quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:21 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau was ook mee naar de echo. Ze zag al snel wat er in mijn buik zit: een konijntje!
Ah, 't is allemaal nieuw voor mijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:53 schreef Sorbootje het volgende:
Nee de uitgerekende datum is 16 oktober, maar dit is zeg maar de berekening van de computer op grond van de meting van de baby.
Dat vind ik dus erg moeilijk. Heb bij m'n vorige twee zwangerschappen geen bloeding gehad. De keer voordat ik zwanger was van Twan had ik ook een bloeding en dat was een miskraam. Vandaar dat ik er ook minder in geloof dat het nu wel goed zal gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk aan je en duim voor je Diaan. Hou een beetje vertrouwen in je lijf, hoe moeilijk ook.
Dat begrijp ik. En er is toch niks wat je helemaal kan geruststellen op dit moment. We hopen allemaal met je mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus erg moeilijk. Heb bij m'n vorige twee zwangerschappen geen bloeding gehad. De keer voordat ik zwanger was van Twan had ik ook een bloeding en dat was een miskraam. Vandaar dat ik er ook minder in geloof dat het nu wel goed zal gaan.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus erg moeilijk. Heb bij m'n vorige twee zwangerschappen geen bloeding gehad. De keer voordat ik zwanger was van Twan had ik ook een bloeding en dat was een miskraam. Vandaar dat ik er ook minder in geloof dat het nu wel goed zal gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |