Inderdaad, hier bij de AH ook niet. Andere winkels hebben hem wel volgens mij. Heb het zelf ook al een tijdje niet meer gehad, maar die is zo lekker..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:48 schreef denkje het volgende:
[..]
Daar heb ik naar gezocht bij Appie heijn, maar kon hem niet vinden?
Dan heb je nog steeds geen fruitmelk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:56 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vind het allemaal smerig.
tip: koop een pak groene koe yoghurt, koop een doos aardbeien.
Flikker de aardbeien zonder kroon in de yoghurt. Staafmixer erin. Beet suiker naar smaak en voila: lekkerder wordt het niet.
Waa rdacht je dat yoghurt van gemaakt wordt?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:39 schreef Taperol het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds geen fruitmelk.
Dat is de suiker die van nature in melk zit eh...er is dan niets toegevoegd... en soms komt er ook wat suiker uit het fruit...quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef Brembo het volgende:
Zolang er een kilo suiker in zit is die troep altijd wel te drinken, des ondanks neem ik het vaak.
Meest mooie is het 'huismerk' van de COOP waar 0 % suiker in zit op de voorkant, maar wel 3,2 gr suiker per 100 gram.
Dat is die van Monaquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:23 schreef Scootmobiel het volgende:
Mijn favoriet is de Milk & Fruit mango.![]()
Maar de andere smaken ervan vind ik ook lekker, vooral de banaan en framboos.
Van een ander merk vind ik de limoen-versie heerlijk, maar weet even niet meer welk merk dat is. (Geen Optimel, AH of C1000 in ieder geval.)
Het is een soort karnemelk-achtige drank, met een lekker frisse limoensmaak. En de kiwi-versie daarvan is ook niet te versmaden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |