Jonge, aan het eind van mijn salaris hou ik nog een stukje maand over!quote:
Jonge aan het eind van de maand hou ik nog een stukje salaris overquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jonge, aan het eind van mijn salaris hou ik nog een stukje maand over!
o.a. daarom geen(zo min mogelijk) incasso'squote:Op donderdag 29 maart 2012 11:31 schreef eQuaL het volgende:
Herkenbaar
Geld zat, maar mieter het meeste op mijn aparte spaarrekening. Net die pech hebben dat er een paar incasso's over je rekening zijn gegaan als je naar de supermarkt gaat![]()
Ja, of gewoon alles incasso en zorgen dat je gewoon standaard een paar duizend euro op de rekening hebt staan. Veel makkelijker ook, hoef je niet steeds zelf overschrijvingen te doen.quote:o.a. daarom geen(zo min mogelijk) incasso's
Om je kapot te schamenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef DeLepelaar het volgende:
Gebeurt wel meer mensen, niks om je over te schamen.
Bij de C1000 ook niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:45 schreef Pharkus het volgende:
Bij de Super de Boer had je ook geen saldo gehad.
Hoeveel liter gaat er nou eigenlijk in zo'n Smart?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:47 schreef Gulmez het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Met jou budget zou ik niet eens mijn tank van de auto vol kunnen gooien.
Is die maand niet net begonnen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jonge, aan het eind van mijn salaris hou ik nog een stukje maand over!
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:31 schreef eQuaL het volgende:
Herkenbaar
Geld zat, maar mieter het meeste op mijn aparte spaarrekening. Net die pech hebben dat er een paar incasso's over je rekening zijn gegaan als je naar de supermarkt gaat![]()
Soms hou je geen rekening met bijvoorbeeld huur of zorg die wordt afgeschreven?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:41 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Eerst je rekening checken voordat je gaat afrekenen!
Ik heb alles incasso, alsof ik tijd en zin heb om al mijn vaste lasten handmatig over te gaan zitten maken elke maand..quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
o.a. daarom geen(zo min mogelijk) incasso's
Ja, anders kon ik toch niet afrekenen?!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:51 schreef Karina het volgende:
Jij weet de pincode van je moeders pas?
Misschien heeft ze de pincode op het pasje geplakt. Serieus, die mensen bestaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:51 schreef Karina het volgende:
Nee, zit in mijn hoofd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Misschien heeft ze de pincode op het pasje geplakt. Serieus, die mensen bestaan.
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt...quote:
Duh, ik ben verbaast dat je moeder jouw haar pincode heeft gegeven.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:52 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, anders kon ik toch niet afrekenen?!
Ik geloof het graag, net zoals er mensen zijn de aan wildvreemden hun pincode geven omdat ze zogenaamd van de bank zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Misschien heeft ze de pincode op het pasje geplakt. Serieus, die mensen bestaan.
Je had wél een saldo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:23 schreef Geelman het volgende:
Wilde ik afrekenen bij de AH, had ik geen saldo meer...
Je weet toch wel aan het begin van de maand wat je die maand te besteden hebt? Gewoon wat erop staat + binnengekomen inkomen - vaste lasten en je hebt je overzicht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:41 schreef Virtuoos het volgende:
Beter bij een broodje en wat drinken dan als je boodschappen voor de hele week daar op de band liggen..
[..]
Soms hou je geen rekening met bijvoorbeeld huur of zorg die wordt afgeschreven?
Ik weet die van mijn broer(uit mijn hoofd)quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:51 schreef Karina het volgende:
Massive pauper-alert.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:23 schreef Geelman het volgende:
Wilde ik afrekenen bij de AH, had ik geen saldo meer... Gelukkig had ik toevallig de pinpas van m'n ma bij me, dus ik kon toch nog betalen. Anders had ik met een mond vol tanden gestaan.
Klacht: het ultieme schaammoment: niet liquide genoeg zijn om een frikandelbroodje en een blikje energy te kunnen afrekenen...
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:26 schreef haan33 het volgende:
Dikke troll, omdat energy en frikabroodje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |