Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Hij was voordat we begonnen al 12.5k ofzo, futhead = slecht voor prijzen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:43 schreef Coenehv het volgende:
Toen ik net keek op futhead was Taiwo nog 9k, nu al 11k op ps3.
Vergeet dat maar. Dat kan nog wel twee weken duren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn Taiwo's moeten even snel verkopen,
Twee weken is wel heel lang mengquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vergeet dat maar. Dat kan nog wel twee weken duren.
Had je er niet aan moeten beginnen..quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Twee weken is wel heel lang meng
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Twee weken is wel heel lang meng
Had geen 2 weken verwachtquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Had je er niet aan moeten beginnen..
Morgen kijken we verder, 2 hele dagen van Taiwo controle geeft wel een indicatie van wat er mogelijk is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had geen 2 weken verwacht
Jij wel?
Daar hebben we gen coins meer voor:Pquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:51 schreef Coenehv het volgende:
Misschien ook leuk om een x een speler die rond de 2k kost te price fixen, dan kan ik ook meedoen.
Dit dacht ik gisteren ook al. Heb al een leuke speler in gedacht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:51 schreef Coenehv het volgende:
Misschien ook leuk om een x een speler die rond de 2k kost te price fixen, dan kan ik ook meedoen.
Ja, dan moeten het wel met een silver doen want geen gold die zo goedkoop is en zeldzaam genoeg is (Taiwo is nu al eigenlijk niet zeldzaam genoeg).quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:51 schreef Coenehv het volgende:
Obviouslyquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had geen 2 weken verwacht
Jij wel?
DM'enquote:
Nee oké, maar we moeten het nóg beter geheim houden dan dat we bij Taiwo dedenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wordt het toch niet. Veel te veel alternatieven.
Nog beter?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee oké, maar we moeten het nóg beter geheim houden dan dat we bij Taiwo deden
35kquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:59 schreef DutchSL het volgende:
Check udb nieuwe hoogste prijs voor vandaag
Waren niet de afgesproken prijzen..quote:
En dan voor 15 erop?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef Coenehv het volgende:
Nee, dan wel voor de aangewezen prijs.
El Kabir en Luc.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:15 schreef wieisboos het volgende:
heb keuze uit el kabir, castaignos of pasquato, welke zal ik nemen? heb plaats voor twee van de drie
El kabir en Castaignosquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:15 schreef wieisboos het volgende:
heb keuze uit el kabir, castaignos of pasquato, welke zal ik nemen? heb plaats voor twee van de drie
Gewoon zo een heal all in het goud halen, kost geen drolquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:17 schreef StijnDa het volgende:
IF Johnson 4 wedstrijden er uit, beenblessureWaarom zo veel...
Pasquatoquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:15 schreef wieisboos het volgende:
Bijna 1k per keer, vind ik wel net wat vervelend. IF Ben arfa is er ook weer uit diezelfde wedstrijd, kost me meer aan kaartjes dan match coins.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon zo een heal all in het goud halen, kost geen drol
Ik haal die gouden +5 altijd voor 700 coinsquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bijna 1k per keer, vind ik wel net wat vervelend. IF Ben arfa is er ook weer uit diezelfde wedstrijd, kost me meer aan kaartjes dan match coins.
Roger? Beest is het hequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:17 schreef StijnDa het volgende:
IF Johnson 4 wedstrijden er uit, beenblessureWaarom zo veel...
Een NIF Johnson (Roger? ) halen voor die paar wedstrijden is dan nog goedkoper lol en die kun je weer verkopen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon zo een heal all in het goud halen, kost geen drol
Ja dat is ongeveer een wedstrijd matchcoinsquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik haal die gouden +5 altijd voor 700 coins
Dat is MW3quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[Modern Warfare 3] #31: BLACK OPS 2 in zicht
31 delen pasquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[Modern Warfare 3] #31: BLACK OPS 2 in zicht
Ja inderdaad. Na 1 dag al +- 5k omhoog. Best veelquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
Er staat 1 Taiwo op voor 15,5k. We hebben 'm sowieso ongeveer 3k opgedreven. Zal alleen maar meer worden.
Ik ben redelijk tevreden tot dusver, jullie? Het gaat misschien wat langer dan gepland duren, maar dit is volgens mij best oké gegaan.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:39 schreef pascal08 het volgende:
Heeft EA een nederlandse livechat/email?
Ooit ga je hier profijt van hebben. Ooit maak je kesj, bro.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:40 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb gewoon 12 Taiwo's die staan te wachten maar waarvoor geen plaats is op de trade pile
Moet gelijk aan El Hamdaoui denkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:40 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb gewoon 12 Taiwo's die staan te wachten maar waarvoor geen plaats is op de trade pile
Email is volgens mij ook via Amerika/Engeland, niet zeker vanquote:
Rijk alotquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:42 schreef DutchSL het volgende:
Even gekeken: 29 Taiwo's + een IF Heitinga op de trade pile, plus 12 Taiwo's die staan te wachten.
En dat is alleen mijn hoofdaccount, tweede account heeft ook 7 Taiwo's.
Ze lopen gewoon allemaal af...quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:48 schreef DutchSL het volgende:
Staan er weer zes nieuwe onder de 17k BIN verdomme
Ajacied 7: VV SturmCity FC, Prospectusquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:18 schreef Hoogstaande het volgende:
DutchSL: Team DSL & Soldado
poker4lifee: Outlawz
Jay_Snake: The Snakes
Lindgren.: Road to Rabona
GuRBuH: Hearrenfean FC, FC Youtube & kaleleider
Toefjes: FC De Hufters
Diedjuh: FC FLO
Reemi: El diablo
Joodnl: FC Knudde9
Hoogstaande: Orofere
Ik zie er 9.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:48 schreef DutchSL het volgende:
Staan er weer zes nieuwe onder de 17k BIN verdomme
Het hoeft ook niet zo gehaast meer. Die markt loopt vanzelf leger en leger.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is er nog wel genoeg geld om die markt leeg te kopen?
Volgens mij is iedereen blut nu
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is er nog wel genoeg geld om die markt leeg te kopen?
Volgens mij is iedereen blut nu
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:55 schreef Joodnl het volgende:
Pffff.... gelukkig weer 3 van me IF Lopeze verkocht voor 34K
Rond de prijs dat ik ze had ingekocht, dus dat is lekker
Manager swap!quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb ik weer zo'n kut bug dat als je een wedstrijd wilt spelen je uit fut wordt gegooid. Wat moest je daar ook al weer aan doen?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef pascal08 het volgende:
Hahahhahahhaha geniaal.
Ik bel met EA Nederland om m'n geheime vraag te veranderen.
Vraagt die man: wat is je PSN naam
Ik geef m'n PSN naam.
Vraag ie: hoeveel speler heeft u?
Ik: nul
Hij: wat is uw club naam:
Ik: FC Cola
Hij: dat is niet correct
Ik: Is het misschien FC Bal op 't dak?
Hij: dat is ook niet correct
Ik: dan weet ik het niet
Hij: ik zal een hint geven: het begint met pascal
Ik: Ooh nee, laat maar dan.
Hij: weet u het niet?
Ik: nee, ik kan het niet uitspreken
Hij:![]()
Toen heb ik 'm maar bedankt voor de moeite en opgehangen.
Investeer het in wat Taiwo's andersquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:55 schreef Joodnl het volgende:
Pffff.... gelukkig weer 3 van me IF Lopeze verkocht voor 34K
Rond de prijs dat ik ze had ingekocht, dus dat is lekker
H*** is toch wel een goed antwoord op de beveiligings vraag?:Pquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef pascal08 het volgende:
Hahahhahahhaha geniaal.
Ik bel met EA Nederland om m'n geheime vraag te veranderen.
Vraagt die man: wat is je PSN naam
Ik geef m'n PSN naam.
Vraag ie: hoeveel speler heeft u?
Ik: nul
Hij: wat is uw club naam:
Ik: FC Cola
Hij: dat is niet correct
Ik: Is het misschien FC Bal op 't dak?
Hij: dat is ook niet correct
Ik: dan weet ik het niet
Hij: ik zal een hint geven: het begint met pascal
Ik: Ooh nee, laat maar dan.
Hij: weet u het niet?
Ik: nee, ik kan het niet uitspreken
Hij:![]()
Toen heb ik 'm maar bedankt voor de moeite en opgehangen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:58 schreef DutchSL het volgende:
Weer vier te goedkope Taiwo's van de markt gehaald
Is zo makkelijk te raden....quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:59 schreef koenie95 het volgende:
[..]
H*** is toch wel een goed antwoord op de beveiligings vraag?:P
Was al bezigquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Investeer het in wat Taiwo's anders
Nope...die zijn ook wegquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
Nog twee onder de 17k.Keurig Dutch.
Op Dinsdag na uitgavequote:Op donderdag 29 maart 2012 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
Op welk moment hebben de IF's meestal hun laagste prijs?
Hoe komt dat eigenlijk?quote:
Hij wordt de hele week redelijk veel uitgegeven, dus steeds minder waard. Dan op woensdag komen er geen kaarten meer bij, en de vraag blijft wel, dus prijs weer langzaam omhoog.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe komt dat eigenlijk?Ik heb wel vaker die Dinsdag langs horen komen..
De dinsdag voordat de nieuwe IF's komen. Omdat de eerste gekte dan voorbij is, en daarna worden ze meestal weer iets duurder omdat ze dan niet meer in packs zitten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe komt dat eigenlijk?Ik heb wel vaker die Dinsdag langs horen komen..
Superdupermegalogisch.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij wordt de hele week redelijk veel uitgegeven, dus steeds minder waard. Dan op woensdag komen er geen kaarten meer bij, en de vraag blijft wel, dus prijs weer langzaam omhoog.
Had je zelf kunnen verzinnen jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Superdupermegalogisch.tuurlijk. Thanks.
Klasse, zo te zien begint het zijn vruchten af te werpen. Dat mag ook wel als je ziet wat je ervoor gedaan hebtquote:
Ik kan niet BIN'nen omdat ik 5 new items heb en ik heb op alle open bid Taiwo's onder de 15k al het hoogste bod staan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hé! 1 token en 23,6k! Waarom koop je niks skkltje
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kan niet BIN'nen omdat ik 5 new items heb en ik heb op alle open bid Taiwo's onder de 15k al het hoogste bod staan.
wtf is dezequote:Op donderdag 29 maart 2012 16:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
EA
De reden dat Gerrard zo snel in prijs daalt is dat hij gewoon ineens veel minder zeldzaam is geworden na zijn IF. Ook hebben ze Coutinho terug getransferd naar Inter nadat hij geen IF meer was!
Coutinho was getransferd naar Espanyol (en zijn IF dus ook) maar EA heeft hem terug getransferd naar Inter.quote:
kut vdm!quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:27 schreef DutchSL het volgende:
Ajax Amsterdam zet ze er voor 16.5k bin op, vuile meelezer.
ja ik snap het wel ik vind het alleen achterlijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Coutinho was getransferd naar Espanyol (en zijn IF dus ook) maar EA heeft hem terug getransferd naar Inter.
EA doet soms domme dingenquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik snap het wel ik vind het alleen achterlijk
Komt hij gewoon vaker in packs?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
EA doet soms domme dingen
Gerrard kost nu al minder dan 60k.
"Er zit een kink in de kabel, ik herhaal er zit een kink in de kabel" - vdmquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:31 schreef DutchSL het volgende:
Bid tokens op en ze vliegen er open bid uit voor 14k, niet goed dit.
Moest ik gisteren ook om garpen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Er zit een kink in de kabel, ik herhaal er zit een kink in de kabel" - vdm
4* skills.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:36 schreef Rijst het volgende:
Ik speel nu H2H en ik zie nu pas dat ze Boerighter hebben ge'upt85 pace
Nog ff wachten en ik ga beast Liverpool teampje makenquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
EA doet soms domme dingen
Gerrard kost nu al minder dan 60k.
BBVA:quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:42 schreef StijnDa het volgende:
Wat is SIF Benzema nu al aan het droppen
Volgende team wordt Liga BBVA. Jammer voor de Bundesliga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |