Was daar al niet zon wazige japanner mee bezig?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het DNA van mammoeten is al helemaal in kaart gebracht, wat rest is die dna in een olifanteneitje injecteren en in een olifant proppen, dan hebben we weer mammoeten rondlopen.
geen idee, t enigste wat ik weet is dat de techniek er is en dat mensen er mee bezig zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 07:23 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Was daar al niet zon wazige japanner mee bezig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Berend. op 30-03-2012 08:47:01 ]
daar heb ik serieus uitzicht op vanaf mn kamer..quote:
wij mensen hebben ook een biodiversiteit gelijk met 0quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar dan krijg je van die inteeltmammoeten zonder een beetje diverse genen. Allemaal dezelfde erfelijke ziekten, allemaal dezelfde afwijkingen e.d.
Dan kun je wel een populatie behaarde olifanten hebben, maar woeste mammoeten zoals duizenden jaren geleden krijg je er volgens mij niet mee.
Ik kijk uit op de strijkijzert vanuit stage.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
daar heb ik serieus uitzicht op vanaf mn kamer..
Moeten ze er wel genoeg vinden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wij mensen hebben ook een biodiversiteit gelijk met 0
als ze pakweg dna van 10 mammoeten hebben heb je al een redelijke biodiversiteit
Serieus?!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik kijk uit op de strijkijzert vanuit stage.
de naald/lul? que? nog nooit over gehoord?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Serieus?!
Ik zie die ook vanaf mn kameren de naald en de lul
Snappen alleen die eckte ecktequote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
de naald/lul? que? nog nooit over gehoord?
Vandaag dus de snapshot van 1.2.5quote:The team requested more time to work on 1.2.5, so the prerelease will be out tomorrow instead. Official release still next week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ze gaan wel echt hard met die updatesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:56 schreef mschol het volgende:
[..]
het zal dus wel straattaal v/d lage klassen zijn, daar bemoei ik mij zo min mogelijk mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |