Tot nu toe goed en hintsquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Contona, Kanchelskis en Schmeichel. Soberzo. Misschien Yorke al. Daarnaast kan ik met vrij grote zekerheid Henning Berg opnoemen.
Jan Molby denk ik en ik denk dat Mark Bosnich daar ook bij hoort. Datzelfde geldt voor Popescu.
Ik weet niet zeker of my man Monkou al bij S'hampton voetbalde.
Ik denk daarnaast dat er meerdere Australiers, Jamaicanen en dat volk zijn die genoemd zouden kunnen worden, maar die weet ik niet.
Leuke vraag.
quote:
Die 2 zijn goedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:00 schreef Bos81 het volgende:
Zweed van Wednesday lijkt me dan Roland Nilsson?
quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik dacht al aan Limpar, maar door de Everton hint ben ik zeker
Laat mij er buitenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef Bos81 het volgende:
en die naam van de keeper uit Tsjechie ligt op het puntje van mijn tong
Dat zijn er 10 goedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:14 schreef BusterPosey het volgende:
Noor = misschien Alf Inge Haaland? (Die heeft in ieder geval bij Leeds gespeeld, en qua leeftijd zou het ook kunnen)
Pool = Warzycha
Tsjech = Stejskal (ken je panini-klassiekers, Italia '90 had ik hem volgens mij 25x dubbel, zal hem nooit vergeten)
Canadese keeper = ??
Ik kop hem wel even in. Halle en Forest.quote:Op maandag 26 maart 2012 08:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Dat zijn er 10 goed, voor de liefhebber mbt de laatste 2:
Tot nu toe goed en hints
1. Peter Schmeichel
2. Andrej Kantsjelskis
3. Éric Cantona
4. Hans Segers
5. John Jensen
6. Roland Nillson
7. Robert Warzycha
8. Ronnie Rosenthal
9. Jan Stejskal
10. Anders Limpar
11. Noor, Oldham Athletic, later Leeds, 64 interlands. Voornaam Gunnar
12. Canadees, Ipswich, Keeper, 56 interlands, later naar West Ham. Voornaam Craig
Die is inderdaad goed.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom eventjes niet verder dan Jos Luhukay
Dat maakt het compleetquote:Op maandag 26 maart 2012 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kop hem wel even in. Halle en Forest.
Die ken ik niet. Huub vanzelfsprekend ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:48 schreef Bos81 het volgende:
en er is er nog 1, kan even niet op zijn naam komen.
Van Eck misschien?![]()
Dan is het compleet. Ik doelde eigenlijk op de huidige trainer van Kickers Offenbach.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:06 schreef Bos81 het volgende:
Nadat ik van Eck gezegd heb ben ik gaan googlen. Hij traint Carl Zeis Jena in de 3. Bundesliga..
nope , tis wel Bergquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:32 schreef Asap het volgende:
Geen idee wat op de vraagteken staat. Vast een Noorse Club, Rosenborg?
Definieer kutvraaag.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |