Met wie heb jij een relatie?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is ook kut, want ik heb zo'n kraakbed. Dus dat is altijd 100x verschuiven zodat ie niet meer kraakt.
Jij bent in feite nog een ergere kneus want jij zoekt al die chicks van de bangalijst op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
Allemaal DM's van figuren die zo'n bangalijst meisje willen zienkneusjes.
Oh ik heb dus gewoon op internet gezeten via kpn dus heb betaald. Gadverdamme.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Als je wifi aanzet, moet je eerst zoeken naar beschikbare netwerken. Als je de wifi modem van Ziggo hebt, is die altijd beveiligd.
Wifi staat dan wel aan, maar is niet verbonden
Woon je in een oud boerderijhuis?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
De vloer kraakt ook, maar dat hoor je vooral beneden.
Meerderequote:
Minus jij uiteraard.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Noem je mij nu een kneusje.
Eckte mannen tillen op tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is wel lastig als je niet op dezelfde hoogte bent
Hier alleen maar donkere wolken en koud datr het is. Ik zit gewoon te rillen op de fiets en heb mijn handen bedekt met mijn vestje. Straks handschoenen aan.quote:
Ah weer met je snelle conclusie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jij bent in feite nog een ergere kneus want jij zoekt al die chicks van de bangalijst op.
Ja. Volgens mij alweer bijna 100 jaar oud.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Woon je in een oud boerderijhuis?
Je hebt hier gauw een naam hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah weer met je snelle conclusie.
Iemand stuurde mij die lijst en ik herkende 3
Dus hou je shit maar voor je.
Mooi zijn zulke huizen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij alweer bijna 100 jaar oud.
Fapper.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw banga is liefquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb mijn eigen banga en eigen bangalijstjes![]()
Ah vandaar. En je paard/stallen etc. zijn daar ook toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij alweer bijna 100 jaar oud.
Ja, jij word geassocieerd met piemels.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Je hebt hier gauw een naam hoor.
Haha Cher- is even monddoodquote:
Klopt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah vandaar. En je paard/stallen etc. zijn daar ook toch?
Dude je doet het ook zelf hè, heb je het nou door of niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ingrid?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Je hebt hier gauw een naam hoor.
Ik snap dat ook niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, jij word geassocieerd met piemels.
[..]
Waarom zeg je niet gewoon wat je wilt zeggen ipv dat speculeren aldoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dude je doet het ook zelf hè, heb je het nou door of niet?.
Zo heet mijn moeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja allemaal dooie koeien enzo.quote:
je gaat het nog missen als ze erover ophouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |