Misschien moeten we dat even goed oefenen bij elkaar?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geoefend in reanimeren
Jij vindt het leuk om adem in je mond te krijgen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat even goed oefenen bij elkaar?
Dat ook, vooral tijdens seksquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om adem in je mond te krijgen?
Van die opgeblazen wangetjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:30 schreef shifto het volgende:
Dat ook, vooral tijdens seksMaar nu gaat het er toch alleen om dat we kunnen reanimeren wanneer het moet!
Ligt eraan wat je onder een lekker stuk vlees verstaatquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
Mag ik gewoon kiezen voor een lekker stuk vlees tussen de kiezen?
Och zoveelquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder een lekker stuk vlees verstaat
True, maar wel vreemd soms naderhand weet ik uit ervaring... Tenzij je eerst seks gehad zou hebben, dan vrienden word, en seks blifjt hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met vrienden neuken is ook niet heel erg hoor.
Och heb er weinig last van gehad. Tis niet voor regelmatig gebruik ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef shifto het volgende:
True, maar wel vreemd soms naderhand weet ik uit ervaring... Tenzij je eerst seks gehad zou hebben, dan vrienden word, en seks blifjt hebben
Ik voel hier een mooie vriendschap opbloeienquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och heb er weinig last van gehad. Tis niet voor regelmatig gebruik ofzoMaar als het toevallig zo loopt, tja niets aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |