Ze is mijn wingman, maar dan anders.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jij kent hem kennelijk heel goed?
Hee, wat maakt het uit wat anderen van je vinden?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maybe. Maar als je op tv ziet hoe mensen bijvoorbeeld over iemand praten over hoe geweldig diegene is. Kan me niet voorstellen dat ik bekend sta als heel lief en leuk etc.
Pas op he, voor je het weet maak ik weer zo'n ongecoördineerde beweging.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:08 schreef missbehavin het volgende:
Is Air weer quasi aan het hosselen?
Ik begrijp je nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maybe. Maar als je op tv ziet hoe mensen bijvoorbeeld over iemand praten over hoe geweldig diegene is. Kan me niet voorstellen dat ik bekend sta als heel lief en leuk etc.
Oh dat zal mij ook nooit lukkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee, wat maakt het uit wat anderen van je vinden?
Het gaat er om wat jij van jezelf vind! Jij moet de rest van je leven met jezelf leven. Leer jezelf waarderen en van jezelf te houden
Bah, wéér aan het sjorren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas op he, voor je het week maak ik weer zo'n ongecoördineerde beweging.
Ik denk vooral aan een zaag en een stel stoelpoten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:08 schreef MissMSX het volgende:
Ik zeg slechts dingen waarvan ik weet dat je ze graag hoort he, dat weet je toch?
Jij herkent bij jezelf het verschil tussen lust en interesse?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als ik het nou inpak in een portie oprechte interesse?
Je hebt gewoon teveel leuke foto's.quote:
Ik zou het meer benoemen als doel en middel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jij herkent bij jezelf het verschil tussen lust en interesse?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt gewoon teveel leuke foto's.
Ik weet dat het moeilijk is om te geloven. Heb het zelf ook nooit gelooft.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zal mij ook nooit lukken
Mijn hemel, net als je denkt dat het niet opwindender kan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik kan mezelf ook zelden bedwingen.
Het is meer dat laatste knagende stukje wat echt niet weg te werken is geloof ikquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk is om te geloven. Heb het zelf ook nooit gelooft.
Dacht ook dat ik altijd het onzekere, stille meisje zou blijven, terwijl ik wist dat er een spontane, zelfverzekerde dame in me schuilde. Die is er met een heleboel hulp uitgekropen
En daar val je door de mand. Helaasquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou het meer benoemen als doel en middel.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hemel, net als je denkt dat het niet opwindender kan.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja ik kan mezelf ook zelden bedwingen.
Verklaar jezelf.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En daar val je door de mand. Helaas
Het is belangrijker dat je accepteert dat dat een onderdeel van jou is, dan dat je het weg wil werkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is meer dat laatste knagende stukje wat echt niet weg te werken is geloof ik
Wie niet hier?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij kent hem kennelijk heel goed?
Volgens mij is het deze keer goed gegaan.quote:
Voor mij maakt dat uit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee, wat maakt het uit wat anderen van je vinden?
Het gaat er om wat jij van jezelf vind! Jij moet de rest van je leven met jezelf leven. Leer jezelf waarderen en van jezelf te houden
Goed zo jong!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze keer goed gegaan.
Heb je al een cadeau bedacht?quote:
Oh ik heb het wel geaccepteerdquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is belangrijker dat je accepteert dat dat een onderdeel van jou is, dan dat je het weg wil werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |