abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_111958623
Mijn favoriet is de Milk & Fruit mango. :9
Maar de andere smaken ervan vind ik ook lekker, vooral de banaan en framboos.

Van een ander merk vind ik de limoen-versie heerlijk, maar weet even niet meer welk merk dat is. (Geen Optimel, AH of C1000 in ieder geval.)
Het is een soort karnemelk-achtige drank, met een lekker frisse limoensmaak. En de kiwi-versie daarvan is ook niet te versmaden. :Y
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_112029787
Telt de milkshake van de Mac ook? :9~
pi_112034598
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 23:39 schreef Taperol het volgende:

[..]

Dan heb je nog steeds geen fruitmelk.
Waa rdacht je dat yoghurt van gemaakt wordt?

Waarom fruitmelk eigenlijk niet lekker kan zijn is omdat vrijwel al het fruit zuur is, melk en zuur gaan niet zomaar samen. De melk kan gaan schiften omdat de eiwitten het niet leuk vinden, maar wat ook kan gebeuren is dat de smaak niet goed wordt omdat de smaakstoffen met zuur gecombineerd moeten worden voor de echte fruitsmaak. Aarbdeienmelk wordt altijd chemisch door gebrek aan zuur. Ook de reden dat bananenmelk wel zou kunnen, banaan is nauwelijks zuur, kokos ook...

Dus je moet er yoghurt van maken, dan gaat het wel. Milk & fruit is ook zuur trouwens, dus gewoon ook yoghurtdrank.
Whatever...
pi_112058373
Ik vind Fristi best wel lekker. :)
Ура для россии
pi_112545244
Zolang er een kilo suiker in zit is die troep altijd wel te drinken, des ondanks neem ik het vaak.

Meest mooie is het 'huismerk' van de COOP waar 0 % suiker in zit op de voorkant, maar wel 3,2 gr suiker per 100 gram.
pi_112564753
Optimel rode vruchten hmmmm.
pi_112588474
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef Brembo het volgende:
Zolang er een kilo suiker in zit is die troep altijd wel te drinken, des ondanks neem ik het vaak.

Meest mooie is het 'huismerk' van de COOP waar 0 % suiker in zit op de voorkant, maar wel 3,2 gr suiker per 100 gram.
Dat is de suiker die van nature in melk zit eh...er is dan niets toegevoegd... en soms komt er ook wat suiker uit het fruit...
Whatever...
pi_112609437
Optimel Mango & Passievrucht,
en de banaan-Golden Kiwi is ook erg lekker :9
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_112630715
Moedermelk
Hallo
pi_113305435
Milk&Fruit is ook favoriet hier... met name de banaan en sinaasappel smaken.
Optimel vind ik nep smaken, Campina ook minder. AH EM gaat wel.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:43:39 #36
112150 Trebweb
Started running again
pi_113771319
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:23 schreef Scootmobiel het volgende:
Mijn favoriet is de Milk & Fruit mango. :9
Maar de andere smaken ervan vind ik ook lekker, vooral de banaan en framboos.

Van een ander merk vind ik de limoen-versie heerlijk, maar weet even niet meer welk merk dat is. (Geen Optimel, AH of C1000 in ieder geval.)
Het is een soort karnemelk-achtige drank, met een lekker frisse limoensmaak. En de kiwi-versie daarvan is ook niet te versmaden. :Y
Dat is die van Mona :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')