Oh ja, die heb ik ook wel eens gehoord van mijn ouders, die begonnen daar al mee op mijn 16equote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
Oh dit is een leuke.
Ook gehoord "of misschien een leuke jongen"
Wtf man hahahahaha
Vent, hoe oud ben jequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil niets hoeven uitleggen en ik weet dat ze gelijk teveel verwachten als ik zoiets zeg
[..]
Ok
ja herkenbaar allemaal, maargoed ik weet wel dat ik niet achter een jongen aanzit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik ook wel eens gehoord van mijn ouders, die begonnen daar al mee op mijn 16e
Vroegen ze ineens of ik lesbisch was.
Daar heeft hij helaas weinig over te zeggen, vrees ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef debeterebob het volgende:
Wie zegt dan benzin niet liever is dan de vriend van mfn...
Ik had geen idee wat ik ze moest antwoorden, wist het zelf niet eensquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja herkenbaar allemaal, maargoed ik weet wel dat ik niet achter een jongen aanzit.
Mijn ouders twijfelen nog nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had geen idee wat ik ze moest antwoorden, wist het zelf niet eens
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet weten dat er bijna geen vrouwen op lief vallen
Ik weet nu in elk geval zeker dat ik op mannen val, maar nog steeds niet of ik ook op vrouwen kan vallenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mijn ouders twijfelen nog niet
Niet echt neequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je staat niet op goede voet met je ouders Benzin?
Wie zegt dat dat de reden is dat ik koffie wil drinken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:53 schreef twi het volgende:
Zie TT, benzin. Dat is meestal wel voldoende uitleg.
Je snapte de grap niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Wordt het dan geen tijd om eigen woonruimte te gaan zoeken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt nee
[..]
Wie zegt dat dat de reden is dat ik koffie wil drinken?
Ik niet in elk geval, maar je wilde de verwachtingen bij je ouders niet te hoog laten oplopen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef benzin het volgende:
Het is meer de uitleg die je je ouders kan geven zodat ze niets gaan denken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt nee
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik had geen grappen van jou verwacht
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet nu in elk geval zeker dat ik op mannen val, maar nog steeds niet of ik ook op vrouwen kan vallen
Ze kijkt me 2x aanquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, nu ben je er wel uit toch?
Ik had alleen iets van WTF.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had geen idee wat ik ze moest antwoorden, wist het zelf niet eens
Hangt er vanaf wat je als lief definieert.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter zeg je 'spring maar achterop'quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zou dat ook werken met mijn omafiets? Dan zeg ik natuurlijk wel 'stap achterop' ipv 'get in'.
Het is meer dat ik nooit echt zo'n voorkeur leek te hebben voor mannen of vrouwenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, nu ben je er wel uit toch?
Je fietsquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:01 schreef Don_Kleine_Johny_Bling het volgende:
@KUTKLOON 7 zeker weten , gewoon doen. Wat heb je te verliezen?
Zijn mannelijkheid als ze hem in zijn ballen heeft getraptquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:01 schreef Don_Kleine_Johny_Bling het volgende:
@KUTKLOON 7 zeker weten , gewoon doen. Wat heb je te verliezen?
mpj denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis een kloontje ja, maar van wie? Laten we gaan raden!
"Spring maar achterop bij mij, achter op m'n fietsquote:
Stap achterop kan toch ook? Je zegt ook 'ik stap op de fiets', dan ga je ook niet op je fiets staan.quote:
Wel op je trappersquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Stap achterop kan toch ook? Je zegt ook 'ik stap op de fiets', dan ga je ook niet op je fiets staan.
Meestal.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Of nouja, eigenlijk zit je gewoon op je zadel.
truequote:Op donderdag 29 maart 2012 16:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Of nouja, eigenlijk zit je gewoon op je zadel.
Gers maakt dat weer acceptabel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:00 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zou dat ook werken met mijn omafiets? Dan zeg ik natuurlijk wel 'stap achterop' ipv 'get in'.
Zou het firefly kunnen zijn? Die kwam ook altijd met zulke verhaaltjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mlig gebruikt geen hoofdletters, deze kloon wel...
Seks op de fiets, lekker zonder zadel!quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:07 schreef Don_Kleine_Johny_Bling het volgende:
Laat haar fietsen en haal je zadel uit de fiets
Nja, dan nog weet ik gewoon dat ze moeilijk gaan doen. Maar dat maakt niet uit, doordeweeks it isquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef moneyfornothing het volgende:
Het is meer de uitleg die je je ouders kan geven zodat ze niets gaan denken.
quote:
In jouw geval ga je meer de fietsmeneer achterna...quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Seks op de fiets, lekker zonder zadel!
Als je het zadel eraf haalt die stang gebruiken als buttplug.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Zorgt er wel voor dat tienersletjes het niet meer erg vinden om opgehaald te worden op de fiets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |