Ah weer met je snelle conclusie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jij bent in feite nog een ergere kneus want jij zoekt al die chicks van de bangalijst op.
Ja. Volgens mij alweer bijna 100 jaar oud.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Woon je in een oud boerderijhuis?
Je hebt hier gauw een naam hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah weer met je snelle conclusie.
Iemand stuurde mij die lijst en ik herkende 3
Dus hou je shit maar voor je.
Mooi zijn zulke huizen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij alweer bijna 100 jaar oud.
Fapper.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw banga is liefquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb mijn eigen banga en eigen bangalijstjes![]()
Ah vandaar. En je paard/stallen etc. zijn daar ook toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Volgens mij alweer bijna 100 jaar oud.
Ja, jij word geassocieerd met piemels.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Je hebt hier gauw een naam hoor.
Haha Cher- is even monddoodquote:
Klopt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah vandaar. En je paard/stallen etc. zijn daar ook toch?
Dude je doet het ook zelf hè, heb je het nou door of niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ingrid?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:54 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Je hebt hier gauw een naam hoor.
Ik snap dat ook niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, jij word geassocieerd met piemels.
[..]
Waarom zeg je niet gewoon wat je wilt zeggen ipv dat speculeren aldoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dude je doet het ook zelf hè, heb je het nou door of niet?.
Zo heet mijn moeder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja allemaal dooie koeien enzo.quote:
je gaat het nog missen als ze erover ophouden.quote:
Toen ik jong was was dat mijn droom hequote:
Bangameisjes van amsterdam west jeweettok.quote:
Doe maar. Vast leuk voor sommigen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wil je dat ik ga beginnen met bitchen? Ook prima hoor.
Geiten? :Squote:Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen ik jong was was dat mijn droom heBoerderij met een stuk land, paarden geiten katten honden
eigenlijk nog steeds een beetje
[..]
Bangameisjes van amsterdam west jeweettok.
Ach, er zijn ergere dingen idd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je gaat het nog missen als ze erover ophouden.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo heet mijn moeder.Mijn vader heette wel Henk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja allemaal dooie koeien enzo.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dat is toch ook een manier om het te zeggen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon wat je wilt zeggen ipv dat speculeren aldoor
Wat zeg je dan? Ik zie het niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een manier om het te zeggen?
Zelfmoord plegenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:58 schreef Cher- het volgende:
Ik stuur mijn zusje een sms met seeee bangachickieeeee wat zouden jullie doen n haar plaats?
Haha, een negerin op de boerderie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen ik jong was was dat mijn droom heBoerderij met een stuk land, paarden geiten katten honden
eigenlijk nog steeds een beetje
[..]
Bangameisjes van amsterdam west jeweettok.
Wel meer dan datquote:
Ben jij ook al pot?quote:
Varkens ook wel hoor. Wij hadden een paar jaar geleden een varken, 'Big', en die was echt super slim. Daar kon je gewoon buiten mee wandelen. En ze beschermde me tegen onze hond.quote:
O ik dacht dat hij 'je' in de overdrachtelijke zin gebruikte. Ik weet ook niet wat ik zei. 2NutZ?quote:
Tegen mensen met enig niveau wel misschien maar ik ben vandaag kkafwezig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een manier om het te zeggen?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je hebt je pener al uit je broek zeker? Ik stel je vandaag maar teleur, sorry.
Ja, ik woon dan wel in de stad maar ik kwam al als kind op manege's/boerderijenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, een negerin op de boerderie.
Waarom moet jij beschermd worden voor je hond?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Varkens ook wel hoor. Wij hadden een paar jaar geleden een varken, 'Big', en die was echt super slim. Daar kon je gewoon buiten mee wandelen. En ze beschermde me tegen onze hond.
Wat heb jij gerookt vandaag?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O ik dacht dat hij 'je' in de overdrachtelijke zin gebruikte. Ik weet ook niet wat ik zei. 2NutZ?
Schaamhaar volgens mijquote:
Die hond blafte naar haar, dus ze dacht dat de hond gevaarlijk was.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik woon dan wel in de stad maar ik kwam al als kind op manege's/boerderijen
[..]
Waarom moet jij beschermd worden voor je hond?![]()
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tegen mensen met enig niveau wel misschien maar ik ben vandaag kkafwezig.
[..]
Herkenbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tegen mensen met enig niveau wel misschien maar ik ben vandaag kkafwezig.
[..]
wut? gewoon beetje aan de crackpijp gehangen en qat gekauwd, niet anders dan anders dus.quote:
Laat je je chickie niet scheren?quote:
Want alle meisjes zijn sletten, of meisjes kunnen alleen sletten zijn?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef remi1986 het volgende:
Mensen banga betekent slet he, dus bangameisje is dubbel
http://www.encyclo.nl/begrip/banga
Of een provincie in de Filipijnen
Hoezo. Slettenmeisje kan gewoon.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef remi1986 het volgende:
Mensen banga betekent slet he, dus bangameisje is dubbel
http://www.encyclo.nl/begrip/banga
Of een provincie in de Filipijnen
Lekker he, om zo je dag door te komen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wut? gewoon beetje aan de crackpijp gehangen en qat gekauwd, niet anders dan anders dus.
ja een jongen is dan een playerquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo. Slettenmeisje kan gewoon.
BEDOEL JE SOMS DAT ALLE MEISJES SLETTEN ZIJN.
Daar zit voor mij nog wel een groot verschil tussen hoorquote:
lekkerquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:04 schreef Id_do_her het volgende:
Glaasje Banga iemand?
[ afbeelding ]
Prachtig dit.quote:
quote:The drink is represented by Banga, an adventurer little monkey who has become the icon of the communication of the brand and transmits its values: adventure, pleasure and energy.
Lekker met een rietje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:04 schreef Id_do_her het volgende:
Glaasje Banga iemand?
[ afbeelding ]
Ben ik zeker zo afwezig dat ik dat ook niet door heb.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
omdat ik met hem bezig ben, bitches.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:06 schreef Garisson72 het volgende:
jaja "Banga, an adventurer little monkyyy", een vuile slet is het
Wil je je ei kwijt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ik zeker zo afwezig dat ik dat ook niet door heb.
Maar dunno, gewoon een kutdag
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ik zeker zo afwezig dat ik dat ook niet door heb.
Maar dunno, gewoon een kutdag
Nee, jij? (hihihahahoho)quote:
en visolie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:07 schreef Sinosappel het volgende:
Volgens mij heeft 2Nutz wat lovins nodig
De slet
niet bashen op monkyyy, die geweldige übertroll.quote:
Bangalore zijn dan weer de verhalen die de rondte doen over de banga.quote:
Ik bash niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
niet bashen op monkyyy, die geweldige übertroll.
Nou hij heeft die bangalijst, ik weet niet wat het probleem precies is dan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:07 schreef Sinosappel het volgende:
De slet
Mensen die daarin trapten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
niet bashen op monkyyy, die geweldige übertroll.
Visolie of kotsen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lekker kotsen
Word jij daar ook hitsig van Chai?
Ja lekker en dan 5 uur daarna nog verotte vis boeren latenquote:
Dat hebben we allemaal wel eens.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:07 schreef Sinosappel het volgende:
De slet
Ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou dat waren er nogal wat anders..
Je moet het voor een (grote) maaltijd of zo in nemen. Dan heb je dat niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja lekker en dan 5 uur daarna nog verotte vis boeren laten
Ohquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet het voor een (grote) maaltijd of zo in nemen. Dan heb je dat niet.
In het begin wel ja, maar na verloop van tijd was het toch wel steeds duidelijker.quote:
Grapjas.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
WIl jij je ei gekookt, gebakken of bevrucht ?![]()
Ja, toen ik vroeg of ze op mijn schoot wou zei ze nee... dat was voor mij persoonlijk DE reden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In het begin wel ja, maar na verloop van tijd was het toch wel steeds duidelijker.
Gebruiksaanwijzingen lezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Staat er ook niet op of zo.
Ik heb er per ongeluk een keer 1 doorgebeten.![]()
ben je nu Sinos aan het opgeilen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Visolie, ben ervan over mn nek gegaan
Wat probeer je ons op te geilen bangasletquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Visolie, ben ervan over mn nek gegaan
gadverdamme als ik er weer aan denkquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik kwam er ook te laat achter, vond het ook zo vies dat die smaak zo lang bleef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |