Maak je niet druk hoor. Ik weet het nu ook al wel... giyfquote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Uhmz, dan ben ik wel erg makkelijk te vinden als ik dat online gooi. Je mag pm-en als je het wilt weten
Heb btw toch nog een 6,5 voor m'n scriptie gekregen en een 9 voor m'n stage
Ja, maar ik denk dat dat niet zomaar gebeurt. Ik was eigenlijk best wel benieuwd wat je had gevonden, zoek over een jaar precies zoiets.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, maar als m'n collega's hier toevallig rondhangen of googelen op "functie + gemeente" en ik zit online te zeuren over een klotedag of stomme collega, vind ik dat naar... Snappie?
Ow, ken ik jou?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 20:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maak je niet druk hoor. Ik weet het nu ook al wel... giyf
Ow ja: gefeli!
Meisje, ik zou er niet aan beginnenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:13 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Jonguh, ik moet nog beginnenENIKWILOOKNIETMEER
quote:
Mensen: HOU VOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:13 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Jonguh, ik moet nog beginnenENIKWILOOKNIETMEER
Yep. Gefeliciteerd dan maar?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:03 schreef poker4lifee het volgende:
hele domme vraag, sorry.
Dit betekent toch gewoon 100% ingeloot of mis ik iets?
--
[ afbeelding ]
Als je bij de voor 15 mei aanmeld groep hoort tenminste.
PIEP thesis? Bedoel de KUT!!!! thesis?quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef DragonBlade het volgende:
Jup. Minder aanmeldingen dan plaatsen is (logisch) gewoon ingeloot. Leiden is volgens mij al jaren niet vol (de 700 plaatsen)
k gelukkig, thxquote:
Jaaa dat bedoel ik hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
PIEP thesis? Bedoel de KUT!!!! thesis?
(en ow.. gefeli!)
Dit inderdaad. Psychologie heeft over de jaren ook een beetje een 'ik weet niet wat ik wil doen, dus dan maar psychologie' imago gekregen als het ware.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:37 schreef MeloD het volgende:
Gelukkig haalt een flink deel de eindstreep niet... Maar ben het met je eens. Liever wat minder studenten een goede, uitgebreide opleiding dan zo'n massastudie die vrij weinig voorstelt.
En niet voor niets natuurlijk, dit geldt voor het grootste deel van de studenten wel denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Psychologie heeft over de jaren ook een beetje een 'ik weet niet wat ik wil doen, dus dan maar psychologie' imago gekregen als het ware.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |