quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zeg Monaco, want volgens mij is het Costinha.
Nope. Degene waar naar ik op zoek ben maakte net iets minder furore.quote:
Dat lijkt me ook, al waren dat 15 duels schorsing.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
Kan alleen maar Hans Kraay Jr. zijn...
Jepperdepep.quote:
Denk ook niet dat die iets minder furore heeft gemaakt als Hasselbainkquote:
Mönchengladbach is het, ja.quote:
'tuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:57 schreef tong80 het volgende:
welke clubs ?
Martin Breuer -- Excelsior?
Lambert Kreekels Eindhoven![]()
Ton Thie AZ?
Frits Flinkenvleugel
Jan Klijnjan
Jan Blijham
Martin Koeman - Groningen (en ook ergens in het Westen- Erwin en Ronald zijn geboren in Zaandam)
Jury Koolhof - o.a. PSV
Martin Wiggemansen
Kan, maar Kreekels heeft wel degelijk voor Eindhoven gespeeldquote:
Ah, tuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 12:53 schreef Bos81 het volgende:
5 kan wel eens Sclessin van Standaard Luik zijn![]()
Hintje?quote:Op maandag 2 april 2012 13:15 schreef zolderraam het volgende:
zijn allemaal goed...
nu allleen de derde nog.
Kreekels speelde dacht ik ook voor Den Bosch en Wiggemansen voor Ajax.quote:Op zondag 1 april 2012 01:10 schreef fanneke het volgende:
Martin Breuer - FC Den Bosch
Lambert Kreekels - Helmond Sport
Ton Thie - ADO
Frits Flinkenvleugel - DWS/FC Amsterdam
Jan Klijnjan - Sparta/DFC
Jan Blijham - Veendam
Martin Koeman - GVAV
Jurrie Koolhof - Veendam/Vitesse/PSV...
Martin Wiggemansen - FC Amsterdam/PEC Zwolle
5-2. In Duitsland geen idee. 2-2? Volgena mij gelijkspel iigquote:Op donderdag 26 april 2012 00:03 schreef tong80 het volgende:
De 2 uitslagen van de halve finale Ajax - Bayern München in 1995
Gelijkspel is goed. 2-2 is fout.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
5-2. In Duitsland geen idee. 2-2? Volgena mij gelijkspel iig
goedquote:Op donderdag 26 april 2012 18:22 schreef tong80 het volgende:
Sorry vraag niet goed gelezen.
Eén van de weinige spelers niet uit de eigen opleiding van Auxerre.
Sneijder ---> Gala, Inter, Real, Ajaxquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:31 schreef Tarado het volgende:
Meteen maar een vraag dan
Welke Nederlanders hebben voor 4 verschillende clubs in de Champions League gespeeld
Kluivertquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:31 schreef Tarado het volgende:
Meteen maar een vraag dan
Welke Nederlanders hebben voor 4 verschillende clubs in de Champions League gespeeld
1 goed Sneijder, er is er nog 1quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sneijder ---> Gala, Inter, Real, Ajax
Vd Vaart --> Ajax, Real, Spurs, HSV
Anderen kan ik even niet op komen.
Nee 3 maar, wel 3 keer een prijsquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:43 schreef tong80 het volgende:
En Seedorf nog.
Moet weg voor vandaag
Nee, je moet het wat dichter bij huis zoekenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk Reiziger. PSV, Barcelona, Milan en Ajax.
Van Bommel natuurlijk. PSV, Barcelona, Milaan en München.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, je moet het wat dichter bij huis zoeken
Correctquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Bommel natuurlijk. PSV, Barcelona, Milaan en München.
Ik schaam mij een beetje voor de eerdere miskleun.quote:
Wat een carrière hè.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
fuck, wou ook eerst van bommel intikken, maar was vergeten dat hij bij Bayern heeft gespeeld
Hoe bedoel je?quote:
Onyewuquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:10 schreef Tarado het volgende:
O' Brien, Altidore, Bradley dan houdt het bij mij wel op
Allen goed vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:10 schreef Tarado het volgende:
O' Brien, Altidore, Bradley dan houdt het bij mij wel op
gegoogled, alleen die van Sparta had ik kunnen wetenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zoek nog een verdediger van oa Sparta en Cambuur.
Een verdediger die bij Feyenoord 'furore' maakte.
Een middenvelder/aanvaller bij PSV.
Rechterverdediger van o.a. NEC en Helmond Sport.
Die van Feyenoord toch ook wel?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
gegoogled, alleen die van Sparta had ik kunnen weten
Die jongen is me helemaal ontgaan, maar toen woonde ik ook in Braziliëquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die van Feyenoord toch ook wel?
't Is je vergeven.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die jongen is me helemaal ontgaan, maar toen woonde ik ook in Brazilië
Google maar dat vind ik flauw.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Niemand die Feyenoorder.
Boegbeeld van de club. Zijn er over aan het denken een tribune naar hem te vernoemen.
Die had ook nog gemogen.quote:
Zou wel prettig zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:36 schreef Mike009000 het volgende:
Is het nu trouwens de bedoeling dat ik een vraag verzin?
Die weet ik wel. Feyenoorder hè.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:49 schreef Mike009000 het volgende:
Welke speler heeft de - twijfelachtige eer - van het ontvangen van de snelste rode kaart (gemeten vanaf het begin van de wedstrijd) in de Nederlandse eredivisie?
Jip. In het noorden de lands.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:06 schreef Mike009000 het volgende:
Klopt! "onlangs" nog bij een andere Nederlandse club in dienst geweest.
Het was Marcio Santos van Ajax eerst dacht ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:49 schreef Mike009000 het volgende:
Welke speler heeft de - twijfelachtige eer - van het ontvangen van de snelste rode kaart (gemeten vanaf het begin van de wedstrijd) in de Nederlandse eredivisie?
Die kwam als invaller. Volgens mij is het Bona Kalou.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was Marcio Santos van Ajax eerst dacht ik.
Jip. Die is het.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die kwam als invaller. Volgens mij is het Bona Kalou.
Je hebt gelijk. Had vraag niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je mag een vraag stellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Welke speler in de WK-78 finale werd in beeld gebracht nadat Dick Nanninga scoorde. Was een foutje van de regisseur.quote:
Wat een detail, gokje Rensenbrinkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke speler in de WK-78 finale werd in beeld gebracht nadat Dick Nanninga scoorde. Was een foutje van de regisseur.
Staat op alle WK films. Zie je Dick Nanninga scoren en hem in beeld.quote:
Goudhaantje dan maar, ik weet het echt nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staat op alle WK films. Zie je Dick Nanninga scoren en hem in beeld.
Is nu nog coach in het betaalde voetbal.
traint in de eerste divisie.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goudhaantje dan maar, ik weet het echt niet
Milla?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:09 schreef tong80 het volgende:
Wat is de oudste speler die op een WK scoorde ?
Je hebt het juist.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef Tarado het volgende:
Inter, PSV, Dortmund of begrijp ik de vraag verkeerd?
Ze vochten zichzelf helemaal Lensquote:Op maandag 25 februari 2013 12:56 schreef tong80 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Joop van Daelen en een donkere PSV voetballer ?
quote:
Bobby Robsonquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:09 schreef Tarado het volgende:
Noem behalve Steve McClaren 5 Britse trainers die in de eredivisie hebben gewerkt
4 goedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bobby Robson
JImmy Calderwood
Rob McDonald (niet zeker)
Barry Hughes
?
Geen Eredivisie-trainer geweest.quote:
PTT Telecompetitie etcquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen Eredivisie-trainer geweest.
Reynolds is ook nooit betaald voetbal trainer geweestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PTT Telecompetitie etc
Had die beter betaald voetbal kunnen zeggen.
Ik stel de vraagstelling ter discussie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Reynolds is ook nooit betaald voetbal trainer geweest.
Voltreffer Vickquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:12 schreef tong80 het volgende:
Van wie had Sjakie zijn wondersloffen ?
Een rus zijn naam zou ik moeten googlen. iets van Baramov dacht ik. Hij was de grensrechter die de al veelbesproken wel of niet over de lijn goal in de finale van het WK 66 als goal gaf,,quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:24 schreef tong80 het volgende:
Welke grensrechter heeft een standbeeld ? En waarom ?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij is het overigens een Kazach, maar toendertijd vlagde hij namens de Sovjet-Unie
Ie kwam uit China.quote:
Aberdeenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:03 schreef tong80 het volgende:
Met welke andere club dan Manchester United won Ferguson een europacup ?
In principe heb je gelijk want hij heeft 6 jaar voor RKC gespeeld en daarvoor bij Top Oss ( toen nog amateurs) maar het is wat kort, er zijn er nog wel een paarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:36 schreef Bos81 het volgende:
Herman Teeuwen (doelman bij RKC) volgens mij
Skietuh Willy heeft ook bij MVV gespeeldquote:
Ik mis Hans van der Pluijm. Speelde alleen voor FC Den Bosch (19 jaar) en was daar ook nog eens 9 jaar trainer (waaronder een aantal jaren hoofdtrainer).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:50 schreef Tarado het volgende:
Dit waren mogelijke antwoorden
Theo Bos
Michael Buskermolen
Ton de Kruijk
Ton du Chatinier
Eric Hellemons
Piet Keizer
John Leeuwerik
Fred Rutten
Ger Senden
Sjaak Swart
Dick Tol
Folkert Velten
Jan Vreman
Frank Kramer natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef tong80 het volgende:
XXXXXXXX speelde als profvoetballer bij FC Amsterdam, MVV, Telstar, FC Volendam en HFC Haarlem.
In de zomer van 1976 maakte hij deel uit van de gelegenheidsband Full House. Zij scoorden een Top 40-hit met Standing on the inside, een cover van Neil Sedaka.
Wie ?
Tuurlijkquote:
Van Hanegem?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:08 schreef tong80 het volgende:
Welke Oranje-international werd er als eerste uit het veld gestuurd ?
Fanneke weet vast ook de scheidsrechter.
Dat was de eerste gele kaart in de eredivisie. Weet je de scheidsrechter ?quote:
Keizer?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was de eerste gele kaart in de eredivisie. Weet je de scheidsrechter ?
Klopt.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:34 schreef Tarado het volgende:
Dan moet het Cruijff zijn die als eerste rood kreeg
Willem Kieft en Ruud Geelsquote:Op zondag 3 maart 2013 16:49 schreef Tarado het volgende:
Noem 2 spelers die topscorer waren in de hoogste afdeling van het betaalde voetbal voor 2 verschillende clubs
Dick Tol?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
En wie is dan de Coen Dillen van de Eerste Divisie?
Ton Cornelissen ?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
En wie is dan de Coen Dillen van de Eerste Divisie?
44 doelpunten in '61/'62quote:
Eerste divisie = huidige Jupiler Leaguequote:Op maandag 4 maart 2013 14:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Kuyt, van Hooijdonk, Kezman, Huntelaar?
Eerste 2 zijn goedquote:Op maandag 4 maart 2013 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Harry van der Laan, Michel van Oostrum, Maurice Graef, Donny de Groot.
O jaquote:Op maandag 4 maart 2013 14:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste divisie = huidige Jupiler League
Dick Tol?quote:
Harry natuurlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:48 schreef tong80 het volgende:
Welke van deze spelers was ook zaalvoetbalinternational ?
Harry van der Laan, Michel van Oostrum, Maurice Graef, Donny de Groot.
quote:
Powell is ook goed.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dick Tol?
En Berry Powell denk ik.
[..]
Harry natuurlijk.
SVV , Haarlem, RBC , Wageningen , AGOVV , VC Vlissingen , SC Amersfoort en nog 1quote:Op maandag 4 maart 2013 15:04 schreef tong80 het volgende:
Noem 8 clubs die ooit betaaldvoetbal speelden die bij de profs niet meer bestaan.
Er zijn er nog wel 20 denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
SVV , Haarlem, RBC , Wageningen , AGOVV , VC Vlissingen , SC Amersfoort en nog 1
Had je beter DWS, De Volewijckers en Blauw Wit kunnen noemen.quote:
SC Enschedequote:Op maandag 4 maart 2013 15:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had je beter DWS, De Volewijckers en Blauw Wit kunnen noemen.
Enschedese boys. Maar speelden ze toen al betaaldvoetbal ?quote:
in 65 pas gefuseerd dus denk het welquote:Op maandag 4 maart 2013 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Enschedese boys. Maar speelden ze toen al betaaldvoetbal ?
Eerst nog Fortuna Vlaardingenquote:
Die bedoel ikquote:
Wageningen ging in 1992 failliet. Dit lijkt me heel sterk Tong.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:28 schreef tong80 het volgende:
Ik werd gescout door FC Wageningen vlak voordat ze failliet gingen.
Je had het niet fout hoor werd later FC Vlaardingen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die bedoel ikHoe kan ik dat fout hebben als geboren en getogen (weliswaar slechts 23-jarige) Vlaardinger
Laat het sprookje nou in levenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wageningen ging in 1992 failliet. Dit lijkt me heel sterk Tong.
Maakte mijn debuut trouwens tegen Dinteloord uit. Is net geen Zeeland toch ?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wageningen ging in 1992 failliet. Dit lijkt me heel sterk Tong.
Hmm, betaald voetbal was alleen onder de naam Fortuna toch? Rinus Israël is ook nog trainer geweest trouwensquote:Op maandag 4 maart 2013 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je had het niet fout hoor werd later FC Vlaardingen.
Volgens mij niet. Kan het fout hebben. Ben ooit in het stadion geweest. Bij FC Chabab hebben ze een mooier stadion.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hmm, betaald voetbal was alleen onder de naam Fortuna toch? Rinus Israël is ook nog trainer geweest trouwens
Ik ben niet scherp vandaag, het was Theo Laseroms die trainer is geweestquote:Op maandag 4 maart 2013 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Kan het fout hebben. Ben ooit in het stadion geweest. Bij FC Chabab hebben ze een mooier stadion.
De Tank.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben niet scherp vandaag, het was Theo Laseroms die trainer is geweest
Ik ben zelf in 1989 geboren dus heb het stadion nooit gezien
Ik ben in 1962 geborenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben niet scherp vandaag, het was Theo Laseroms die trainer is geweest
Ik ben zelf in 1989 geboren dus heb het stadion nooit gezien
Alleen 2010 en de UEFA-Cup van mijn geliefde Feyenoord in 2002quote:Op maandag 4 maart 2013 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben in 1962 geboren
Jij een jaar na het EK-88.
Je hebt heel wat gemist jongen qua Nederlandse hoogtepunten.
Later een spits met die naam en een tenniserquote:
In 2002 heb ik als Ajacied nog het felicitatietopic geopend.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alleen 2010 en de UEFA-Cup van mijn geliefde Feyenoord in 2002
Ik zat met m'n pa in De Kuipquote:Op maandag 4 maart 2013 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 2002 heb ik als Ajacied nog het felicitatietopic geopend.
Koevermans toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:41 schreef tong80 het volgende:
Welke ex-voetballer van Vlaardingen zat in de EK-88-selectie maar speelde geen minuut ?
Ik heb van Basten twee keer in het stadion gezien. Eerst bij zijn omhaal tegen FC Den Bosch, de twee keer in de halve finale tegen West-Duitsland op het EK-88.quote:
Juist.quote:
Winter? was die er al bijquote:Op maandag 4 maart 2013 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist.
Welke latere record-international speelde toen ook geen minuut ?
Aron Winter ?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist.
Welke latere record-international speelde toen ook geen minuut ?
Mijn eerste was Nederland - Frankrijk, poulewedstrijd op EURO2000quote:Op maandag 4 maart 2013 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb van Basten twee keer in het stadion gezien. Eerst bij zijn omhaal tegen FC Den Bosch, de twee keer in de halve finale tegen West-Duitsland op het EK-88.
Mijn eerste wedstrijd in een stadion was in 1971. Zag ik Cruijff tegen Den Bosch. Magere 0-1
Heb toen Nederland - Joegoslavië gezien in de Kuip.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn eerste was Nederland - Frankrijk, poulewedstrijd op EURO2000
Welke Joegoslaaf scoorde in die wedstrijd in eigen doel?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb toen Nederland - Joegoslavië gezien in de Kuip.
Milosevic ?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke Joegoslaaf scoorde in die wedstrijd in eigen doel?
Nee, de speler was op dat moment actief in de Nederlandse competitie.quote:
Dat is de doodsteek geweest.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:28 schreef tong80 het volgende:
Ik werd gescout door FC Wageningen vlak voordat ze failliet gingen.
Savo Milosevic?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens de officiële uitslag niet.
Wie maakte in blessuretijd toen de enige Joegoslavische treffer?
quote:
Dejan Savicevicquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke speler maakte het eerste officiële doelpunt in de Amsterdam Arena na de opening van dat stadion?
Hij heeft wel het eerste doelpunt gemaakt. Maar dat was in een oefenpotje. Ik ben eigenlijk op zoek naar het eerste officiële doelpunt.quote:
Oh, dan is het Kiki Musampa.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft wel het eerste doelpunt gemaakt. Maar dat was in een oefenpotje. Ik ben eigenlijk op zoek naar het eerste officiële doelpunt.
Nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Een Oost-Europeaan van Vitesse toch? Geen Ajacied iig.
Nee.quote:
Het is een PSV'er ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Of nee, iemand van PSV. JC Schaal reken je vast ook als officieel. Maar wie, geen idee.
Nope. Paar kopjes kleiner en een minder grote gok.quote:
Marcelo? (nee niet die huidige back, maar spits)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nope. Paar kopjes kleiner en een minder grote gok.
Binnen gehaald als grote mijnheer in navolging op iemand die een grote mijnheer werd bij PSV, maar uiteindelijk toch enigszins gefaald.
Degryse ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Marc Degryse?
Was de eerste wedstrijd die Sport7 live uitzond, en volgens mij scoorden Eijkelkamp en Degryse die wedstrijd.
quote:
Eerste doelpunt in de J-League maken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:45 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Hennie Meier gedaan dat nooit meer geëvenaard kan worden ?
Patrick Paauwequote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie heeft de meeste Europese wedstrijden voor Feyenoord gespeeld?
quote:
2 bijna goed, 7 nu deels goed, 16 goed, 20 nu deels goed.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:04 schreef Irritatie100 het volgende:
2. RKVV
4. Spurs?
7. Kerlon
12. Van Bronckhorst
16. Ebi Smolarek
20. Bernd Schuster
Goed.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:05 schreef BusterPosey het volgende:
1. Michel Valke, Michel Vorm, Michel Kreek, Michel van de Korput
2.
3. Dallas, Cotton Bowl
Boerebach kwam niet verder dan een B-interland.quote:
Maar hij heeft het wel geprobeerd en dat is prijzenswaardig.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Boerebach kwam niet verder dan een B-interland.
Vraag 5 goed (1 en 3 ook, maar BusterPosey was je voor), 11 fout, 14 goed, 19 fout.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:08 schreef Bos81 het volgende:
1. Vd Korput, Kreek, Vorm, Valke?
3 Dallas ik dacht de Cotton BOwl
5 Erik Gerets
11 Getafe of Levante (ik haal die 2 altijd doorelkaar)
14 Krol - Schip - Roy- Kreek?
19 Juve?
Vraag 4 is goed, 7 was al deels goed, 8, 9 en 11 fout.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:08 schreef BusterPosey het volgende:
4. West Ham
5.
6.
7. Kerlon en ...?
8. Fritz Korbach?
9. Uruguay
10.
11. Getafe
12.
En met wijlen Robert Enke kunnen we 20 ook afstrepen.quote:
Weet je zeker dat 11 fout is. Volgens mij komt Getafe toch echt uit Madrid?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vraag 4 is goed, 7 was al deels goed, 8, 9 en 11 fout.
Hesp fout, Jardel en Maduro goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |