abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112209345
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:24 schreef SH. het volgende:

[..]

Ik zit even naar het programma te kijken (zit zelf niet op die uni) en ik moet zeggen dat het er best interessant uit ziet... In de wetenschapslijn heb je bijvoorbeeld 12,5 ECTS voor een eigen project?
http://www.utwente.nl/honours/
Tja, als je het interessant vindt moet je het vooral doen. Kunnen zeggen dat je 'honours student' bent geweest is wel echt een voordeel.
Op zich klinkt het programma ook interessant. Alleen heb ik het idee dat het programma interessanter klinkt dan dat het is. Het proberen kan eigenlijk geen kwaad, nee. Maar dan moet ik er wel echt voor gaan. Jammer dat je je minor niet in het buitenland kunt volgen wanneer je meedoet aan het programma.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:32 schreef SH. het volgende:

[..]

Bij de EUR werd elke student met gemiddeld een 7,5 of hoger gevraagd (en dat waren er best veel bij psych). Bij Twente zie ik alleen maar staan dat je je P in 1 keer hebt gehaald en dat je 'bij de beste studenten van je opleiding hoort' (dus wat nodigen ze uit; top 10%? 20%? bij Twente heb je dan 30-60 studenten te pakken).
Edit: Hiermee bedoel ik te zeggen dat het gevraagd zijn op zichzelf niet zozeer bijzonder is. Toegelaten zijn is al interessanter, en de 30 ECTS uitzitten is een reden om trots te zijn.
Ja, er zijn ongeveer 22 studenten uitgenodigd voor de informatielunch over het programma. Mee eens, het gevraagd zijn op zichzelf is niet zo bijzonder. Als ik er al voor ben gevraagd :')... Wanneer je die 30 ECTS hebt behaald dan kun je echt trots zijn op jezelf _O_. Maar goed. Bedankt voor jullie mening :P.
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:14:54 #77
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_112209615
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 09:32 schreef SH. het volgende:

[..]
Edit: Hiermee bedoel ik te zeggen dat het gevraagd zijn op zichzelf niet zozeer bijzonder is.
Dat valt wel mee, feit blijft dat niet iedereen gevraagd wordt en dat er eisen voor zijn. Bovendien weten werkgevers deze nuance niet, en daar ging het om

quote:
Toegelaten zijn is al interessanter, en de 30 ECTS uitzitten is een reden om trots te zijn.
De toelating is idd nog interessanter. Wat ik van anderen hoor (bij een andere studie) is dat die 30 ects uitzitten nou juist niet zo moeilijk/boeiend is... (je noemt het zelf al 'uitzitten' ;) )
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_112231458
Jij kunt er best trots op zijn want het betekent immers dat je tot nu toe alle vakken met een redelijk cijfer hebt afgerond. Ik ga mij in elk geval voor de selectieprocedure aanmelden, hoewel ik niet verwacht dat zij daar op iemand met mijn leeftijd en levensloop zitten te wachten. 12,5 ECTS voor een eigen project + individuele begeleiding vindt ik trouwens wel heel aantrekkelijk bij zo een massale opleiding.
pi_112231917
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:55 schreef gracee het volgende:
Jij kunt er best trots op zijn want het betekent immers dat je tot nu toe alle vakken met een redelijk cijfer hebt afgerond. Ik ga mij in elk geval voor de selectieprocedure aanmelden, hoewel ik niet verwacht dat zij daar op iemand met mijn leeftijd en levensloop zitten te wachten. 12,5 ECTS voor een eigen project + individuele begeleiding vindt ik trouwens wel heel aantrekkelijk bij zo een massale opleiding.
Zit je ook op de UT? Leeftijd hoeft geen probleem te zijn, denk ik. Als je er maar gemotiveerd voor bent! Succes :9.
pi_112236530
quote:
14s.gif Op woensdag 30 mei 2012 20:04 schreef Julis het volgende:

[..]

Zit je ook op de UT? Leeftijd hoeft geen probleem te zijn, denk ik. Als je er maar gemotiveerd voor bent! Succes :9.
Ja maar ik denk niet dat ik je ken :)
Btw, de deadline is al aanstaande zondag, en succes idd :P
  donderdag 31 mei 2012 @ 08:58:49 #81
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112252583
Ik kan / mag op mijn stage blijven op freelance basis :)
Puur voor de diagnostiek en eventueel nog m.b.t. dyslexie. Mocht ik dan nog geen baan hebben, dan heb ik dit in ieder geval & blijf ik ook een beetje in het werkveld.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_112252873
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 08:58 schreef automatic_ het volgende:
Ik kan / mag op mijn stage blijven op freelance basis :)
Puur voor de diagnostiek en eventueel nog m.b.t. dyslexie. Mocht ik dan nog geen baan hebben, dan heb ik dit in ieder geval & blijf ik ook een beetje in het werkveld.
Prima toch? Beetje extra werkervaring kan nooit kwaad.
pi_112281492
Pfff scriptie weer teruggekregen, met berg (niet leuke) feedback. Ze blijft verdieping missen, hoewel ik al een aantal keer gezegd heb dat ik écht niks aan verdieping verder kan vinden, de wetenschap is simpelweg nog niet zo ver. Overweeg om nu maar allerlei zoektermen in literatuurdatabases + eerste pagina zoekresultaten uit te printen en mee te nemen :S

Ik mag trouwens ook met vrij grote zekerheid bij mijn stageplek blijven *O*
pi_112305636
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:15 schreef gracee het volgende:

[..]

Ja maar ik denk niet dat ik je ken :)
Btw, de deadline is al aanstaande zondag, en succes idd :P
Ah, oké! En ik zie dat je nieuw bent op FOK! :D.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 20:55 schreef MeloD het volgende:

Ik mag trouwens ook met vrij grote zekerheid bij mijn stageplek blijven *O*
Dat is fijn :9 ^O^.
pi_112310181
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 13:42 schreef Julis het volgende:

Ah, oké! En ik zie dat je nieuw bent op FOK! :D.
Mh ja ik vind het een nogal raar forum buiten SES :P
Nu maar verder gaan met het testtheorie verslag, wat een vervelend vak is dat toch -O-
pi_112310967
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:40 schreef gracee het volgende:

[..]

Nu maar verder gaan met het testtheorie verslag, wat een vervelend vak is dat toch -O-
Hahahaha :D. Het is een heel ander wereldje, ja.

:P. Hm ja, vooral 'vaag' wat we moeten doen met het verslag. Ik denk dat het practicum heel erg belangrijk is voor het verslag :Y. Op dit moment kan ons groepje eigenlijk niet zoveel doen aan het verslag, want we weten nog niet precies wat we moeten doen met SPSS. Want bij de punten scoring, betrouwbaarheid en validiteit zijn de enquêteresultaten nodig. Binnenkort wordt het wel duidelijk wat we moeten doen met die resultaten gelukkig. Succes met het verslag.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:01:16 #87
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112310989
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:40 schreef gracee het volgende:

[..]

Testtheorie :r :r :r x 10000
pi_112311408
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:01 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan.

Maar kan liggen aan de manier waarop het op de UvT wordt gegeven. Wat een droevige bedoeling.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:13:54 #89
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112311460
Het is gewoon verschrikkelijk. Serieus. Haha.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat het op de UvA / VU / EUR wel leuk is _O-
pi_112311535
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het bij ons vooral zo debiel dat de halve cursus uit enorm simpel rekenwerk bestaat, en dan is het tentamen 90% theorie. Wat boeit mij het nou wie welke test heeft uitgevonden en wat welke test precies meet. En dat tempo in hoorcolleges ook :r! Wat een matige docent.

Dit jaar slagingspercentage van 35%. Ben blij dat ik daarbij zat.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:20:02 #91
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112311697
Jaaa, heeel herkenbaar! Ik heb er ook 3x over mogen doen.
pi_112311915
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:00 schreef Julis het volgende:

[..]

Hahahaha :D. Het is een heel ander wereldje, ja.

:P. Hm ja, vooral 'vaag' wat we moeten doen met het verslag. Ik denk dat het practicum heel erg belangrijk is voor het verslag :Y. Op dit moment kan ons groepje eigenlijk niet zoveel doen aan het verslag, want we weten nog niet precies wat we moeten doen met SPSS. Want bij de punten scoring, betrouwbaarheid en validiteit zijn de enquêteresultaten nodig. Binnenkort wordt het wel duidelijk wat we moeten doen met die resultaten gelukkig. Succes met het verslag.
Ik vond het practicum eigenlijk helemaal niet nuttig. Jij leert er welke knoppen je moet drukken om een cronbachs alfa te berekenen of een factoranalyse uit te voeren maar jij leert niet waarom jij deze opties aanvinkt en wat het allemaal betekent.. volgende week spreekuur met de docente, dan wordt het hopelijk een beetje helder.
pi_112312024
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:20 schreef automatic_ het volgende:
dat geeft hoop! :{
pi_112312176
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:13 schreef automatic_ het volgende:
Is het ook niet. Ik vind het zo leuk dat ik het graag over blijf doen!
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:32:56 #95
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112312237
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:31 schreef Sandertje23 het volgende:

[..]

Is het ook niet. Ik vind het zo leuk dat ik het graag over blijf doen!
Hahaha, tja... Jij... :P
pi_112312267
Pfoe, als ik het zo lees over testtheorie ;(. Stom dat ze over de onderzoekers vragen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:25 schreef gracee het volgende:

[..]

Ik vond het practicum eigenlijk helemaal niet nuttig. Jij leert er welke knoppen je moet drukken om een cronbachs alfa te berekenen of een factoranalyse uit te voeren maar jij leert niet waarom jij deze opties aanvinkt en wat het allemaal betekent.. volgende week spreekuur met de docente, dan wordt het hopelijk een beetje helder.
Oh, ik heb het practicum nog niet gehad. Ik dacht dat het dan wel duidelijker werd, blijkbaar niet. Hmm. Dan maar hopen dat tijdens het spreekuur alles helder wordt, ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door Julis op 01-06-2012 16:39:54 ]
  vrijdag 1 juni 2012 @ 16:35:18 #97
319308 Tink89
To live is to dance
pi_112312327
Testtheorie was ongeveer het ergste vak wat ik ooit gedaan heb....

Uitslag van m'n assessment is binnen; Positief :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_112312531
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:35 schreef Tink89 het volgende:
Testtheorie was ongeveer het ergste vak wat ik ooit gedaan heb....

Uitslag van m'n assessment is binnen; Positief :D
^O^.
pi_112312598
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:01 schreef automatic_ het volgende:

[..]

pi_112312667
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:

Dit jaar slagingspercentage van 35%. Ben blij dat ik daarbij zat.
Dat voorspelt weinig goeds. :{

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 16:20 schreef automatic_ het volgende:
Doel je dan op de opdracht of het tentamen? Of beide?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')