quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ei, het meest veelzijdige stukje kip
Je kan ook eens kijken bij Atkins-recepten, zeker voor diner is dat vaak koolhydraatloos.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:19 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
Dank voor de tips mensen. Nu weet ik zeker dat ik op het goede spoor zit. Ik snap ook niet dat dietisten dan met zo'n simpel plan komen, maar niet snappen tegen wat voor mensen zij het hebben. Kom dan ook met tips en ideeen om er ook echt iets van te maken denk ik dan. Zeker omdat schoonmoeder niet zo heel verfijnd kan koken![]()
Lief van jequote:Op donderdag 29 maart 2012 12:29 schreef An24 het volgende:
Alles opslaat!
Ik krijg zin van om schoonpa blij te maken met goed eten
Ha, die had ik gister nog gepind op pinterestquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:41 schreef Probability het volgende:
Dit wil ik eens proberen:
http://veganyackattack.com/2012/03/25/almond-chai-oatmeal/
[ afbeelding ]
Ga die raw brownies nou maar makenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:51 schreef Probability het volgende:
Of dezeValt het op dat ik honger heb
?
[ afbeelding ]
http://inspiredrd.com/201(...)uinoa-breakfast.html
Had je wel je paspoort meequote:Op donderdag 29 maart 2012 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hopsa. We gaan limburg weer verlaten.
Geen verstekelingen in de kofferbak?quote:
* Viking84 doet heel hard haar best niet heel hard te lachenquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, kleine duiveltjes zijn het.
En waarom post je dat hier ipv de gebruiksaanwijzing op i'net ergens te downloaden, je koffiezetapparaat te ontkalken en te genieten van een goede kop koffie?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef the85mc het volgende:
Wil ik koffie zetten, zegt mn apparaat dat ik moet ontkalken. Maar zoals een goede hollander betaamt heb ik de gebruiksaanwijzing direct weggegooid natuurlijk. Zit ik met een weigerend koffieapparaat..
Goede constatering. Ik weet alleen het typenummer niet..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef loveli het volgende:
[..]
En waarom post je dat hier ipv de gebruiksaanwijzing op i'net ergens te downloaden, je koffiezetapparaat te ontkalken en te genieten van een goede kop koffie?
Dat staat als het goed is op het typeplaatje op de bodemquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
Goede constatering. Ik weet alleen het typenummer niet..
Das ook niet goedquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:05 schreef Syrena het volgende:
Gisteren was er op de eerste Belg een stuk dat HEEL duidelijk maakte dat donker brood gewoon gekleurd witbrood is en alleen volkorenbrood het gezondste.
Mijn vader is ook zo iemand die gewoon at & dronk en dan 1x per jaar er een Dr. Frank tegenaan gooideInmiddels kan hij alleen nog maar havermout verdragen... vrijdag maagonderzoek.
En intussen naast zijn maag, jicht in beide dikke tenen en blaasontsteking/bloed in urine (voor dat laatste moet ie vandaag terug naar de dokter, die belde gisteren mijn moeder).
Kleine plus: omdat hij al weken niet fatsoenlijk kan eten was zijn cholesterol wel gezakt, is nu 5.
Ja nu wil ik dus een receptquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, de volgende keer dat we chilli con carne oid maken ligt de bouillon al klaar in de vriezer:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hopsa. We gaan limburg weer verlaten.
quote:
quote:
Hij is van DarkElf http://www.natriumarm.eu/tag/bouillon/quote:
http://www.natriumarm.eu/hoofdgerecht/chili-con-carne/quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Viking84 het volgende:
Mooooootje, wat is dat recept met die basmatirijst en Griekse yoghurt uit het vorige topic? Want dat zag eruit.
Oh, had ik al gepost wat ik van de aubergines van Jamie Oliver vond? Ik houd helemaal niet van aubergines, maar ik vond het echt heel lekker. Volgende keer wat meer kaas en wijnazijn (die was ik vergeten), maar echt Italiaans
. Heb helemaal níets gezegd tijdens het eten en dat is best wel een unicum
.
Mja zoals ik iederee voor hou, stress en onfatsoenlijk eten betalen zich wel terug helaas.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:05 schreef Syrena het volgende:
Gisteren was er op de eerste Belg een stuk dat HEEL duidelijk maakte dat donker brood gewoon gekleurd witbrood is en alleen volkorenbrood het gezondste.
Mijn vader is ook zo iemand die gewoon at & dronk en dan 1x per jaar er een Dr. Frank tegenaan gooideInmiddels kan hij alleen nog maar havermout verdragen... vrijdag maagonderzoek.
En intussen naast zijn maag, jicht in beide dikke tenen en blaasontsteking/bloed in urine (voor dat laatste moet ie vandaag terug naar de dokter, die belde gisteren mijn moeder).
Kleine plus: omdat hij al weken niet fatsoenlijk kan eten was zijn cholesterol wel gezakt, is nu 5.
Ook hier succes!!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaai! Moe, koffie, zo presenteren, zenuwachtig en tig keer plassen![]()
![]()
lees later bij!
</spannende post. jaja>
Hoi, dank nog voor dat Jamie Oliver-receptquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef Probability het volgende:
Ik was even vergeten dat ik blij word van kokenIk kook namelijk echt nooit. Ik kook wel eens pasta en daar doe ik dan spinazie en tomaat door of zo iets saais en niet lekkers
(eten bij vriendinnetjes, vriendje, 'uit' eten, enz) En ik was echt even vergeten dat het best chill is om zelf te koken
Thx!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.natriumarm.eu/hoofdgerecht/chili-con-carne/
Dat, plus dus de bouillon van hierboven![]()
Niet als je er op bijt. En wij hadden 'Willemientjes'.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:18 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, oneens met TT, met een kingetje kun je precies een lichte preek uitzitten.
Wat volgens mij altijd kan: door laten lopen met wat azijn in het water, daarna nog keer of 3 door laten lopen met alleen water.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
Goede constatering. Ik weet alleen het typenummer niet..
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:18 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, oneens met TT, met een kingetje kun je precies een lichte preek uitzitten.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet als je er op bijt. En wij hadden 'Willemientjes'.
Ik ben fan van het recept voor pasta alla Norma van Jamie Oliver:quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi, dank nog voor dat Jamie Oliver-recept. Maak je wel vaker wat van hem?
.
Is dat een beetje te eten? De kwark die ik normaal eet is niet meer verkrijgbaar dus ik zoek alternatieven..quote:
Je hebt niet liever een chocoladejezus?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:18 schreef loveli het volgende:
Ja heel vaak! (Als ik iets kook is het vaak Jamie bedoel ik dus) Mijn favoriete boek is Jamie's Italië! Bijna alles vind ik lekker uit dat boekquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi, dank nog voor dat Jamie Oliver-recept. Maak je wel vaker wat van hem?
.
Ja ik vind hem niet slechtquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef the85mc het volgende:
[..]
Is dat een beetje te eten? De kwark die ik normaal eet is niet meer verkrijgbaar dus ik zoek alternatieven..
Natuurlijk! Kokosquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:34 schreef Sarabi het volgende:
Overnight oatmeal met kokos is goedgekeurdheerlijk
Moet ik ook nog ff een keer proberen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:34 schreef Sarabi het volgende:
Overnight oatmeal met kokos is goedgekeurdheerlijk
Dank jequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:35 schreef Nallie het volgende:
Mn quote werkt niet... Prob: http://mynewroots.blogspot.com/2011/04/raw-brownie.html
Ik kom hem wel eens tegen met uitgaanquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:02 schreef Perruche het volgende:
Ik ben wel Evy les 2 gaan doen! En gegeten! En nu kijk ik Feutenjongens als ik die bram wagtmans in de kroeg tegenkwam...
. Anyway, zo nog naar de bodypump... De eerste les zat al vol
.
Waar ga jij uitquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik kom hem wel eens tegen met uitgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |