Ik zou meteen uit thailand een durian laten over komen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:46 schreef klusfoobje het volgende:
of dikke broekzak zich er aan ergert is voor mij niet zo relevant. Het ging hier gewoon om een Surinaamse jongen die alleen maar van dat spul at.
en wat de afspraken betreft; er is gewoon afgesproken dat voedsel dat door bereiding een sterke lucht achterlaat gewoon niet meer worden gegeten. Jij wil ook graag de volgende dag in een normale lucht je werk kunnen doen.
Idd, fuck die magnetron, eet gewoon het meest ranzig ruikend fruit van de hele wereld in je pauze. Het eten van een durian is trouwens verboden in vliegtuigen en in veel hotels in Thailand.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zou meteen uit thailand een durian laten over komen.
De vraag is of TS wel pauze heeft. Dat is namelijk niet wettelijk verplicht bij een dienst van vijf uur. Misschien dat er in de CAO iets anderst staat, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:30 schreef dikkebroekzak het volgende:
Wat je doet in de pauze moet je zelf weten. Dan ben je niet meer op de baas zn tijd, en er gelden geen regels meer.
dat is slim van die chef. Geen pauze = geen recht om van een zelfgekozen stinkende maaltijd te genieten! Als je wel pauze hebt dan mag cheffie gewoon een afzuigkap ophangen tegen de stank.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:14 schreef Light het volgende:
[..]
De vraag is of TS wel pauze heeft. Dat is namelijk niet wettelijk verplicht bij een dienst van vijf uur. Misschien dat er in de CAO iets anderst staat, dat zou kunnen.
helaas werk ik niet in een grote stad, maar in een gat met anderhalve kip en een paardekop. (oftewel het dorp heeft alleen een buurtsuper en op donderdagmiddag staat er een viskarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij een normale werkdag van 8u ga ik in mijn pauze gewoon even weg en op andere plek wat eten.
nou echt wel hoor. staat hier op het bord.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:14 schreef Light het volgende:
[..]
De vraag is of TS wel pauze heeft. Dat is namelijk niet wettelijk verplicht bij een dienst van vijf uur. Misschien dat er in de CAO iets anderst staat, dat zou kunnen.
ik eet als ik thuis ben soms heel onregelmatig (of zelfs niet) laat staan dat ik warm eet tussen de middag.quote:Op zondag 1 april 2012 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom eet je eigenlijk niet warm tussen de middag lady-wrb? Dat zou mijn oplossing namelijk zijn.
Als de planning is dat je pauze hebt, dan heb je pauze. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 1 april 2012 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou echt wel hoor. staat hier op het bord.
wanneer zou ik dan moeten eten? als ik de dienst heb die begint om 4 uur, moet ik uiterlijk half 4 op de fiets zitten en zou ik om uiterlijk een uur of 3 moeten eten. dan heb ik geen trek. na mijn dienst is het half 10 en heb ik dus de hele avond gelopen. ik moet er niet aan denken om dan niet gegeten te hebben. maar om dan na 10 uur nog eens aan mijn avondeten te moeten, zie ik ook niet zitten.
maar er zijn meer diensten. van 5 tot half 11 en van half 3 tot 11. die eten ook, want je trekt het niet zonder te eten.
Eet je dan ook ook s'avonds nog een keer warm? Ik heb een tijdje in zweden gewerkt waar het heel normaal is. Ik kon er maar matig aan wennen eerlijk gezegd.. Gekookte aardappelen jus met vis/vlees of pasta is op 1 of andere manier niet mijn favo maaltijd tussen de middag..quote:Op zondag 1 april 2012 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
Na mijn verhuizing naar D ben ik gewend geraakt aan warm lunchen. Dusdanig dat ik er nu van baal dat ik in Nederland "gedwongen" word tot een broodmaaltijd tussen de middag. Probeer het eens! Het went snel en zorgt er voor dat je waarschijnlijk gezonder gaat eten dan je nu doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |