Hoe?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:29 schreef 99.999 het volgende:
Paul doet hard z'n best om Obama aan een tweede termijn te helpen 😜
Door te trachten meer verdeeldheid te zaaien in zijn eigen partijquote:
Ach extremisten. Mijn vijand is jouw vijand, niet zo gek dat ze elkaar wel weten te vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:44 schreef popolon het volgende:
Dat wil Paul ook dat wakkerschudden en dus misschien verdeling.
Ik vind het wel mooi zoiets. Santorum supporters hebben er blijkbaar geen probleem mee dat Paul Santorum een leugenaar en 'fake' noemde.
Waarom zeg je niet hetzelfde over Romney, dat hij diegene is die verdeeldheid zaait?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Door te trachten meer verdeeldheid te zaaien in zijn eigen partij. dat maakt het voor Obama alleen maar makkelijker allemaal.
Omdat Romney altijd al zeer kansrijk was en niet tot het bittere einde doorging met een strijd, terwijl de reps helemaal geen behoefte hebben aan strijd op dit moment.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet hetzelfde over Romney, dat hij diegene is die verdeeldheid zaait?
Waarom niet over Gingrich, of Santorum toen zij ook nog in de race waren?
De enige bron die tenminste nieuws uitzend wat ik op de andere kanalen niet te zien krijg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 05:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Is de semi-communistische staatstelevisie van Rusland de enige betrouwbare bron tegenwoordig?
Misschien moet je disney films gaan kijken, net zoveel nieuwswaarde.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De enige bron die tenminste nieuws uitzend wat ik op de andere kanalen niet te zien krijg.
Dus omdat de russische staat het deels financieerd is de nieuwswaarde gelijk nihil?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:34 schreef thettes het volgende:
[..]
Misschien moet je disney films gaan kijken, net zoveel nieuwswaarde.
Omdat Romney nu zeer ruim voor staat en degene is die het voor de republikeinen moet doen tegen Obama. De andere heren zijn uit de race gestapt en kan je wat dat aangaat niet veel verwijten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet hetzelfde over Romney, dat hij diegene is die verdeeldheid zaait?
Waarom niet over Gingrich, of Santorum toen zij ook nog in de race waren?
Niet gelijk maar het zorgt wel voor een zekere 'kleuring'quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:41 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus omdat de russische staat het deels financieerd is de nieuwswaarde gelijk nihil?
Eigenlijk was het een reactie op je 'nieuws wat ik wil zien'. Gezien je posthistorie zou ik dat bijna interpreteren als dat je alleen nieuws kijkt dat je goed uitkomt, namelijk russische filmpjes op youtube. Vandaar mijn verwijzing naar Disney, dat heeft ook weinig nieuwswaarde maar is ook leuk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:41 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus omdat de russische staat het deels financieerd is de nieuwswaarde gelijk nihil?
Je zal wel moeten als je iets over Ron Paul wilt vinden aangezien hij stelselmatig genegeerd word door de andere kanalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:27 schreef thettes het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een reactie op je 'nieuws wat ik wil zien'. Gezien je posthistorie zou ik dat bijna interpreteren als dat je alleen nieuws kijkt dat je goed uitkomt, namelijk russische filmpjes op youtube. Vandaar mijn verwijzing naar Disney, dat heeft ook weinig nieuwswaarde maar is ook leuk.
CNN, MSNBC en FOX zijn niet bepaald objectief vooral als je kijkt naar de verslaggeving over Iran bijvoorbeeld. Pure propagandamachines zijn dat die andere media,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet gelijk maar het zorgt wel voor een zekere 'kleuring'
En je favoriete Russia Today niet zekerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:56 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
CNN, MSNBC en FOX zijn niet bepaald objectief vooral als je kijkt naar de verslaggeving over Iran bijvoorbeeld. Pure propagandamachines zijn dat die andere media,
En propaganda is alleen erg als het niet in je straatje past? Russia Today is nou ook niet erg zuiverquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:56 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
CNN, MSNBC en FOX zijn niet bepaald objectief vooral als je kijkt naar de verslaggeving over Iran bijvoorbeeld. Pure propagandamachines zijn dat die andere media,
Het is tenminste een tegengeluid, bij RT is er tenminste berichtgeving over Ron Paul iets wat er bij de andere media totaal niet is. Wat dus jullie gevoel versterkt dat RP maar iemand is die maar marginaal gesteund word door het Amerikaanse volk. Dit kun je natuurlijk ook zien dat het een feit is dat RP door de rest genegeerd word maar dan word RT ineens als onbetrouwbaar afgeschilderd. Beetje vreemde redenatie houden jullie er op na.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En je favoriete Russia Today niet zeker??
Je kunt je natuurlijk ook afvragen wáárom er geen nieuws is over Ron Paul. Zijn delegate strategie (die in primaries uberhaupt niet mogelijk is) is een achterhoede gevecht en hij is gewoon een kansloze kandidaat momenteel waar niet veel over te vertellen is. Ik heb het filmpje gezien maar zelden heb ik zo'n slecht item gezien. Er is eigenlijk niks te melden dus brengen ze maar een paar minuten een willekeurige Paul supporter in beeld die mag vertellen hoe fantastisch hij is. Maargoed, een kritische vraag over Paul hoef je bij RT ook niet te verwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:42 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is tenminste een tegengeluid, bij RT is er tenminste berichtgeving over Ron Paul iets wat er bij de andere media totaal niet is. Wat dus jullie gevoel versterkt dat RP maar iemand is die maar marginaal gesteund word door het Amerikaanse volk. Dit kun je natuurlijk ook zien dat het een feit is dat RP door de rest genegeerd word maar dan word RT ineens als onbetrouwbaar afgeschilderd. Beetje vreemde redenatie houden jullie er op na.
Volgens mij redeneren 'wij' heel consequent en logisch en wordt die redenatie ook heel goed ondersteund door de feiten en werkelijkheid. Jij zoekt een extreme kant van het hele circus op en ziet daarin jouw eigen waarheid die niet gehinderd wordt door enige logische feitelijke waarnemingen...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:42 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is tenminste een tegengeluid, bij RT is er tenminste berichtgeving over Ron Paul iets wat er bij de andere media totaal niet is. Wat dus jullie gevoel versterkt dat RP maar iemand is die maar marginaal gesteund word door het Amerikaanse volk. Dit kun je natuurlijk ook zien dat het een feit is dat RP door de rest genegeerd word maar dan word RT ineens als onbetrouwbaar afgeschilderd. Beetje vreemde redenatie houden jullie er op na.
Pardon?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 07:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij redeneren 'wij' heel consequent en logisch en wordt die redenatie ook heel goed ondersteund door de feiten en werkelijkheid. Jij zoekt een extreme kant van het hele circus op en ziet daarin jouw eigen waarheid die niet gehinderd wordt door enige logische feitelijke waarnemingen...
Was gewoon fraude!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef RM-rf het volgende:
PKRChamp... vnd je het ook niet totaal oneerlijk dat Romney-aanhanger eigenlijk gewoon bijna fraude uitvoerden toen ze na de verkiezingen in Alaska de regels wilden wijzigen en alle GOP-delegates uit Alaska aan Romney toewijzen, terwijl Ron Paul ook 6 delegates gewonnen had volgens de regels?
is dat geen bewijs van grove fraude en ondemocratische gedrag door Romney-aanhangers?
Maar WTF heb je nou aan die informatie nu?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef RM-rf het volgende:
PKRChamp... vnd je het ook niet totaal oneerlijk dat Romney-aanhanger eigenlijk gewoon bijna fraude uitvoerden toen ze na de verkiezingen in Alaska de regels wilden wijzigen en alle GOP-delegates uit Alaska aan Romney toewijzen, terwijl Ron Paul ook 6 delegates gewonnen had volgens de regels?
is dat geen bewijs van grove fraude en ondemocratische gedrag door Romney-aanhangers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |