nee want ik ga niet om met mocro's en die nickelsonbitches dus ik ben veilig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ga toch weg joh, je hebt er geen verstand van
[..]
Je bent wel heel benieuwd hebang dat jij er ook op staat vasje?
Zegt die Gridlok gast dat niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:33 schreef wise het volgende:
volgens de reclame van envirafone betekend banga gewoon geld
Nee hoor, jij bent gewoon blind en doof.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ga toch weg joh, je hebt er geen verstand van
Oke man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent gewoon blind en doof.
Ik heb mij al eens voldoende in verdiept en daarom kan ik deze conclusies trekken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke man.
Zodra je je erin hebt verdiept enzo praten we nog wel eens... dit is gewoon loos schreeuwen
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke man.
Zodra je je erin hebt verdiept enzo praten we nog wel eens... dit is gewoon loos schreeuwen
Dat 13-jarigen sterk ontvankelijk zijn voor peer pressure is niets nieuws hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
Oke man.
Niet genoeg dus.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik heb mij al eens voldoende in verdiept en daarom kan ik deze conclusies trekken.
Ja hoor ik heb hier genoeg in verdiept en ik heb gewoon gelijk. Jij moet je ogen open doen want je ziet alleen maar leugens. Het is gewoon de schuld van hiphop/rap-muziek.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet genoeg dus.
Maar ik geef je geen blaam, mensen die er geen verstand van hebben zien alleen 50cent enzo in hiphop.
'ik heb gewoon gelijk'quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:42 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja hoor ik heb hier genoeg in verdiept en ik heb gewoon gelijk. Jij moet je ogen open doen want je ziet alleen maar leugens. Het is gewoon de schuld van hiphop/rap-muziek.
En de Rabobank.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:42 schreef HSG het volgende:
Het is gewoon de schuld van hiphop/rap-muziek.
Jij hier =$quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:41 schreef Dqod het volgende:
Terug naar de tijd van de boybands, waarin slechts de mannen rond dansten in hun ontblote bovenlichaam.. En de Vengaboys
En zo is het maar net u_uquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tijd voor een revival als de Bangaboys.
Viva Foreverquote:
jij en ik allure_....vanavond....quote:
Blij dat je het in zietquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'ik heb gewoon gelijk'
Primaalsof je discussiert met een gristen
En dat natuurlijkquote:
Eventjes, ik vond het wel interestingquote:
Dqod heeft me net wakker gemaakt met 1000 kusjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:45 schreef BobbyB het volgende:
Valt wel op dat Dqod en Allure tegelijkertijd ineens hier zijn.
quote:
Ik vind jou wel interestingquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eventjes, ik vond het wel interesting![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |