden we dit gesprek niet hebben gehad.
Ludieke cadeaus mochten ook toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Neen! Alleen dingen waar ik geen geld voor heb. Maar het kan hem echt aan zijn reet roesten, hij negeert het liefst het hele feit. Dus ik terg enkel mezelf
Anything goesquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is nooit iemand oprecht geinteresseerdDus iedereen is altijd op lust uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, maar dat ben ik niet met je eens.
Ik ben oprecht geïnteresseerd in mensen zonder ook maar een seconde te denken; goh, daar zou ik het bed wel mee willen delen.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:
Je kent mij he, je weet dat er dan een vunzig voorstel gaat komen.quote:
Ik zou niet minder van je verwachten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent mij he, je weet dat er dan een vunzig voorstel gaat komen.
Ik had me zo bedacht dat je drie gaatjes knipt in je one piece en dat het een soort van glory hole ++ voor hem wordt. Je weet niet van tevoren waar je uitkomt zeg maar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:19 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou niet minder van je verwachten.
Lust wellicht niet, maar er speelt altijd een persoonlijk belang mee. Al is het maar om je behoefte aan interesse te bevredigen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus iedereen is altijd op lust uit?
Sorry, maar dat ben ik niet met je eens.
Ik ben oprecht geïnteresseerd in mensen zonder ook maar een seconde te denken; goh, daar zou ik het bed wel mee willen delen.
Dat is zonde van de onepiecequote:Op donderdag 29 maart 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had me zo bedacht dat je drie gaatjes knipt in je one piece en dat het een soort van glory hole ++ voor hem wordt. Je weet niet van tevoren waar je uitkomt zeg maar.
Maar hier hadden we het over lust. Niet over algemeen persoonlijk belangquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lust wellicht niet, maar er speelt altijd een persoonlijk belang mee. Al is het maar om je behoefte aan interesse te bevredigen.
En dat geldt ook zeker voor de dalai lama.
... maar ook een cadeau om nooit te vergeten.quote:
Elke behoefte is een vorm van lustquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar hier hadden we het over lust. Niet over algemeen persoonlijk belang
Nee, maar dat valt niet mee. Vanaf kinds af aan ben je al beïnvloed hoe je je moet gedragen en at je moet vinden. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; het zou je niet uit moeten maken. Natuurlijk speelt het mee, maar het zou geen invloed moeten hebben op wie jij bent en hoe jij bent. En zeker niet op hoe jij je voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |